Ooma
پرسش (1405/03/28):

نیش پشه و جوش

سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها
خانم دکتر دخترم و بینی شو پشه خورده خیلی حرص میخورم چی بهش بزنم یکم کم رنگ بشه میبینم عصبی میشم پماد افتر باید باریچ زدم فایده نداشته
دور دهانشم دونه زده فقط دور دهانشه نمیدونم از چیه
کمکم کنین لطفا

نیش پشه و جوش
بووووی عزیزم
ارههه واقعا
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم دستکاری نکنید کالامین بزنید بهتر نشد بتامتازون بزنید ولی وارد دهان نشود، احیانا ماده غذایی جدیدی حتی در حد زبان زدن نداده‌اید ؟
نه ندادم همرو قبلا تست گرفتم اون جوشایه ریز زود کمرنگ میشنو از بین میرن
نه دست کاری نمیکنم هیچی فقط افتربایت باریچ میزنم که اونم اصلا از قرمزیش کم نکرد پررنگ ترشم کرد
پشه بی صاحاب این همه جا اومده دماغ بچمو خورده فقطم اونو میزنه
جانم بنابراین پماد که گفتم را تست کنید گزارش دهید
کم رنگ تر شده نسبت به اون روز ولی بازم خیلی خوب نشده و پیداس
جانم اگر بهتر شده ادامه دهید قطعاً قرار نیست سریع خوب شود زمان می‌برد باید فرصت بدهید
اره خیلی داره بهتر میشه خانم دکتر جان ممنون از راهنمتییتون
هزاران بار شکر جانم 🌹❤️😘❤️
stk: |~|11|~|102
نیش پشه و جوش
نیش پشه و جوش
خانم دکتر دوباره شیش جایه دیگشو پشه خورده
چیکارش کنم که پشه نزنش اسپری دافعه حشارت گرفتم براش میترسم هر شب بزنم به پوستش خراب بشه
جانم خانه را ایمن کنید پنجره ها را توری بزنید اگر گیاه در خانه دارید خارج کنید قرص حشره کش در مواردی که در خانه پشه هست استفاده کنید
اطراف دلبندتان ب 1 در آب حل کنید بگذارید ولی دقت کنید مبادا بلند شود بخورد با فاصله در ارتفاع بگذارید
پشه بند هنگام خواب استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه