Ooma
پرسش (1405/03/30):

اونایی ک کاپ قاعدگی استفاده میکنن ی لحظه میشه بیان

سلام خانما من تازه کاپ قاعدگی خریدم قبل پریود شدن چند بار امتحان کردم ک سرجاش بزارم
حالا امروز روز اول پریودیمه از صب گذاشتم چند بار اصلا خونی پس نداد
ولی بار اخر خون پس داد
سوالم اینه از کجا بفهمم دقیق گذاشتم .وقتی وارد میکنم باید هل بدم تا اخر بره یا همون اول دهانه باشه کافیه

وای من هیچوقت درک نکردم کاپو🥲
وقتی میزاری داخل راحت میتونی بشینی؟اذیت نمیکنه؟
دختر خاله من میگذاشت
بعد یه مدت افتادگی رحم پیدا کرد ....
دیگ استفاده نکرد
سلام عزیزم باز نشده درست واسه همین پس داده
کم کم قلقش میاد دستت
درست هم باز کردم .چون چک کردم تا خوردگی نداشت.فک میکنم خیلی فشار میدم زیاد میره داخل
نه .با اینکه روز اول استفاده بود اصلااااا حسش نمیکردم.خیلی چیز خوبیه.من هروقت پریود میشم سه روز اول خیلی خونریزی دارم.خیلی حس خوبیه.
فک کنم درست استفاده نکرده.منم تازه استفاده میکنم هنوز خوب بلد نیستم.ولی وقتی تازه میخوای جا بذاری چون تا میکنی اگ خیلی ببری داخل و باز کنی حالت مکش پیدا میکنه.یعنی اون دهانه رحم رو به طرف خودش میکشه.ولی من یاد گرفتم تا ک زدم خیلی نبرم داخل .باز ک میکنم بعد یکم هول میدم بره داخل.من اونجا مشکل دارم ک باید خیلی هول بدم تا اخر بره داخل یا نه .
😐😐😐😐
اول تا کن بره داخل قشنگ، بعد اروم اروم بکش به سمت بیرون تا صدای خارج شدن هوا رو بشنوی
اون موقع قشنگ باز میشه برای اینکه مطمعن بشی کامل باز شده میتونی بعد اینکه باز شد، بچرخونی اون موقع اگه کامل باز نشده باشه باز میشه
من‌کامل میفرستم بره داخل،طوری که دم کاپ دقیقا با لبه های واژنم مساویه
من ۴ ساله استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشتم
مشکل دخترخاله شما ربطی به کاپ نداره دلیلش چیز دیگه است
هر جا راحتی همونجا بزار
ولی فکر کنم روی جعبه خودش نوشته کاپ تا جایی بره داخل ،طوری که دم کاپ کاملا بیرون واژن باشه که راحت بهش دسترسی داشتی باشی
من اگه دم کاپ بیرون بزارم کاپ میاد بیرون ،نمیدونم بخاطر گشادی واژنم هست یا چی برای همون کامل میبرم داخل
اذیت و دردی هم ندارم
من تا حالا استفاده نکردم یعنی کاپ بزاریم نیاز ب نوار بهداشتی نیست؟
و سوال بعدی شب ها هم میشه استفاده کرد؟چون ۳ روز اول پریود من وحشتناکه اگر خوبه بگیرم استفاده کنم
قبلا یه مامایی تو اینستا بود شایدم دکتری بود یادم نیست ولی میگف کاپ همچین چیز خوبیم نیست چون باعث برگشت خون ب رحم میشه.
سلام عزیزم شما کاپ رو درست بزاری خودش جای مناسب قرار میگیره دفعات اول یکم نشتی داره طبیعیه اما به مرور دستت میاد و اینکه گاهی هم امکان داره بیشتر پر شده که نشتی داده نگران نباش شما فقط جمع شده بزارش داخل یکم بچرخون باز میشه خودش جا میگیره بستگی به خونریزیت هم تخلیه کن بیشتر از 8ساعت هم نگذره دیگه از تخلیه
نه دیگه نیاز به نوار نداری در طول شبانه روز میتونی استفاده کنی واسه من که بهترین تصمیمم بود پد هم آلودگی داره هم خارش میاره اما با کاپ یادت میره حتی پریودی
احتمالا خودشون مشکل داشتن همزمان شده با استفاده از کاپ فکر کردن از کاپ هست چون کاپ داخل واژن قرار میگیره و هیچ ربطی به رحم نداره دوتا اجزای جدا هستن من از بهترین دکترها سوال پرسیدم مدت خیلی زیادی تحقیق کردم و اولین کاپی که وارد ایران شده بود که حتی داروخانه ها نداشتن دقیقا سال 2020خریدم الان2026 هستیم هم خودم هم آبجیام استفاده کردیم هیچ کدوم هیچ مشکلی پیدا نکردیم حتی واسمون بهتر هم بوده
نه دیگه نیازی به پد نیست ،شب و روز میتونی استفاده کنی
اگه خونریزیت زیاده میتونی هر یک یا دو ساعت بری خالی کن
وااای من چقدر حرص میخوردم هی کلیپ این مثلا دکتر وایرال میشد
میگفت رحم‌ خاصیت مکش داره خون ک تو کاپ میمونه رو میکشه سمت خودش 🤭🤭🤭
اونجوری باشه خون توی تامپون هم باید بکشه دیگه
جدی نگیر مزخرف میگفت
جارو برقیه مگه😂
چ چیزا
🤣🤣🤣
بعد چندماه دستت میاد
اوایل نشتی طبیعیه(البته من روز دوم همیشع نشتی دارم هنوزم)
جاگذاری ک کردی بچرخونش ی دور کامل
باید زیاد بره داخل یا نه؟ من تو اونجاش موندم
من ازوقتی اولین بار پریود شدم همیشه کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارم.
اگ ازاول کاپ استفاده میکردم اونوقت همه میگفتن از کاپ هست
از نوار بهداشتی ک صد درصد بهتره .من دو روزه استفاده میکنم هنوز خوبم بلد نستم استفاده کنم.ولی خیلیی خوبه
امروز تو راه بودم دو ساعت سوار ماشین تو این گرما
یعنی اصلا نفهمیدم پریودم .
با نوار بهداشتی از ی طرف گرما از ی طرف بو .واقعا چیز خوبیه.دست سازندش گرم
شما بزار داخل خودش جا میگیره اصلا اینجوری نیست که همونجا که گذاشتی بمونی انتهای واژن بسته اس در حدی که جا بدی کامل داخل باشه کافیه یه مقدار دم کاپ بیرون باشه اوکیه بچرخون باز شه خودش جا میگیره دیگه
باشه عزیزم مرسی
خواهش میکنم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه