سلام اول اینکه یه سونو بده بعد شیاف پروژسترون بذار
کار سنگین نکن عزیزم بارداری دیگه یکم مراعات کن ما این دوره زمونه با یه باد زود میفتیم روخونریزی
سلام عزیزم اگه ادامه دار نبوده مشکلی نداره نگران نباش
استراحت کن
انشاالله که چیزی نیس استراحت کن شیاف هم بذار
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر الان حالتان خوب است خیالمان راحت تر است
آخرین بار کی طول سرویکس چک شده و چند بوده؟
۱۶ خرداد
طول سرویکسم ۳۷ بود
عزیزم الان درد یا حس سنگینی یا لکه بینی ندارید؟
نه خداروشکر این چند روزم اصلا لکه بینی یا درد نداشتم
بعضی وقتام حرکات جنین رو حس میکنم
فقط همون یبار بود