سلام. ببخشید من بچم دو سال و دو ماهشه و فقط سه ماه شیر خورد. الان نوک سینمو فشار میدم شیر میاد ازش. پریودیمم همیشه منظم بود فقط ۵ روز زودتر میشدم. این ماه ۱۳ روز زودتر پریود شدم یعنی دوبار در یک ماه. آیا من نیاز به دارو درمانی دارم ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



102
6 روز قبل


