سلام به روی قشنگتون مامان جان وقتتون بخیر 💓 چک کنید ببینید گرفتگی بینی ندارد؟ اگر دارد رفع کنید در خانه اگر هوا خشک هست خصوصا اگر کولر گازی یا اسپیلت استفاده میکنید بخور سرد بگذارید گه هوا مرطوب شود از شیر خودتان اگر میدهید هر 2 تا 3 ساعت روی لب دلبندتان بزنید. بالم لب کودک ایروکس سبامد، هیدرودرم ، مناسب هستند استفاده کنید وقتی خواب هست هم میتوانید ماسک لب ژنوبایوتیک بزرگسالان بزنید مراقبت کنید نخورد 💓