سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
دخترم دوسال و نیمش هست دوسه روزه متوجه شدم که در طول روز دوسه بار چشمش رو مدل چشمک میبنده(مثل تیک عصبی)
خیییلی دلشوره گرفتم و نگرانم ....
اصلا قبلا اینجور نبوووود .
مثلا دیروز کلا زیر نظر ک گرفتم ب صورتی ک خودش متوجه نشه... نزد فقط دیشب دوبار زد...
تلوزيون اصلا نگاه نمیکنه شااااید سر هم دوساعت در هفته نگاه کنه.و حتی شاید کمتر.....
موهاشو هم میبندم ک روی صورتش نریزه ک چشمش خارش پیدا کنه یا تیک عصبی بگیره....
ولی نمیدونم اینو از کجا یاد گرفته....
لازمه پیگیر باشم؟ خیلی نگرانم.
کسی بچه ش اینجوری بوده؟ چکارش کرده؟
خوب میشه؟
لازمه الان ببرم دکتر ؟یا اگه بیشتر شد ببرمش؟
چکارش کنم یادش بره؟😓😓😓
پرسش (1405/03/27):
حالت چشمک زدن بچه دوسه بار در روز(مدل تیک عصبی)
196
32
7 روز قبل
سوال کننده
0
7 روز قبل
سوال کننده
تو خونه هم باهاش دعوا یا پرخاشگری نداریم اصلا.
توی فامیل هم کسی تیک عصبی نداشته تا الان ک بگم ارثی باشه
توی فامیل هم کسی تیک عصبی نداشته تا الان ک بگم ارثی باشه
0
7 روز قبل
مریم سپهری
بچه منم داشت خوب شد .گوشی و تلویزیون نزار ببینه .بچه من از دوماهگی داشت تا یک سالگی .تو اون سن دکترا میگفتن تشنج داره .اخر دکتر اشرفی نعروف تهران گفت خانوم تیکه خوب میشه چون نوار مغز و همه چیش خوب بود .خودشم خوب شد .الانم چهار سال و نیمشه سالم .تازه مال بچه من شدید بود
0
7 روز قبل
سوال کننده
ن اصلا اصلا گوشی بهش نمیدیم تلوزیون هم شاید درهفته دوساعت ببینه. پرخاشگری هم نداریم تو خونه.
اصلا اینجور نبود دوسه روزه میبینم یکی دوبار در طول روز انجام میده نه بیشتر
..
میترسم بیشتر بشه برا همین نگرانم
اصلا اینجور نبود دوسه روزه میبینم یکی دوبار در طول روز انجام میده نه بیشتر
..
میترسم بیشتر بشه برا همین نگرانم
0
7 روز قبل
سوال کننده
کار خاصی کردی برای خوب شدنش؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
برای موهاش هم . دو روزه تل میزنم ک موهاش نریزه رو چشمش اذیت بشه.
0
7 روز قبل
سوال کننده
مثلا از دیشب تا الان هنوز نزده خداروشکر
0
7 روز قبل
سوال کننده
کاش چیزیش نباشه .امیدوارم فقط حساسیت من باشه .ن اینکه دخترم مشکلی داشته باشه😓😓😓❤️
0
7 روز قبل
سوال کننده
راستی مریم جان خودت چطوری؟بهتر شدی؟ بیماریت خوب شد؟❤️❤️
0
7 روز قبل
سوال کننده
؟
میگن بازی درمانی خوبه برای تیک عصبی.
بازی درمانی چطوریه
میگن بازی درمانی خوبه برای تیک عصبی.
بازی درمانی چطوریه
0
7 روز قبل
banoo z
گاهی ممکنه از خشکی چشم باشه
پسر منم اینطوری
دکتر براش قطره اشک مصنوعی گفت استفاده کنه
زمانهایی که زیاد پای تی وی یا با گوشی بازی میکنه اینجوری میشه
پسر منم اینطوری
دکتر براش قطره اشک مصنوعی گفت استفاده کنه
زمانهایی که زیاد پای تی وی یا با گوشی بازی میکنه اینجوری میشه
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
سلامحمیده جونخوبی عزیزم
وای این حالتو میفهمم دختر بزرگم اینجور شد کلی بردم دکتر داروهای گرون
یه نفر تو اقوام بچه ش هم اینجور بود گفت بردم شیراز فقط گفت محل ندین تا ترک کنه
دققیا من بیخیال شدم و خدارو شکر رفت
بچها خیلی باهوشن مطمئن باش میدونه حساسی
دخترم بعدا گفت خودم چندبار انجام میدادم حس میکردم پلک نمیزنم میخاستم پلک زده باشم☹️
وای این حالتو میفهمم دختر بزرگم اینجور شد کلی بردم دکتر داروهای گرون
یه نفر تو اقوام بچه ش هم اینجور بود گفت بردم شیراز فقط گفت محل ندین تا ترک کنه
دققیا من بیخیال شدم و خدارو شکر رفت
بچها خیلی باهوشن مطمئن باش میدونه حساسی
دخترم بعدا گفت خودم چندبار انجام میدادم حس میکردم پلک نمیزنم میخاستم پلک زده باشم☹️
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
کولر میزنن؟؟اگه اره از اینم هست باد سرد میخوره خشکی میگیرن حتما یه سر دکتر هم ببر ولی مطمئن باش چیزیش نیست
0
7 روز قبل
سوال کننده
اشک مصنوعی مال بزرگسالان؟
یا مخصوص کودکان هم هست ک بگیرم؟
یا مخصوص کودکان هم هست ک بگیرم؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
سلام بانو جان ممنون عزیزم تو خوبی؟
شوهرمم میگه تو الکی حساس هستی مردم بچشون نگاه کردنش فرق داره اصلا عین خیالشون نیست بچه ی من دوباره پشت هم پلک زده عیب میزاری روش میگی تیک عصبی داره.....
دست خودم نیس.اصلا ب روی دخترمم نمیارم ک بخاد از عمد بیشتر چشمک بزنه....
ولی خب ته دلم دلشوره دارم....نگرانم.
آخه اصلا اصلا اینجور نبود.
پریروز و دیشب دیدم دوسه بار انجام داد امروز هم خداروشکر انجام نداده...
پلک زدن دخترت خیلی بود یا کم بود؟ ب مرور بیشتر نشد؟
شوهرمم میگه تو الکی حساس هستی مردم بچشون نگاه کردنش فرق داره اصلا عین خیالشون نیست بچه ی من دوباره پشت هم پلک زده عیب میزاری روش میگی تیک عصبی داره.....
دست خودم نیس.اصلا ب روی دخترمم نمیارم ک بخاد از عمد بیشتر چشمک بزنه....
ولی خب ته دلم دلشوره دارم....نگرانم.
آخه اصلا اصلا اینجور نبود.
پریروز و دیشب دیدم دوسه بار انجام داد امروز هم خداروشکر انجام نداده...
پلک زدن دخترت خیلی بود یا کم بود؟ ب مرور بیشتر نشد؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
خداروشکر که خوب شد دخترت❤️❤️🫠😘😘
چقدر طول کشید کلا کنار بزاره؟
چقدر طول کشید کلا کنار بزاره؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
آره اینجا گرمهست ۲۴ ساعت اسپیلت روشنه.
حالا براش یه اشک مصنوعی میگیرم ضرر نداره. دوسه بار بزنم چشمش از خشکی در بیاد
حالا براش یه اشک مصنوعی میگیرم ضرر نداره. دوسه بار بزنم چشمش از خشکی در بیاد
0
7 روز قبل
سوال کننده
دکتر اطفال ببرم یا چشم پزشک؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
اگه از خشکی چشمش باشه. احتمالا بخاطر اسپیلت هست.
چون استفاده از گوشی و تلوزیون نداره
چون استفاده از گوشی و تلوزیون نداره
0
7 روز قبل
سوال کننده
پسر شماهم چشمک میزد؟ خیلی میزد یا کم؟
چقدر طول کشید خوب بشه
چقدر طول کشید خوب بشه
0
7 روز قبل
بهاره 😊
سلام عزیزم شما همونی هستی ک درگیر سرطان شدی؟ بهتر شدی ؟ گل پسرت کامل خوب شد؟
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
فدات شم عزیزم شکر خدا❤️🫂شوهرت راست میگه اگه بخای دامن بزنی به این کارش بدتر میشه من اونروزا خودم حالم خوب نبود اینم مث پروانه بال بال بزنه انجام میداد عصبی میشدم میگفتم نکن انجام نده بدتر میکرد .اصلا نباید به روش میاوردم
دختر من خیلی شدید بود جوری که تو کوچه همه متوجه شدن وخیلی ناراحت شدن براش
دختر من خیلی شدید بود جوری که تو کوچه همه متوجه شدن وخیلی ناراحت شدن براش
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم ❤️😘چندماهی طول کشید دختر تو زیاد نیست نگران نباش
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
پیش ماهم جهنمه
نه سرخود نگیر ببر چشم پزشک
نه سرخود نگیر ببر چشم پزشک
0
7 روز قبل
بانو بزرگی
ببر چشم پزشک دختر منو بردم چشم پزشک
تازه متوجه شد چشماش آستیگماته
تازه متوجه شد چشماش آستیگماته
0
7 روز قبل
سوال کننده
🫠🫠🫠باشه عزیزم مرسی از دلگرمی ک دادی😘😘❤️❤️
1
7 روز قبل
سوال کننده
آره زیاد نیس.خداروشکر
0
7 روز قبل
سوال کننده
🤌❤️❤️❤️مرسی سعیده ی مهربون از کمکت❤️😘😘😘🤌
آره حتما میبرمش 😘😘
آره حتما میبرمش 😘😘
0
6 روز قبل
بانو بزرگی
قربونت برم نگران نباش یه دوره ی گذراس😘❤️
0
6 روز قبل
بانو بزرگی
خداروشکر
0
6 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم عزیزدلم قربونت برم😘❤️درپناه خدا😘❤️
0
6 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم اگر اسپیلت روشن هست میتواند به احتمال بسیار زیاد یدلیل خوردن باد به صورت باشد جهت باد را اگر در گزینه های دستگاه هست تغییر دهید ببینید بهتر میشود یا نه ، در خانه هم بخور چند روز بگذارید بهتر نشد یا حس کردید بیشتر شده اول چشم پزشک از نظر خشکی چشم چک کنند
عزیزم اگر اسپیلت روشن هست میتواند به احتمال بسیار زیاد یدلیل خوردن باد به صورت باشد جهت باد را اگر در گزینه های دستگاه هست تغییر دهید ببینید بهتر میشود یا نه ، در خانه هم بخور چند روز بگذارید بهتر نشد یا حس کردید بیشتر شده اول چشم پزشک از نظر خشکی چشم چک کنند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




