سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
توی سوال قبلیم بابت قطع شیر صحبت کردم باهاتون و گفتید نمیدونید ک مجاز استفاده از قرص هستید برای من یا نه ....
از دکترم سوال کردم گفت از نظر ما منعی نداره و از دکتر زنانت سوال کن بابت روش استفاده و دوز مصرف قرای قرص کابرگولین
...الانم از دیروز فقط امروز صبح دو وعده دادم دیگ ندادم شیر میشه راهنمایی کنید برای استفاده از قرص
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



127
6 روز قبل


