Ooma
پرسش (1405/03/28):

بارداری یا تنبلی تخمدان هست ؟؟

سلام خانوم‌دکتر .و عزیزان من تنبلی تخمدان دارم هر ماه شاید کم و یا لکه بینی ولی هرماه بازم پریود میشدم چ لکه بینی چ کم ..ماه پیش دفع لخته داشتم ک یه سری گفتن سقط بوده ی سری گفتن ضخامت رحم
این ماه ۱۹ روز از تایم پریودی ماه گذشته میگذره و من پریود نشدم تست روزای اول زدم منفی بود ولی هنوز پریود نشدم سینه هام یکم سفت و درد میکنه گاه گاهی ..و یک روز فک کنم بعد تست البته یه لکه بینی کوچیک خیلی کم یا ترشح خیلی کم قهوه ای دیدم و تموم خیلی کم بود و تموم شد سریع ۱بار فقط
بنظرتون چکار کنم از تنبلی تخمدان یا احتمال داره باردارم ؟؟

سلام ببخشید من جواب میدم چون تجربه مثل شما دارم
منم اول اردیبهشت پریود شدم دیگ نشدم هرچی تست میزدم ازمایش میدادم منفی بود تا امروز پریود شدم

پارسال هم دقیقا اردیبهشت شدم دیگ نشدم تا شهریور ک بازم ازمایش میدادم منفی بود سونو دادم دکتر بهم گفت تنبلی خفیف دارم ولی پریودام همیشه منظم بود و اولین بار اینطوری میشدم
االانم قرار بود برم سونو ک پریود شدم
بتظرم شماهم ازمایش بدین اگه منفی بود سونو انجام بدین
امیدوارم باردار باشین
سلام نازنینم به روی ماهتون
شنبه آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم جانم چون براین اساس نمیتوان نظری داد هر دو احتمال هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.