سلام دکتر عزیز و مامانا، دخترم ساعت ۴ صبح گلاب به روتون با استفراغ از خواب بیدار شد، وچند بار بالا اورد، الان خودمو شوهرمم درگیرِ این حالت شدیم، مسمومیت غذاییه یا با ماست یا تخم مرغ ، الان بچه بیدار بشه ،چی بدم بخوره؟؟؟
0
7 روز قبل
fariba .
ویروسه عزیز.
0
7 روز قبل
بهاره 😊
سلام عزیزم ویروس هست
غذا سبک بده بخوره
وقتی بالا میاره من شنیدم تخم مرغ خوب نیست
من یبار دخترم اینجوری شد شیربرنج بهش میدادم البته زود خوب شد دخترم
مایعات زیاد بهش بده
غذا سبک بده بخوره
وقتی بالا میاره من شنیدم تخم مرغ خوب نیست
من یبار دخترم اینجوری شد شیربرنج بهش میدادم البته زود خوب شد دخترم
مایعات زیاد بهش بده
0
6 روز قبل
آتنا صالحی
سلام عزیزم
کته با ماست پروبیوتیک یا یکم شوید
دوغ پروبیوتیک یا کفیر
سیب زمین آب پز و هویج اب پز برای اسهال
منموقع اسهال استفراغ بهش شیر نمیدم .
فرنی بدون شیر با یکم بادام درختی حریره کن مقویه اگز بادام الرژی نداره
و سیب رنده شده ولی کم چونشیرینی خودش ایهال میاره
یکم نعنا با اب جوش یه نعلبکی بزار رو لیوان یا لیواندمنوش بزار بمونه خنک بشه موقع تشنگی ازش بهش بده .
کته با ماست پروبیوتیک یا یکم شوید
دوغ پروبیوتیک یا کفیر
سیب زمین آب پز و هویج اب پز برای اسهال
منموقع اسهال استفراغ بهش شیر نمیدم .
فرنی بدون شیر با یکم بادام درختی حریره کن مقویه اگز بادام الرژی نداره
و سیب رنده شده ولی کم چونشیرینی خودش ایهال میاره
یکم نعنا با اب جوش یه نعلبکی بزار رو لیوان یا لیواندمنوش بزار بمونه خنک بشه موقع تشنگی ازش بهش بده .
0
6 روز قبل
آتنا صالحی
غذاهای چرب نده .
0
6 روز قبل
آتنا صالحی
من یکم سینه ی مرغ پیاز میزدم و نمک و میکوبیدم و روی توری کباب میکردم بعد با قاشق لهش میکردمابشومیریختم دهنش یکم جون بگیره یا گوشت بی چربی گوسفنی هم همینطور ولی خودشو بهش نمیدادم یکم خوش نمک تر
0
6 روز قبل
آتنا صالحی
الان لیمو ترش تازه هم هست چندقطره میشه بریزی روی غذاش .
یا سوپ بلغور جو با هویج و سینه مرغ خیلییییی سبک درست کنی
یا سوپ بلغور جو با هویج و سینه مرغ خیلییییی سبک درست کنی
1
6 روز قبل
آتنا صالحی
خودتونم اویشنوپونه بخورید من به طاهام میدادم ولی شاید نی نی جون شما الرژی داشته باشه نمیدونم
0
6 روز قبل
آتنا صالحی
و اگر اسهاله کیدی لاکت هم عالیه بی ضرر هم هسست من موقع بیماری و اسهال حالا یا برای مسمومیت یا اسهاله چرک خشک کن با اب سیب یا ماست میدم همیشه هم تو یخچال دارم روزی یه ساشه .
0
6 روز قبل
آتنا صالحی

0
6 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
احتمالا بیماری ویروسی است، غذای سبک و کم چرب بدهبد مرغ و کته، سوپ اگر اسهال ندارد گزینه خوبی است الان حال کوچولوی ما چطور است؟
احتمالا بیماری ویروسی است، غذای سبک و کم چرب بدهبد مرغ و کته، سوپ اگر اسهال ندارد گزینه خوبی است الان حال کوچولوی ما چطور است؟
0
6 روز قبل
سوال کننده
سلام متاسفانه ویروسی که گفتید بود، دکتر بردم دارو داد، دیروز اسهال نداشت، امروز گرفته، بی حال هم شده، همش دوست داره دراز بکشه
0
6 روز قبل
سوال کننده
اره وامونده، خودمونم گرفتیم، به شدت مضخرفه
0
6 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
6 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم همه رو دارم میدم بهش، بدبختیش اینه خودمونم گرفتیم🤦🤦
0
6 روز قبل
سوال کننده
دکتر یه قطره داد اسمش رو یادم نیست، دیروز نداشت شکم روی،امروز شد، باید شروع کنم به دادنش
0
5 روز قبل
پزشک اوما
عزیزجانم غصه نخورید فقط مراقبت کنید کوچولوی ما کم آب نشود، کیدی لاکت زینک روزی دو ساشه بدهيد تا اسهال کنترل گردد چه داروهایی داده شده؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
نئو زینک، اندانسترون، و یه قطره برای کنترل اسهال، اسمش تو خاطرم نیست، فقط خیلی آب میخواد، ایراد نداره؟
1
5 روز قبل
پزشک اوما
عزیزم حتما باید آب کافی بدهید چون اگر بدن کم آب شود خطرناک هست جه ایرادی دارد خداروشکر که خودش طلب آب میکند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مسمومیت غذایی در بارداری
- مسمومیت در بارداری چطوری
- مسمومیت در هفته ی هفتم
- مسمومیت بارداری ممنون میشم کمکم کنید
- دادن شیر خشک زیاد به نوزاد
- سلام عزیزان.پسرم سه سالو هشت ماهشه.چند روزیه احساس میکنم دهنش بو بد میده
- مسمومیت یا دفع پروتئین در بارداری
- مسمومیت در بارداری چکار کنم حالم بده
- بچه ها اگه کسی تجربشو داره یه راهنمایی کنه
- ایجاد مسمومیت در بارداری



145

