Ooma
پرسش (1405/03/28):

درباره قرص جلوگیری از بارداری

سلام خانما وقتتون بخیر
من چنباری قرص ال دی خوردم و بهم نمیسازه الان روکین خریدم نوشته از اولین روز قاعدگی مصرف شود من الان پنجمین روز قاعدگیمه الان میتونم بخورم یا باید صبر کنم تا دفعه بعد تو اولین روز قاعدگی بخورم
ممنون از پاسخگوییتون💐💐

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه