Ooma
پرسش (1405/03/28):

بچه ها الان رفتم سرویس بهداشتی خودمو خشک کردم یه قطره خون روشن دیدم

لطفا اونایی که تجربه داشتید بهم میگید چکا کنم یکم استرس گرفتم
۱۸ هفته و ۳ روز رفتم سونو طول سرویکسم ۳۴ بود و دهانه رحمم کاملا بسته بود

بچه ها اتفاق بدی که نمیفته؟
من دوتاسقط تو ۴هفته تو دوسال پیش داشتم؟عدد بتا خوب بالا نمی‌رفت یکیش خودش سقط شد یکیش دکتر زود آمپول داد سقط شد گفت خوب بالا نرفته عدد بتا
اگر شماره ی دکتر رو دارین زنگ بزنین
برین بیمارستان بخش زایشگاه چک کنن
حالا خودشون راهنمایی میکنن،ولی حتما بیمارستان برین
ایشالله که چیز خاصی نیست
الان دکترم جواب پیامم داد گفت شیاف پروژسترون ۴۰۰بذار
من یکم انقباض داشتم به دکترم زنگ زده بودم گفتبرو بیمارستان و خداروشکر چیزی نبود
فرداش یهو خون دیدم دوباره رفتم بیمارستانی که قرار بود اونجا بزام و خداروشکر بخیر گذشت
برای شمام انشاءالله جیزی نیست
سلام عزیزم نگران نباش انشالله که چیزی نیست منم تو ۲۸ هفته لکه خون دیدم و رفتم دکتر چیز خاصی نبود فقط گفت استراحت کن و شیاف پروژسترون هم داد
ولی برای اطمینان برو دکتر که سونو انجام بده تا شنبه هم آن که جایی برای سونو نیست برو بیمارستان چک کنن
از دکتر پرسیدم گفتم برم بیمارستان سونو بشم چکا کنم گفت شیاف بذار
شیاف رو بزار و همین امشب برو نگرانی هم به دلت راه نده
من لکه بزرگ دیدم تورو خدا دعا کنین بچم بمونه
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
ببین من خونریزی کردم چند روز پیش رفتم دکتر هماتوم داشتم دارو داد و استراحت .
نگران نباش ب خودت استرس نده
اگر ب دکترت دسترسی داری بهش بگو وگرنه استراحت مطلق داشته باش تا فردا که بری پیشش
خیره انشالله نگران نباش استرس سم برات
نگران نباش گلم انشالله که چیزی نمیشه منم یه شب ساعت یک و نیم شب تو ۲۶ هفته این بلا سرم اومد میدونم الان چه حالی هستی من همونشب رفتم زایشگاه صدای قلب نی نی رو چک کرد خدا رو شکر اوکی بود با دکتر هم هماهنگ کرد گفت شیاف پروژسترون ۴۰۰ بزار و استراحت مطلق فردا هم رفتم مطب دکترم سونو کرد خدا رو شکر نی نی خوب بود فقط یکم خون تو رحمم بود که ده روز شیاف رو گفت استفاده کنم و استراحت مطلق سری بعد که رفتم سونو همه چی اوکی بود
شما هم الان سعی کن استرس نداشته باشی شیاف رو هم حتما استفاده کن اگر امکانش و داری میتونی بری زایشگاه بیمارستان یه چک کنن برات خیالت راحت شه تا وقتی بری پیش دکترت
سلام خونریزیتون در چ حد بود،درد هم داشتین
سلام عزیزم رابطه نداشتی؟
اگه شیاف پروژسترون دکتر بهت داده،سرخود قطعش نکن، به پایداری بارداری کمک میکنه
منم طول سرویکسم ۳۳هس ،هرشب یه شیاف رو دارم
قبلا روزی دوتا بود،دکترم کرد شبی یدونه
سلام خوبی عزیزم شیاف پروژسترون چه کمک میکنند به بارداری عزیزم
در حد خون روشن دوسه قطره نه نزدیکی نداشتم
دکتر گفت نیاز نیست بذاری ولی الان که گفتم گفت شروع کن بذار
طول سرویکس منم ۳۴ هست
من اوایل هماتوم داشتم واستراحت رو ب مطلق بودم
وروزی دوتا شیاف رو داشتم
الان هماتومم جذب شده
بخاطر جفت و طول سرویکسم شبی یدونه شیاف رو دارم
با کمی استراحت
سلام عزیزم برو بیمارستان چک‌کنن خیالت راحت میشه.
طول سرویکست شکمی بود یا واژینال؟
واژینال
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.