Ooma
پرسش (1405/03/29):

دلآرام هفته 19 بارداری لطفا اگه تاپیک دیدی بیا کارت دارم😘

سلام
لطفا پیام بزار کارت دارم

سلام عزیزم
جانم
سلام عزیزم خوبی
یکی از تاپیک هات دیده بودم ک ازمایش همسرت گذاشته بودی و مورفولوژیش نیم بود
خواستم ببینم چیکار کردی ک خوب شد و باردار شدی
طبیعی باردار شدی؟
عزیزم لطف خدا بود ما تازه ازمایششو برده بودیم پیش دکتر کلی مکمل بهش داد تا سه ماه همون شب من بی بی چکم مثبت شد البته بگم تنها مکملی ک مصرف داشت بلو مکس بود و حدودا دوماه هم غذا رژیمی براش درست میکردم با همه اینا فقط و فقط خدا خواست و شد وگرنه با این ازمایش خیلی خیلی شانس پایین بودش اونم طبیعی
بله
البته اینم بگم من فکر نمیکردم طبیعی بشه بخاطر همین جلوگیریمو گذاشتم کنار وگرنه خیلی خیلی بهتره اول درمان صورت بگیره بعد اقدام کنین
مورفو همسرتون کمه ؟؟
چه خوب خداروشکر
اره 2 هست
تعدادش 28 میلیون
بجز بلومکس دیگ چیزی نخورد؟
ازمایش رو وقتی گرفتید قبلش هم بلومکس خورده بود؟
تعدادش خوبه مورفوشم جا داره بهتر بشه
توی مراکز ناباروری ازمایش دادین؟؟ چون ازمایشگاهای عادی همسرم قبلش ازمایش میداد مورفوش بالا بود دکتر اورولوژ گفتش باید ازمایشات توی مراکز ناباروری انجام بشه بخاطر اینکه اونجا دقیق تره ..
مکمل نه دیگه فقط همین بلو مکس بود
ببین گلم اسپرم هر سه ماه ساخته میشه ازمایشی ک همسرت مثلا فردا صبح میره بده در واقع انالیز اسپرم های سه ماه پیشه ک الان تولید شدن
مکمل یک ماه قبل از ازمایش میخورد ولی من سرچ کردم مکمل خیلی خاصی نیست و تاثیر انچنانی نداره مکمل های خیلی قوی تر و بهتر هم هست ک دکتر ارولوژ میده
همسرت تاحالا مکمل خورده؟
سعی کن بهش غذاهای سالم و بدون روغن و سرخ کردنی بدی و یه مدت هم پیاده روی کنه عالیه
کمپرس اب سرد روی بیضه هم عالیه
والا آزمایشگاهی ک ازمایش داد دوتا دکتر تاییدش کردن
اره میدونم
اسپریژن ویتامین ای پنتوکسی فیلین و کیوتن و جدیدا ال کارنتین و سلن پلاس میدم
اره سرخ کردنی خیلیییی کم میخوریم
پیاده روی هم کم میره گاهی اوقات چون پاش درد میکنه
کمپرس اب هم مرتب نمیزاره
همون مکمل ها رو بخوره استرس کنترل بشه غذا سالم بخوره عالیه کمپرس اب خیلی خوبه حتما مرتب بزاره تاثیر داره واقعا موقع خواب لباس زیر نپوشه و کلا شلوار تنگ اصلا نپوشه ک فشار بیاره به بیضه ها غذاهایی مثله نخوداب بیشتر درست کن خیلی خیلی مقویه براش اوتمیل هم عالیه
مغزیجات هر روز توی برنامت باشه بهش بده
ان شالله ک نتیجه بگیرین عزیزم شما ک یه گل دختر دارین خدا حفظش کنه اصلا استرس نگیر موقعه اش بشه خدا قشنگ سوپرایزت میکنه به حق امام حسین همه اقدامی ها نتیجه دلخواهشونو بگیرن از جمله شما 🫂❤️
مرسی فدات چشم حتما
مغزیجات بیشتر کدوم خوبه؟
قربونت مرسی فدات 😘😘
بادام درختی و گردو عالیه
ببین اگ میتونی توپک خرمایی درست کن هم خودت بخور هم همسرت برا جفتتون عالیه
به ازای هر یک کیلو خرما چهارصد گرم مغز
البته الان توی تابستون حرارت بیشتره زیاده روی نکنین یوقت برا کبدتون بد بشه
خرما با روغن گوسفند یا کره تفت بده بعد مغزیجات ( هفت مغز یا هر مغزی ک داری) بریز داخلش یکمم هل و زنجبیل و دارچینم میتونی برا خوش طعم شدنش بزنی بعد به شکل توپک کوچیک گرد کن هر روز یکی الی دوتا بخورین مقویه
جودوسرپرک خیلی خوبه دانه چیا بریز تو اب قاطی کن بهش بده اونم عالیه
😘خواهش میکنم قشنگم
مرسی فدات زحمت کشیدی😘😘🩷🧡
خواهش میکنم گلم🫂❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه