سلام خانم دکتر من دخترم تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود فقط اولین روز تب کرد بعد هم آبریزش بینی و عطسه داشت که بهش پلارژین و سبتریزن دادم بعد سه روز گرفتگی بینی داشت بردمش دکتر گفت چون تب نداره بهش شربت کوریزان و شربت برم هگزین داد که اونا هم چنان تاثیری نکردن بینی باز هم گرفتگی داشت بعد ده روز دوباره از دیروز دو بار تب کرده الان میخوام ببرمش دکتر باز بنظرتون از عفونت هست درست نمیشه؟دخترم به اموکسی کلاو هم حساسیت داره حالا نمیدونم دکتر چی میخواد بنویسه
0
5 روز قبل
r..t.79 fr
عفونت تبش مداومه و بیشتر از سه روز تبه
احتمالن ب خاطر سرما خوردگیه
اگ بیشتر از سه روز تب کرد ببرش عفونت کردع
و اونجا هم بگو ب اموکسی کلاو حساسیت داره
احتمالن ب خاطر سرما خوردگیه
اگ بیشتر از سه روز تب کرد ببرش عفونت کردع
و اونجا هم بگو ب اموکسی کلاو حساسیت داره
0
5 روز قبل
سوال کننده
آهان یعنی عفونت نداره،فقط وقتی تب میکنه بیشتر دستاش خیلی داغه نمیدونم چرا
0
5 روز قبل
r..t.79 fr
تبشو گرفتی؟؟چند درجس؟؟
دختر منم اونجوریع موفع تب کف دستاش اول خیلی گرم میشه
ولی مهم شکمو پیشونیه
دختر منم اونجوریع موفع تب کف دستاش اول خیلی گرم میشه
ولی مهم شکمو پیشونیه
0
5 روز قبل
r..t.79 fr
نه اگ سه روز مداوم تب داشت ب روز ۴ام کشید ینی عفونت داره وگرنع تب سرماخوردگی دو سوم کامل خوب میشه
0
5 روز قبل
سوال کننده
دیروز عصر تب کرد گرفتم ۳۸ بود ولی نصف شب دیگه تو خواب بود نتونستم بگیرم ولی بدنش گرم بود دستاش خیلی داغ بود
1
5 روز قبل
r..t.79 fr
احتمالن سرماخوردگیش برگشته ایشالا ک عفونت نیست هندونه و اب خیار بدع بهش برا تبش خوبه پاشویش کن تند تند ب هربهانه ایی دستوصورتشو بشور
موقع خوابم شیاف بزار
شربت سرماخوردگی کوریزان هم خوبه درسته خواب اورع بدنو اروم میکنه
موقع خوابم شیاف بزار
شربت سرماخوردگی کوریزان هم خوبه درسته خواب اورع بدنو اروم میکنه
0
5 روز قبل
r..t.79 fr
گلاب هم بده بخوره هم بدنشو بشور باهاش برا تب خوبه
1
5 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم حتما انجام میدم
0
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جان دلم بدون معاینه نمیتوان گفت عفونت هست یا بیماری ویروسی است اگر تب امروز هم تداوم داشت معاینه شود بدلیل فاصله کوتاه ميان دو بیماری در مورد اینکه آنتی بیوتیک لازم است یا خیر تصميم گرفته شود
جان دلم بدون معاینه نمیتوان گفت عفونت هست یا بیماری ویروسی است اگر تب امروز هم تداوم داشت معاینه شود بدلیل فاصله کوتاه ميان دو بیماری در مورد اینکه آنتی بیوتیک لازم است یا خیر تصميم گرفته شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



58

