لطفا اونایی که تجربه داشتید بهم میگید چکا کنم یکم استرس گرفتم
۱۸ هفته و ۳ روز رفتم سونو طول سرویکسم ۳۴ بود و دهانه رحمم کاملا بسته بود
پرسش (1405/03/28):
بچه ها الان رفتم سرویس بهداشتی خودمو خشک کردم یه قطره خون روشن دیدم
423
30
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
سوال کننده
بچه ها اتفاق بدی که نمیفته؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
من دوتاسقط تو ۴هفته تو دوسال پیش داشتم؟عدد بتا خوب بالا نمیرفت یکیش خودش سقط شد یکیش دکتر زود آمپول داد سقط شد گفت خوب بالا نرفته عدد بتا
0
5 روز قبل
نازنین بانو
اگر شماره ی دکتر رو دارین زنگ بزنین
برین بیمارستان بخش زایشگاه چک کنن
حالا خودشون راهنمایی میکنن،ولی حتما بیمارستان برین
برین بیمارستان بخش زایشگاه چک کنن
حالا خودشون راهنمایی میکنن،ولی حتما بیمارستان برین
1
5 روز قبل
نازنین بانو
ایشالله که چیز خاصی نیست
1
5 روز قبل
سوال کننده
الان دکترم جواب پیامم داد گفت شیاف پروژسترون ۴۰۰بذار
0
5 روز قبل
نازنین بانو
من یکم انقباض داشتم به دکترم زنگ زده بودم گفتبرو بیمارستان و خداروشکر چیزی نبود
فرداش یهو خون دیدم دوباره رفتم بیمارستانی که قرار بود اونجا بزام و خداروشکر بخیر گذشت
برای شمام انشاءالله جیزی نیست
فرداش یهو خون دیدم دوباره رفتم بیمارستانی که قرار بود اونجا بزام و خداروشکر بخیر گذشت
برای شمام انشاءالله جیزی نیست
0
5 روز قبل
A M
سلام عزیزم نگران نباش انشالله که چیزی نیست منم تو ۲۸ هفته لکه خون دیدم و رفتم دکتر چیز خاصی نبود فقط گفت استراحت کن و شیاف پروژسترون هم داد
ولی برای اطمینان برو دکتر که سونو انجام بده تا شنبه هم آن که جایی برای سونو نیست برو بیمارستان چک کنن
ولی برای اطمینان برو دکتر که سونو انجام بده تا شنبه هم آن که جایی برای سونو نیست برو بیمارستان چک کنن
0
5 روز قبل
سوال کننده
از دکتر پرسیدم گفتم برم بیمارستان سونو بشم چکا کنم گفت شیاف بذار
0
5 روز قبل
A M
شیاف رو بزار و همین امشب برو نگرانی هم به دلت راه نده
0
5 روز قبل
zeynab ❤️
من لکه بزرگ دیدم تورو خدا دعا کنین بچم بمونه
0
5 روز قبل
پشتیبانی اوما
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
0
5 روز قبل
M.A .
ببین من خونریزی کردم چند روز پیش رفتم دکتر هماتوم داشتم دارو داد و استراحت .
نگران نباش ب خودت استرس نده
اگر ب دکترت دسترسی داری بهش بگو وگرنه استراحت مطلق داشته باش تا فردا که بری پیشش
نگران نباش ب خودت استرس نده
اگر ب دکترت دسترسی داری بهش بگو وگرنه استراحت مطلق داشته باش تا فردا که بری پیشش
0
5 روز قبل
M.A .
خیره انشالله نگران نباش استرس سم برات
0
5 روز قبل
فاطمه بانو
نگران نباش گلم انشالله که چیزی نمیشه منم یه شب ساعت یک و نیم شب تو ۲۶ هفته این بلا سرم اومد میدونم الان چه حالی هستی من همونشب رفتم زایشگاه صدای قلب نی نی رو چک کرد خدا رو شکر اوکی بود با دکتر هم هماهنگ کرد گفت شیاف پروژسترون ۴۰۰ بزار و استراحت مطلق فردا هم رفتم مطب دکترم سونو کرد خدا رو شکر نی نی خوب بود فقط یکم خون تو رحمم بود که ده روز شیاف رو گفت استفاده کنم و استراحت مطلق سری بعد که رفتم سونو همه چی اوکی بود
0
5 روز قبل
فاطمه بانو
شما هم الان سعی کن استرس نداشته باشی شیاف رو هم حتما استفاده کن اگر امکانش و داری میتونی بری زایشگاه بیمارستان یه چک کنن برات خیالت راحت شه تا وقتی بری پیش دکترت
0
5 روز قبل
avaa 22
سلام خونریزیتون در چ حد بود،درد هم داشتین
0
5 روز قبل
فیبی بوفی
سلام عزیزم رابطه نداشتی؟
0
5 روز قبل
parastoo ✨.ne✨
اگه شیاف پروژسترون دکتر بهت داده،سرخود قطعش نکن، به پایداری بارداری کمک میکنه
منم طول سرویکسم ۳۳هس ،هرشب یه شیاف رو دارم
قبلا روزی دوتا بود،دکترم کرد شبی یدونه
منم طول سرویکسم ۳۳هس ،هرشب یه شیاف رو دارم
قبلا روزی دوتا بود،دکترم کرد شبی یدونه
0
5 روز قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم شیاف پروژسترون چه کمک میکنند به بارداری عزیزم
0
5 روز قبل
سوال کننده
در حد خون روشن دوسه قطره نه نزدیکی نداشتم
0
5 روز قبل
سوال کننده
دکتر گفت نیاز نیست بذاری ولی الان که گفتم گفت شروع کن بذار
0
5 روز قبل
سوال کننده
طول سرویکس منم ۳۴ هست
0
5 روز قبل
parastoo ✨.ne✨
من اوایل هماتوم داشتم واستراحت رو ب مطلق بودم
وروزی دوتا شیاف رو داشتم
الان هماتومم جذب شده
بخاطر جفت و طول سرویکسم شبی یدونه شیاف رو دارم
با کمی استراحت
وروزی دوتا شیاف رو داشتم
الان هماتومم جذب شده
بخاطر جفت و طول سرویکسم شبی یدونه شیاف رو دارم
با کمی استراحت
0
5 روز قبل
آتنا صالحی
سلام عزیزم برو بیمارستان چککنن خیالت راحت میشه.
0
5 روز قبل
آتنا صالحی
طول سرویکست شکمی بود یا واژینال؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
واژینال
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




