Ooma
پرسش (1405/03/28):

واکسن کزاز در هفته ۲۴ بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من ۲۴ هفته و ۷ روزم هستش امروز رفتم بهداشت برای من واکسن کزاز زد هر چی گفتم ماه بد بیام قبول نکرد
الان میترسم اتفاقی نمیفته؟اخه تو نت زدم دیدم از ۲۸ هفته میزنن

ن عزیزم . فک نکنم اتفاقی بیفته . منم واکسن کرونا زده بودم اون زمان
مرسی عزیزم
میگم من یادم نمیاد کی واکسن کزاز زدم حتی ۵ سال پیش روی بچه اولم
تو پرونده بهداشت نوشتن تاریخش رو اگه زده باشم
اصلا یادم نمیاد واکسن زدن باشم جز واکسن کرونا
بهداشت بری میگه کی زدی
سلام نازنینم به روی ماهتون
نگران نباشید هیچ مشکلی رخ نمی‌دهد، اگرچه آن زمان زمان بهتری است ولی تزریق زودهنگام هم هیچ مشکلی ندارد ❤️😘
مرسی عزیزم
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه