روز دهم سزارین یهویی کتف درد گرفتم و از دیشب اصلا خوب نشدم
حتی حال ندارم ب کارا بچه برسم
بی حسی از کمر بودم و خیلی هم رعایت کردم
ولی این دو سه روز خیلی نشستم ب بچه شیر دادم و بچه رو بغل کردم میتونه از این باشه؟
یا اثر بی حسیه؟
و اینکه اگه اثر بی حسی باشه خوب میشم؟؟؟
میتونم الان نسکافه و اینا بخورم؟
پرسش (1405/03/29):
کتف درد بعد از سزارین
166
24
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
سوال کننده
استرس شدید گرفتم
0
5 روز قبل
سوال کننده
و از سزارین هم پشیمون شدم
0
5 روز قبل
سوال کننده
یبوست هم لازم
0
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام عزیزم منم همینطور شدم مث اینکه شب سرت بد بزاری رو بالش خیلیییی بدبود،ولی بعدچندروز خوب شد،به من گفتن بخاطر اتاق عمله یخ کردی اینطوری شدی
تازه تاچندروز یه دفعه چیزی گیرمیکرد گوشه گلوم میخاستم خفه بشم خیلی حالت بدی بود اگه به دادم نمیرسیدن آب بهم بدن خفه میشدم گفتن عوارض دارو بی هوشیه
تازه تاچندروز یه دفعه چیزی گیرمیکرد گوشه گلوم میخاستم خفه بشم خیلی حالت بدی بود اگه به دادم نمیرسیدن آب بهم بدن خفه میشدم گفتن عوارض دارو بی هوشیه
0
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
دوتازایمانم سزارین بودم اولییی عالیییی بودااا هیچ متوجه نشدم
دومیی پدرم درآورد که اگه دومی اول بود عمرا به فکر بچه دوم وسزارین بودم،هرچی درد بود سردومی کشیدم
دومیی پدرم درآورد که اگه دومی اول بود عمرا به فکر بچه دوم وسزارین بودم،هرچی درد بود سردومی کشیدم
0
5 روز قبل
ati karimi
شب قبل خواب چهار قاشق شربت منیزیوم هیدروکساید بریز تو یه لیوان آب بخور برای یبوست عالیه ،دو شب بخوری روان میشی
0
5 روز قبل
ati karimi
کیسه آب گرم بزار بزار برای کتفت یکم دردتو تسکین میده
0
5 روز قبل
سوال کننده
عزیزم خوب میشم من؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
میگم ممکنه از شیر دادن هم باشه این درد؟
0
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
بله خوب میشی دوره ش بایدبگذره عزیزم
بگو یکم برات ماساژ بدن
بگو یکم برات ماساژ بدن
0
5 روز قبل
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
0
5 روز قبل
بهار 💞
چون شیر میدی و مسکن نمیشه بخوری، پماد رهامین هم بزنی دردش آروم میشه
0
5 روز قبل
ati karimi
فک نکنم خیلی دخیل باشه احتمالا شب بد خوابیدی و بخاطر سر کمری و فشاری که به خودت اوردیه
0
5 روز قبل
azin 🧚♀️
درسته بخاطر سزارین و بی حسی اینطوری شدی منم اینجور شدم
تازه هی عرق میکردم تا از جام بلند میشدم یخ میشد بدنم یهو کل جونم درد میکرد
مامانم میگفت طبیعیه تمام زائو ها اینطور میشن
تازه هی عرق میکردم تا از جام بلند میشدم یخ میشد بدنم یهو کل جونم درد میکرد
مامانم میگفت طبیعیه تمام زائو ها اینطور میشن
0
5 روز قبل
سوال کننده
خب تا کی ایطور میمونم
0
5 روز قبل
سوال کننده
حالم خیلی بده
0
5 روز قبل
سوال کننده
عوارض بی حسی میمونه تا آخر عمر؟
0
5 روز قبل
مامان فندق
سلام عزیزم خوبی من نزدیک الان دو سال که سزارین انجام دادم نمیخوام بترسونمت خب ولی من خیلی بعضی اوقات بیدلی سردرد میگیرم مرم که از همون اول سزارین درد میکرد تا الان که ۲ ساله من سابقه سزارین نداشتم و تو اتاق عمل نفهمیدم دستمو تکون دادم گردنمو تکون دادم بلافاصله بعد از ۵ ساعت بعد از عمل خیلی درد داشتم
0
5 روز قبل
سوال کننده
میتونم بخاطر یبوست شیاف گلیسیرین استفاده کنم
0
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم
تنگی نفس یا علامت دیگری ندارید؟ چه داروهایی در کل استفاده میکنید ؟
تنگی نفس یا علامت دیگری ندارید؟ چه داروهایی در کل استفاده میکنید ؟
0
4 روز قبل
سوال کننده
نه تنگی نفس ندارم
0
4 روز قبل
سوال کننده
چرک خشک کن و قرص آهن
0
4 روز قبل
پزشک اوما
عزیزم بدلیل شیردهی و تأثیرات بی حسی است نگران نباشید، نوشیدنی های حاوی کافئین بله بخورید پماد آرومیکس باریج یا دیکلوفناک بزنید مجاز هستید استامینوفن ساده استفاده کنید اگر خیلی درد شدید بود میتوانید شیاف دیکلوفناک مقعدی استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید درمورد سرم درمانی و داروی تزریقی تصمیم گیری شود عوارض هم تا آخر عمر نمیماند نترسید
بابت رفع یبوست مگنی میلک بخورید
بابت رفع یبوست مگنی میلک بخورید
0
4 روز قبل
nahid sh
سلام شکلات تلخ و نوشابه ونسکافه بخور آروم میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




