Ooma
پرسش (1405/03/29):

تاخیر در پریود بدون اقدام برای بارداری

سلام وقتتون بخیر.
در حال آمادگی و آزمایش های اولیه برای بارداری هستم و دکتر برای افزایش احتمال باروری، روزی ۲عدد دوفامد از روز ۱۱ دوره قاعدگی به مدت دو هفته رو توصیه کردن اما از این دوره پریود تا امروز ۳۶ روز گذشته و پریود نشدم. چه راهی هست که پریود بشم. با توجه به اینکه باردار نیستم. دوره دوم مصرف دوفامد هستم.
مصرف دارو یا داروهای عطاری رو توصیه می کنید؟

آزمایش دادی منفی بوده؟
تااونجایی ک من اطلاع دارم دوفامید احتمال بارداری و بالا نمیبره پروژسترون بدن و متعادل می‌کنه
اول آزمایش بده منفی بود برو دکتر آمپول میده پریود میشی
ممنونم عزیزم
آخه من pco بودم بابت همین دوفامد دادن.
سلام نازنینم به روی ماهتون
بر چه اساس می‌گویید باردار نیستید؟ تیتر بتا دادید؟
تست دادم منفی بود
کیت خونگی
جواب منفی بیبی چک می‌تواند خطا داشته باشد در قدم اول آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق‌تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه