سلام وقتتون بخیر.
در حال آمادگی و آزمایش های اولیه برای بارداری هستم و دکتر برای افزایش احتمال باروری، روزی ۲عدد دوفامد از روز ۱۱ دوره قاعدگی به مدت دو هفته رو توصیه کردن اما از این دوره پریود تا امروز ۳۶ روز گذشته و پریود نشدم. چه راهی هست که پریود بشم. با توجه به اینکه باردار نیستم. دوره دوم مصرف دوفامد هستم.
مصرف دارو یا داروهای عطاری رو توصیه می کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



168
5 روز قبل



