سلام
لطفا پیام بزار کارت دارم
پرسش (1405/03/29):
دلآرام هفته 19 بارداری لطفا اگه تاپیک دیدی بیا کارت دارم😘
249
34
5 روز قبل
سوال کننده
0
4 روز قبل
دلآرام
سلام عزیزم
0
4 روز قبل
دلآرام
جانم
0
4 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
4 روز قبل
سوال کننده
یکی از تاپیک هات دیده بودم ک ازمایش همسرت گذاشته بودی و مورفولوژیش نیم بود
خواستم ببینم چیکار کردی ک خوب شد و باردار شدی
خواستم ببینم چیکار کردی ک خوب شد و باردار شدی
0
4 روز قبل
سوال کننده
طبیعی باردار شدی؟
0
4 روز قبل
دلآرام
عزیزم لطف خدا بود ما تازه ازمایششو برده بودیم پیش دکتر کلی مکمل بهش داد تا سه ماه همون شب من بی بی چکم مثبت شد البته بگم تنها مکملی ک مصرف داشت بلو مکس بود و حدودا دوماه هم غذا رژیمی براش درست میکردم با همه اینا فقط و فقط خدا خواست و شد وگرنه با این ازمایش خیلی خیلی شانس پایین بودش اونم طبیعی
1
4 روز قبل
دلآرام
بله
0
4 روز قبل
دلآرام
البته اینم بگم من فکر نمیکردم طبیعی بشه بخاطر همین جلوگیریمو گذاشتم کنار وگرنه خیلی خیلی بهتره اول درمان صورت بگیره بعد اقدام کنین
مورفو همسرتون کمه ؟؟
مورفو همسرتون کمه ؟؟
1
4 روز قبل
سوال کننده
چه خوب خداروشکر
0
4 روز قبل
سوال کننده
اره 2 هست
0
4 روز قبل
سوال کننده
تعدادش 28 میلیون
0
4 روز قبل
سوال کننده
بجز بلومکس دیگ چیزی نخورد؟
0
4 روز قبل
سوال کننده
ازمایش رو وقتی گرفتید قبلش هم بلومکس خورده بود؟
0
4 روز قبل
دلآرام
تعدادش خوبه مورفوشم جا داره بهتر بشه
توی مراکز ناباروری ازمایش دادین؟؟ چون ازمایشگاهای عادی همسرم قبلش ازمایش میداد مورفوش بالا بود دکتر اورولوژ گفتش باید ازمایشات توی مراکز ناباروری انجام بشه بخاطر اینکه اونجا دقیق تره ..
توی مراکز ناباروری ازمایش دادین؟؟ چون ازمایشگاهای عادی همسرم قبلش ازمایش میداد مورفوش بالا بود دکتر اورولوژ گفتش باید ازمایشات توی مراکز ناباروری انجام بشه بخاطر اینکه اونجا دقیق تره ..
1
4 روز قبل
دلآرام
مکمل نه دیگه فقط همین بلو مکس بود
0
4 روز قبل
دلآرام
ببین گلم اسپرم هر سه ماه ساخته میشه ازمایشی ک همسرت مثلا فردا صبح میره بده در واقع انالیز اسپرم های سه ماه پیشه ک الان تولید شدن
مکمل یک ماه قبل از ازمایش میخورد ولی من سرچ کردم مکمل خیلی خاصی نیست و تاثیر انچنانی نداره مکمل های خیلی قوی تر و بهتر هم هست ک دکتر ارولوژ میده
مکمل یک ماه قبل از ازمایش میخورد ولی من سرچ کردم مکمل خیلی خاصی نیست و تاثیر انچنانی نداره مکمل های خیلی قوی تر و بهتر هم هست ک دکتر ارولوژ میده
0
4 روز قبل
دلآرام
همسرت تاحالا مکمل خورده؟
سعی کن بهش غذاهای سالم و بدون روغن و سرخ کردنی بدی و یه مدت هم پیاده روی کنه عالیه
کمپرس اب سرد روی بیضه هم عالیه
سعی کن بهش غذاهای سالم و بدون روغن و سرخ کردنی بدی و یه مدت هم پیاده روی کنه عالیه
کمپرس اب سرد روی بیضه هم عالیه
0
4 روز قبل
سوال کننده
والا آزمایشگاهی ک ازمایش داد دوتا دکتر تاییدش کردن
0
4 روز قبل
سوال کننده
اره میدونم
0
4 روز قبل
سوال کننده
اسپریژن ویتامین ای پنتوکسی فیلین و کیوتن و جدیدا ال کارنتین و سلن پلاس میدم
اره سرخ کردنی خیلیییی کم میخوریم
پیاده روی هم کم میره گاهی اوقات چون پاش درد میکنه
اره سرخ کردنی خیلیییی کم میخوریم
پیاده روی هم کم میره گاهی اوقات چون پاش درد میکنه
0
4 روز قبل
سوال کننده
کمپرس اب هم مرتب نمیزاره
0
4 روز قبل
دلآرام
همون مکمل ها رو بخوره استرس کنترل بشه غذا سالم بخوره عالیه کمپرس اب خیلی خوبه حتما مرتب بزاره تاثیر داره واقعا موقع خواب لباس زیر نپوشه و کلا شلوار تنگ اصلا نپوشه ک فشار بیاره به بیضه ها غذاهایی مثله نخوداب بیشتر درست کن خیلی خیلی مقویه براش اوتمیل هم عالیه
مغزیجات هر روز توی برنامت باشه بهش بده
ان شالله ک نتیجه بگیرین عزیزم شما ک یه گل دختر دارین خدا حفظش کنه اصلا استرس نگیر موقعه اش بشه خدا قشنگ سوپرایزت میکنه به حق امام حسین همه اقدامی ها نتیجه دلخواهشونو بگیرن از جمله شما 🫂❤️
مغزیجات هر روز توی برنامت باشه بهش بده
ان شالله ک نتیجه بگیرین عزیزم شما ک یه گل دختر دارین خدا حفظش کنه اصلا استرس نگیر موقعه اش بشه خدا قشنگ سوپرایزت میکنه به حق امام حسین همه اقدامی ها نتیجه دلخواهشونو بگیرن از جمله شما 🫂❤️
0
4 روز قبل
سوال کننده
مرسی فدات چشم حتما
مغزیجات بیشتر کدوم خوبه؟
مغزیجات بیشتر کدوم خوبه؟
0
4 روز قبل
سوال کننده
قربونت مرسی فدات 😘😘
0
4 روز قبل
دلآرام
بادام درختی و گردو عالیه
ببین اگ میتونی توپک خرمایی درست کن هم خودت بخور هم همسرت برا جفتتون عالیه
به ازای هر یک کیلو خرما چهارصد گرم مغز
البته الان توی تابستون حرارت بیشتره زیاده روی نکنین یوقت برا کبدتون بد بشه
خرما با روغن گوسفند یا کره تفت بده بعد مغزیجات ( هفت مغز یا هر مغزی ک داری) بریز داخلش یکمم هل و زنجبیل و دارچینم میتونی برا خوش طعم شدنش بزنی بعد به شکل توپک کوچیک گرد کن هر روز یکی الی دوتا بخورین مقویه
جودوسرپرک خیلی خوبه دانه چیا بریز تو اب قاطی کن بهش بده اونم عالیه
ببین اگ میتونی توپک خرمایی درست کن هم خودت بخور هم همسرت برا جفتتون عالیه
به ازای هر یک کیلو خرما چهارصد گرم مغز
البته الان توی تابستون حرارت بیشتره زیاده روی نکنین یوقت برا کبدتون بد بشه
خرما با روغن گوسفند یا کره تفت بده بعد مغزیجات ( هفت مغز یا هر مغزی ک داری) بریز داخلش یکمم هل و زنجبیل و دارچینم میتونی برا خوش طعم شدنش بزنی بعد به شکل توپک کوچیک گرد کن هر روز یکی الی دوتا بخورین مقویه
جودوسرپرک خیلی خوبه دانه چیا بریز تو اب قاطی کن بهش بده اونم عالیه
1
4 روز قبل
دلآرام
😘خواهش میکنم قشنگم
1
4 روز قبل
سوال کننده
مرسی فدات زحمت کشیدی😘😘🩷🧡
1
3 روز قبل
دلآرام
خواهش میکنم گلم🫂❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




