سلام .توروخدا خیالم رو راحت کنید من تا صبح میمیرم از استرس دارم دیوونه میشم
0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده
ویتامین دی پسرام بالا
0
هم اکنون
سوال کننده
پسر 8 سالمم هم 99
0
هم اکنون
سوال کننده
اون که علامت h زده برا پسر 8 سالمم زده
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
چرا؟
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
آخه خیلی بالاس
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
کم خونی نداره آهنش یکم پایینه
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
عفونت ادراری یکم داره
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
د3خیلی بالاس
0
هم اکنون
سوال کننده
چیکار. کنم
0
هم اکنون
سوال کننده
اون یکی چیه
0
هم اکنون
سوال کننده
مکمل بهشون میدادم
0
هم اکنون
سوال کننده
دارم میمیرم چرا صبح نمیشه
0
هم اکنون
سوال کننده
تیرویید هم زده براشون
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
اره تی آس اچ هم بالاس
0
هم اکنون
سوال کننده
توروخدا برام دعا کنید تورو به این ماه عزیز برا بچه هام دعا کنبد
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
فکر کنم زیاد مکمل دادی
0
هم اکنون
سوال کننده
چی میشه چیکار کنم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
کدوم
0
هم اکنون
سوال کننده
همون که جلوش H زده
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
فعلا ک تا صبح کاری نمیشه کرد ولی د3دیگ نده
حتما هم ببر متخصص اطفال
حتما هم ببر متخصص اطفال
0
هم اکنون
سوال کننده
بالا باشه چی میشه بهم بگو
0
هم اکنون
سوال کننده
اگه میدونی بگو
0
هم اکنون
سوال کننده
دوباره تکرار کنم یه ازمایشگاه دیگه
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
نگران نباش کلسیم خون بالا نرفته ک بترسی
0
هم اکنون
سوال کننده
کلسیم خون چیه
0
هم اکنون
سوال کننده
الان اون خوبه
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
بیاشتهایی
تهوع یا استفراغ
یبوست
درد شکم
تشنگی زیاد
ادرار زیاد
بیحالی و خوابآلودگی
ضعف عضلانی
تهوع یا استفراغ
یبوست
درد شکم
تشنگی زیاد
ادرار زیاد
بیحالی و خوابآلودگی
ضعف عضلانی
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
اینا رو داره؟
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
زمانی ک کلسیم بره بالا یعنی ک کلیه ها دارن آسیب میبینن و باعث رسوب کلسیم تو بدن بشه
0
هم اکنون
سوال کننده
بی اشتهایی چرا ولی خیلی کم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
اره تو رنج نرماله
0
هم اکنون
سوال کننده
باید چیکار کنم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
خب برای آزمایش شما طبیعی هست نرفته بالا
نیاز نیست بترسی
نهایتا دکتر د3رو براش قطع میکنه
نیاز نیست بترسی
نهایتا دکتر د3رو براش قطع میکنه
0
هم اکنون
سوال کننده
تورو خدا خیالمو راحت کن
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
این علائم نشون میده ک دچار مسمومیت د3شده
ک میگی نداشته خدارپشکر
ک میگی نداشته خدارپشکر
0
هم اکنون
سوال کننده
اکه قطع کنم درست میشع دیکه هیچ مکمل مکملی ندم
0
هم اکنون
سوال کننده
کلا اشتهاش اوکی نبوده از اول
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
عزیزدلم من پزشک نیستم ولی خیلی در رابطه با بیماری ها تحقیق میکنم
نگران نباش فعلا مسمومیت نداره پسرت
دکتر هم مکمل و قطع میکنه ی مدت استفاده نکنه
نگران نباش فعلا مسمومیت نداره پسرت
دکتر هم مکمل و قطع میکنه ی مدت استفاده نکنه
0
هم اکنون
سوال کننده
برام دعا کن
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
آزمایش ادرارش هم شاید نمونه رو بد گرفتی و نمونه الودهبودهچون نوشته باکتری ی کم وجود داره
0
هم اکنون
سوال کننده
اگه تا صبح نمیرم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
مکمل و زیاد میدادی؟یا اشتباه دادی؟
0
هم اکنون
سوال کننده
فکر کنم زیاد دادم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
کی براتون آزمایش نوشت
0
هم اکنون
سوال کننده
لیکو زینک .کیدی کر .سانستول هر دفعه یه چیزی دادم
0
هم اکنون
سوال کننده
دکترش . و یه سریا هم دکتر اوما بهم گفت بردم ازمایشگاه انجام داد
0
هم اکنون
سوال کننده
قطره دی 3 12000 هم بهش دادم
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
لیکوزینک و دکتر داده بود؟چون تو نت نوشته بالای یکسال مصرف شه
0
هم اکنون
سوال کننده
اره پسرم 19 ماهش اون یکی 8 سال
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
نگران نباش انشالله سریع میاد پایین
1
هم اکنون
سوال کننده
ولی قطره دی 3 فقط یه دوره دادم
0
هم اکنون
سوال کننده
پناه برا خدا
0
هم اکنون
سوال کننده
یعنی با ندادن مکمل میاد پایین شیر خشک میخوره
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
اره عزیزم وقتی اون ویتامین و دریافت نکنه پایین میاد
د3ویتامین محلول در چربیه بدن تو خودش ذخیره نگه میداره
ممکنه همراه برای پسرت آزمایش چک د3و کلسیم و بنویسه تا روند و چک کنه
ولی اگر اون علائم و نداره وضعیت اورژانسی نیست
باز بزار پزشک اوما بیاد پاسخت و بده
د3ویتامین محلول در چربیه بدن تو خودش ذخیره نگه میداره
ممکنه همراه برای پسرت آزمایش چک د3و کلسیم و بنویسه تا روند و چک کنه
ولی اگر اون علائم و نداره وضعیت اورژانسی نیست
باز بزار پزشک اوما بیاد پاسخت و بده
1
هم اکنون
سوال کننده
خدا خیرت بده انشالله به حق جدم حاجت روا بشی
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
انشالله مشکل شما هم رفع بشه عزیزدلم😘
1
هم اکنون
سوال کننده
انشالله برام دعا کن توروخدا
0
هم اکنون
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
دلیل دادن آزمایش چه بوده؟
دلیل دادن آزمایش چه بوده؟
0
هم اکنون
سوال کننده
چکاپ
0
هم اکنون
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز
0
هم اکنون
پزشک اوما
در روزهای منتهی به آزمایش سرماخوردگی یا هر مشکلی وجود نداشته؟
0
هم اکنون
سوال کننده
نه نداشتن
0
هم اکنون
سوال کننده
فقط یه چند روزی بود خیلی شکمش کار میکرد
0
هم اکنون
سوال کننده
که گفتم حتما از دندون
0
هم اکنون
سوال کننده
خانم دکتر توروخدا خیالمو راحت کنید
0
هم اکنون
پزشک اوما
نازنینم همانطور که خودتان متوجه شدید سطح ویتامین دی بالا است مولتی ویتامین یا آد اگر میدهید قطع گردد و به متخصص اطفال مراجعه کنید برای فرزند بزرگتر هم همینطور
سطح آهن ذخیره خون باید بهتر شود مکمل آهن را منظم بدهید، مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به دلبندتان بدهید
و بله مشکوک به کم کاری تیروئید هست تحت نظر متخصص غدد اطفال باشد درمورد دارو درمانی یا تکرار آزمایش تصمیم گیری شود این مورد را زودتر پیگیری کنید
در مرود آنزیم کبدی نگران نباشید باتوجه به سن دلبندتان سطح آن کاملا طبیعی است 😘💕
سطح آهن ذخیره خون باید بهتر شود مکمل آهن را منظم بدهید، مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به دلبندتان بدهید
و بله مشکوک به کم کاری تیروئید هست تحت نظر متخصص غدد اطفال باشد درمورد دارو درمانی یا تکرار آزمایش تصمیم گیری شود این مورد را زودتر پیگیری کنید
در مرود آنزیم کبدی نگران نباشید باتوجه به سن دلبندتان سطح آن کاملا طبیعی است 😘💕
0
هم اکنون
سوال کننده
خانم دکتر اینکه ویتامین دی بالا مشکلی نیست .تیرویید با مصرف دارو تموم میشه؟؟
0
هم اکنون
سوال کننده
برا پسر 8 سالمم انزیم زده 38
0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
سوال کننده

0
هم اکنون
پزشک اوما
نگران نباشید جان با عدم مصرف مکمل معمولا ویتامین دی بالا به مرور برطرف میشود ولی باید تحت نظر باشد تا مطمئن شویم بالاتر نمیرود
درمورد تیروئید با دارو کنترل میشود باید مدتی منظم پیگیری گردد
درمورد تیروئید با دارو کنترل میشود باید مدتی منظم پیگیری گردد
0
هم اکنون
پزشک اوما
درمورد آنزیم کبدی جای نگرانی نیست
0
هم اکنون
سوال کننده
وای خدایا شکرت خانم دکتر ممنونم دست بوستم
0
هم اکنون
سوال کننده
انشالله سالم و سلامت باشید
0
هم اکنون
سوال کننده
انشالله به حق علی اصغر امام حسین هیچ مادری با بچش امتحان نشه
0
هم اکنون
پزشک اوما
جان دلم هستید نفرمایید مامان گل شما عزیز و بزرگوارید روی ماهتون رو میبوسم 💜
انشالله هیچ مادری رنج فرزند خود را نبیند و همه کوچولوها سلامت باشند به لطف خدا 😘💜
انشالله هیچ مادری رنج فرزند خود را نبیند و همه کوچولوها سلامت باشند به لطف خدا 😘💜
0
هم اکنون
سوال کننده
فداتون انشالله
0
هم اکنون
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💜💕💜
0
هم اکنون
پزشک اوما
stk: |~|11|~|139
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



128

