Ooma
پرسش (1405/03/29):

استفاده از قرص جلوگیری برای عقب انداختن پریودی

سلام خانم دکتر عزیزو دوستان گرامی من هفته دیگه 4ام پریود میشم ولی میخوام برم مسافرت از اونجایی که خونریزی های شدید دارم میخوام قرص جلوگیری مصرف کنم که بندازم عقب از کی باید شروع کنم و چه مارکی چجوری بخورم میشه زودتر بهم جواب بدید لطفا

از همین امشب شرو کن
قررص ال دی .یا هم خارجیش
مرسی عزیزم بعد که قطعش کنم پریود میشم درسته
اره من قطع کردم ۳ روز بعدش پریود شدم
مرسی‌ عزیز
اره بعد قطعش دو سه روز طول میکشه
شیش روز جلو تر بخورم مشکلی نداره یا بزارم 3 روز جلوتر
به نظرم بخوری از الان بهتره
یه وقت دیدی پریود شدی
رفتم خریدم خارجی مارکشو نمیدونم چیه ولی خیلی عوارض جانبی نوشته بود حالا فردا به دکترم زنگ میزنم ببینم میتونم بخورم یا نه
سلام نازنینم به روی ماهتون
قرص روکین یا مارولین بخرید و اگر سابقه مصرف ال دی دارید و سازگاری داشته ال دی مصرف کنید راس ساعت مشخص مصرف کنید ، فراموشی و جابجایی نداشته باشید و از همین امروز استفاده کنید، بخواهید 3 روز قبل موعد شروع کنید جواب نمی‌گیرید
استفاده از قرص جلوگیری برای عقب انداختن پریودی
خانم دکتر من اینو خریدم خوبه
بله جانم مناسب است
خانم دکتر من بعد از زایمان دچار فشار خون شدم آملو دیپین 5 میخوردم بعد که فشارم اوکی شد نخوردم بعد رفتم پیش پزشکم تست ورزش و نوار قلب دادم با اکو همه چی خوب بود فشارمم دیگه کنترل شدس بعد دکترم گفت همه چیت خوبه دیگه نیازی نیست قرص بخوری سالی یکبار بیا برا چکاب
بعد من این قرصو بخورم مشکلی نداره دکترجان
عزیزم بنابراین نخورید حین پریود مفنامیک اسید جهت کاهش خونریزی بخورید امن تر و بهتر است
خانم دکتر با دکتر قلبم تماس گرفتم گفتن مصرفش مشکلی نداره
خداروشکر عزیزم بهترین کار را کردید بنابراین شروع کنید ولی آب خیلی بخورید مشروبات الکلی سیگار قلیون استفاده نکنید
چشم عزیزم
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه