Ooma
پرسش (1405/03/30):

روند رشد بتا در بارداری طبیعی.

سلام چهار روز تاخیر بتا ۶۵۲ سه روز بعد ۲۳۵۱ شد آیا رشدش طبیعی؟ سنو داخلی انجام بدم یا شکمی ک مطمئن بشم مولار با خارج رحمی نیست.سابقه یک بار مولار داشتم

سلام عزیزم بااین عدد شکمی هم نشون میده
نگران نباشید
سلام عزیزم مبارکه برای منم دعا کن
منم دلم دختر میخاد برام دعا کنید یکساله اقدامم از بس دارو خوردم خسته شدم دیگه واقعا ناامید شدم
سلام نازنینم به روی ماهتون
شکمی نشان می‌دهد فردا سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم خصوصا باتوجه به سابقه قبلی باید تحت نظر باشید
نگران نباش باردار میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه