Ooma
پرسش (1405/03/28):

عمل لیزیک و لازک

خانمای عزیز سلام کسی این عمل انجام داده؟ نمره چشمتون چند بوده و اینکه آستیکمات بودید یا ن؛ و اینکه کدوم بهتره و هرچی اطلاعات دارید لطفا ب اشتراک بزارید یکی از دوستام میخاد انجام بده اطلاعات میخاست تشکر از همه

من عمل PRK با دستگاه جدید انجام دادم
هم ضعیفی داشت هم آستیگمات
هردوش صفر شد خداروشکر
ولی کلا پزشک خودش تشخیص میده کدوم عمل برای چشمت مناسبه
من چون مشکل بیماری خود ایمنی داشتم ساده ترینش که همون PRK هست انتخاب کرد
یعنی بنظرم بهترین کاری بود که میتونستم برای دل خودم انجام بدم و حس خوبیه
عزیزم میشه بگی این عکسی که پروفایلت گذاشتی با چی درستش کردی؟
گلم یکی از دوستای اومایی درست کردن
منم prkانجام دادم سال95خیلی راضیم واقعا.الان هم ک روش هاجدیدتر شدن و دوره نقاهت نداره آنچنان.دکترخوب انتخاب کن
Prk چی هست میشه یکم بگید😅
منم اسفند فمتو اسمایل انجام دادم دوره نقاهتش کلا یک روز بود خیلی هم آسون بود عملش تو کیلینیک نور شهرری
سلام من لیزیک انجام دادم خیلی خوب شده چشمام. 6سال پیش بود ک انجام دادم
این چی هست😅
من ریفایند ترنس پی ار کی انجام دادم هم فشار چشم‌ داشتم‌هم‌نازک شدن‌قرنیه دکترم بسیار حاذق بودن خیلییییییی متبحر و واقها راضی هستم سال ۹۵
عمل لیزیک و لازک
دکتر سهیل ادیب مقدم‌ واقعاااااا عالی و دقیق.
عمل لیزیک و لازک
ممنون عزیزان
اتنا جان لطف کردید دوستم زنجانی هستن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه