Ooma
پرسش (1405/03/28):

روز سوم موعدمه و هنوز پریود نشدم روز ۳۱ ام پریود محسوب میشه

سلام من چند روزه ترشحات صورتی کمرنگ دارم از روز پریودم درد پریودی نداشتم تا دیشب که دل درد و کمردرد شدید گرفتم خیلی کار کرده بودم و یه جا رفته بودم که داشتن سم پاشی میکردن کل شبو درد شکم و کمر عین پریودی داشتم که وقتی گرم میشد کمر و شکمم خوب میشدم و صبح بعد استراحت کامل پاشدم دیدم نه از پریود خبریه نه از درد یه سقط چند ماه پیش داشتم اصلا نمی‌خوام خودمو امیدوار کنم که باردارم دلیلش چی میتونه باشه چیکار کنم اصلا نمیخوام سونوبرم یا ازمایش بدم حالمو خیلی بد میکنه

عزیزم چرا کار سنگین کردی.
شاید حامله هستی
چون لک دیده بودم گفتم دیگه شروع پریودمه شاید
بی بی بزن
یه بیبی بزن شاید لازم باشه بری دکتر و دارو بهت بده چون لک داری .
انشالله بارداری
باشه عزیزم ممنونم چشم
بی بی چک الان نشون میده؟؟
اره نشون میده بزن
بی بی چک زدی ؟؟
منفیه
خیره انشالله
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم تشخیص دلیل فقط با انجام آزمایش خون ممکن است چون ماکه داخل رحم نیستیم تا شنبه صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم چون پاسخ منفی بی بی چک می‌تواند خطا داشته باشد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.