سلام چهار روز تاخیر بتا ۶۵۲ سه روز بعد ۲۳۵۱ شد آیا رشدش طبیعی؟ سنو داخلی انجام بدم یا شکمی ک مطمئن بشم مولار با خارج رحمی نیست.سابقه یک بار مولار داشتم
سلام نازنینم به روی ماهتون شکمی نشان میدهد فردا سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم خصوصا باتوجه به سابقه قبلی باید تحت نظر باشید