Ooma
پرسش (1405/03/29):

کتف درد بعد از سزارین

روز دهم سزارین یهویی کتف درد گرفتم و از دیشب اصلا خوب نشدم
حتی حال ندارم ب کارا بچه برسم
بی حسی از کمر بودم و خیلی هم رعایت کردم
ولی این دو سه روز خیلی نشستم ب بچه شیر دادم و بچه رو بغل کردم میتونه از این باشه؟
یا اثر بی حسیه؟
و اینکه اگه اثر بی حسی باشه خوب میشم؟؟؟
میتونم الان نسکافه و اینا بخورم؟

استرس شدید گرفتم
و از سزارین هم پشیمون شدم
یبوست هم لازم
سلام عزیزم منم همینطور شدم مث اینکه شب سرت بد بزاری رو بالش خیلیییی بدبود،ولی بعدچندروز خوب شد،به من گفتن بخاطر اتاق عمله یخ کردی اینطوری شدی
تازه تاچندروز یه دفعه چیزی گیرمیکرد گوشه گلوم میخاستم خفه بشم خیلی حالت بدی بود اگه به دادم نمیرسیدن آب بهم بدن خفه میشدم گفتن عوارض دارو بی هوشیه
دوتازایمانم سزارین بودم اولییی عالیییی بودااا هیچ متوجه نشدم
دومیی پدرم درآورد که اگه دومی اول بود عمرا به فکر بچه دوم وسزارین بودم،هرچی درد بود سردومی کشیدم
شب قبل خواب چهار قاشق شربت منیزیوم هیدروکساید بریز تو یه لیوان آب بخور برای یبوست عالیه ،دو شب بخوری روان میشی
کیسه آب گرم بزار بزار برای کتفت‌ یکم دردتو تسکین میده
عزیزم خوب میشم من؟
میگم ممکنه از شیر دادن هم باشه این درد؟
بله خوب میشی دوره ش بایدبگذره عزیزم
بگو یکم برات ماساژ بدن
باشه مرسی عزیزم
چون شیر میدی و مسکن نمیشه بخوری، پماد رهامین هم بزنی دردش آروم میشه
فک نکنم خیلی دخیل باشه احتمالا شب بد خوابیدی و بخاطر سر کمری و فشاری که به خودت اوردیه
درسته بخاطر سزارین و بی حسی اینطوری شدی منم اینجور شدم
تازه هی عرق میکردم تا از جام بلند میشدم یخ میشد بدنم یهو کل جونم درد میکرد
مامانم میگفت طبیعیه تمام زائو ها اینطور میشن
خب تا کی ایطور میمونم
حالم خیلی بده
عوارض بی حسی میمونه تا آخر عمر؟
سلام عزیزم خوبی من نزدیک الان دو سال که سزارین انجام دادم نمی‌خوام بترسونمت خب ولی من خیلی بعضی اوقات بی‌دلی سردرد می‌گیرم مرم که از همون اول سزارین درد می‌کرد تا الان که ۲ ساله من سابقه سزارین نداشتم و تو اتاق عمل نفهمیدم دستمو تکون دادم گردنمو تکون دادم بلافاصله بعد از ۵ ساعت بعد از عمل خیلی درد داشتم
میتونم بخاطر یبوست شیاف گلیسیرین استفاده کنم
سلام نازنینم
تنگی نفس یا علامت دیگری ندارید؟ چه داروهایی در کل استفاده میکنید ؟
نه تنگی نفس ندارم
چرک خشک کن و قرص آهن
عزیزم بدلیل شیردهی و تأثیرات بی حسی است نگران نباشید، نوشیدنی های حاوی کافئین بله بخورید پماد آرومیکس باریج یا دیکلوفناک بزنید مجاز هستید استامینوفن ساده استفاده کنید اگر خیلی درد شدید بود می‌توانید شیاف دیکلوفناک مقعدی استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید درمورد سرم درمانی و داروی تزریقی تصمیم‌ گیری شود عوارض هم تا آخر عمر نمی‌ماند نترسید
بابت رفع یبوست مگنی میلک بخورید
سلام شکلات تلخ و نوشابه ونسکافه بخور آروم میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه