Ooma
پرسش (1405/03/29):

داروهای پروژسترون و شیاف پروژسترون

سلام خوبی عزیزم، من دوستم از بندر ۱۲ ساعت راه داره تا شیراز، برام داروهای پروژسترون امپول و شیاف فرستاده چون گیرم نیومده بود و تو جعبه بود همش، ایا قابل مصرف هست، چون میترسم برای استفاده

سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر دمای نگهداری زیر 30 درجه بوده مشکلی ندارد نگران نباشید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.