سلام خانما من تازه کاپ قاعدگی خریدم قبل پریود شدن چند بار امتحان کردم ک سرجاش بزارم
حالا امروز روز اول پریودیمه از صب گذاشتم چند بار اصلا خونی پس نداد
ولی بار اخر خون پس داد
سوالم اینه از کجا بفهمم دقیق گذاشتم .وقتی وارد میکنم باید هل بدم تا اخر بره یا همون اول دهانه باشه کافیه
پرسش (1405/03/30):
اونایی ک کاپ قاعدگی استفاده میکنن ی لحظه میشه بیان
668
53
4 روز قبل
سوال کننده
6
4 روز قبل
مریم سلیمانی
وای من هیچوقت درک نکردم کاپو🥲
وقتی میزاری داخل راحت میتونی بشینی؟اذیت نمیکنه؟
وقتی میزاری داخل راحت میتونی بشینی؟اذیت نمیکنه؟
1
4 روز قبل
مریم ۷۷
دختر خاله من میگذاشت
بعد یه مدت افتادگی رحم پیدا کرد ....
دیگ استفاده نکرد
بعد یه مدت افتادگی رحم پیدا کرد ....
دیگ استفاده نکرد
0
4 روز قبل
Nafas
سلام عزیزم باز نشده درست واسه همین پس داده
0
4 روز قبل
Nafas
کم کم قلقش میاد دستت
0
4 روز قبل
سوال کننده
درست هم باز کردم .چون چک کردم تا خوردگی نداشت.فک میکنم خیلی فشار میدم زیاد میره داخل
0
4 روز قبل
سوال کننده
نه .با اینکه روز اول استفاده بود اصلااااا حسش نمیکردم.خیلی چیز خوبیه.من هروقت پریود میشم سه روز اول خیلی خونریزی دارم.خیلی حس خوبیه.
0
4 روز قبل
سوال کننده
فک کنم درست استفاده نکرده.منم تازه استفاده میکنم هنوز خوب بلد نیستم.ولی وقتی تازه میخوای جا بذاری چون تا میکنی اگ خیلی ببری داخل و باز کنی حالت مکش پیدا میکنه.یعنی اون دهانه رحم رو به طرف خودش میکشه.ولی من یاد گرفتم تا ک زدم خیلی نبرم داخل .باز ک میکنم بعد یکم هول میدم بره داخل.من اونجا مشکل دارم ک باید خیلی هول بدم تا اخر بره داخل یا نه .
0
4 روز قبل
nazi ❄️
😐😐😐😐
1
4 روز قبل
nazi ❄️
اول تا کن بره داخل قشنگ، بعد اروم اروم بکش به سمت بیرون تا صدای خارج شدن هوا رو بشنوی
اون موقع قشنگ باز میشه برای اینکه مطمعن بشی کامل باز شده میتونی بعد اینکه باز شد، بچرخونی اون موقع اگه کامل باز نشده باشه باز میشه
منکامل میفرستم بره داخل،طوری که دم کاپ دقیقا با لبه های واژنم مساویه
اون موقع قشنگ باز میشه برای اینکه مطمعن بشی کامل باز شده میتونی بعد اینکه باز شد، بچرخونی اون موقع اگه کامل باز نشده باشه باز میشه
منکامل میفرستم بره داخل،طوری که دم کاپ دقیقا با لبه های واژنم مساویه
4
4 روز قبل
nazi ❄️
من ۴ ساله استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشتم
مشکل دخترخاله شما ربطی به کاپ نداره دلیلش چیز دیگه است
مشکل دخترخاله شما ربطی به کاپ نداره دلیلش چیز دیگه است
2
4 روز قبل
nazi ❄️
هر جا راحتی همونجا بزار
ولی فکر کنم روی جعبه خودش نوشته کاپ تا جایی بره داخل ،طوری که دم کاپ کاملا بیرون واژن باشه که راحت بهش دسترسی داشتی باشی
من اگه دم کاپ بیرون بزارم کاپ میاد بیرون ،نمیدونم بخاطر گشادی واژنم هست یا چی برای همون کامل میبرم داخل
اذیت و دردی هم ندارم
ولی فکر کنم روی جعبه خودش نوشته کاپ تا جایی بره داخل ،طوری که دم کاپ کاملا بیرون واژن باشه که راحت بهش دسترسی داشتی باشی
من اگه دم کاپ بیرون بزارم کاپ میاد بیرون ،نمیدونم بخاطر گشادی واژنم هست یا چی برای همون کامل میبرم داخل
اذیت و دردی هم ندارم
2
4 روز قبل
بهار 😍
من تا حالا استفاده نکردم یعنی کاپ بزاریم نیاز ب نوار بهداشتی نیست؟
و سوال بعدی شب ها هم میشه استفاده کرد؟چون ۳ روز اول پریود من وحشتناکه اگر خوبه بگیرم استفاده کنم
و سوال بعدی شب ها هم میشه استفاده کرد؟چون ۳ روز اول پریود من وحشتناکه اگر خوبه بگیرم استفاده کنم
0
4 روز قبل
sara .
قبلا یه مامایی تو اینستا بود شایدم دکتری بود یادم نیست ولی میگف کاپ همچین چیز خوبیم نیست چون باعث برگشت خون ب رحم میشه.
0
4 روز قبل
Neda kmp
سلام عزیزم شما کاپ رو درست بزاری خودش جای مناسب قرار میگیره دفعات اول یکم نشتی داره طبیعیه اما به مرور دستت میاد و اینکه گاهی هم امکان داره بیشتر پر شده که نشتی داده نگران نباش شما فقط جمع شده بزارش داخل یکم بچرخون باز میشه خودش جا میگیره بستگی به خونریزیت هم تخلیه کن بیشتر از 8ساعت هم نگذره دیگه از تخلیه
1
4 روز قبل
Neda kmp
نه دیگه نیاز به نوار نداری در طول شبانه روز میتونی استفاده کنی واسه من که بهترین تصمیمم بود پد هم آلودگی داره هم خارش میاره اما با کاپ یادت میره حتی پریودی
2
4 روز قبل
Neda kmp
احتمالا خودشون مشکل داشتن همزمان شده با استفاده از کاپ فکر کردن از کاپ هست چون کاپ داخل واژن قرار میگیره و هیچ ربطی به رحم نداره دوتا اجزای جدا هستن من از بهترین دکترها سوال پرسیدم مدت خیلی زیادی تحقیق کردم و اولین کاپی که وارد ایران شده بود که حتی داروخانه ها نداشتن دقیقا سال 2020خریدم الان2026 هستیم هم خودم هم آبجیام استفاده کردیم هیچ کدوم هیچ مشکلی پیدا نکردیم حتی واسمون بهتر هم بوده
1
4 روز قبل
nazi ❄️
نه دیگه نیازی به پد نیست ،شب و روز میتونی استفاده کنی
اگه خونریزیت زیاده میتونی هر یک یا دو ساعت بری خالی کن
اگه خونریزیت زیاده میتونی هر یک یا دو ساعت بری خالی کن
0
4 روز قبل
nazi ❄️
وااای من چقدر حرص میخوردم هی کلیپ این مثلا دکتر وایرال میشد
میگفت رحم خاصیت مکش داره خون ک تو کاپ میمونه رو میکشه سمت خودش 🤭🤭🤭
اونجوری باشه خون توی تامپون هم باید بکشه دیگه
جدی نگیر مزخرف میگفت
میگفت رحم خاصیت مکش داره خون ک تو کاپ میمونه رو میکشه سمت خودش 🤭🤭🤭
اونجوری باشه خون توی تامپون هم باید بکشه دیگه
جدی نگیر مزخرف میگفت
0
4 روز قبل
Neda kmp
جارو برقیه مگه😂
0
4 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
چ چیزا
0
4 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
🤣🤣🤣
0
4 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
بعد چندماه دستت میاد
اوایل نشتی طبیعیه(البته من روز دوم همیشع نشتی دارم هنوزم)
جاگذاری ک کردی بچرخونش ی دور کامل
اوایل نشتی طبیعیه(البته من روز دوم همیشع نشتی دارم هنوزم)
جاگذاری ک کردی بچرخونش ی دور کامل
0
3 روز قبل
سوال کننده
باید زیاد بره داخل یا نه؟ من تو اونجاش موندم
1
3 روز قبل
سوال کننده
من ازوقتی اولین بار پریود شدم همیشه کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم.
اگ ازاول کاپ استفاده میکردم اونوقت همه میگفتن از کاپ هست
از نوار بهداشتی ک صد درصد بهتره .من دو روزه استفاده میکنم هنوز خوبم بلد نستم استفاده کنم.ولی خیلیی خوبه
امروز تو راه بودم دو ساعت سوار ماشین تو این گرما
یعنی اصلا نفهمیدم پریودم .
با نوار بهداشتی از ی طرف گرما از ی طرف بو .واقعا چیز خوبیه.دست سازندش گرم
اگ ازاول کاپ استفاده میکردم اونوقت همه میگفتن از کاپ هست
از نوار بهداشتی ک صد درصد بهتره .من دو روزه استفاده میکنم هنوز خوبم بلد نستم استفاده کنم.ولی خیلیی خوبه
امروز تو راه بودم دو ساعت سوار ماشین تو این گرما
یعنی اصلا نفهمیدم پریودم .
با نوار بهداشتی از ی طرف گرما از ی طرف بو .واقعا چیز خوبیه.دست سازندش گرم
0
3 روز قبل
Neda kmp
شما بزار داخل خودش جا میگیره اصلا اینجوری نیست که همونجا که گذاشتی بمونی انتهای واژن بسته اس در حدی که جا بدی کامل داخل باشه کافیه یه مقدار دم کاپ بیرون باشه اوکیه بچرخون باز شه خودش جا میگیره دیگه
1
3 روز قبل
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی
1
3 روز قبل
Neda kmp
خواهش میکنم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




