Ooma
پرسش (1405/03/27):

حالت چشمک زدن بچه دوسه بار در روز(مدل تیک عصبی)

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم.
دخترم دوسال و نیمش هست دوسه روزه متوجه شدم که در طول روز دوسه بار چشمش رو مدل چشمک میبنده(مثل تیک عصبی)
خیییلی دلشوره گرفتم و نگرانم ....
اصلا قبلا اینجور نبوووود .
مثلا دیروز کلا زیر نظر ک گرفتم ب صورتی ک خودش متوجه نشه... نزد فقط دیشب دوبار زد...
تلوزيون اصلا نگاه نمیکنه شااااید سر هم دوساعت در هفته نگاه کنه.و حتی شاید کمتر.....
موهاشو هم میبندم ک روی صورتش نریزه ک چشمش خارش پیدا کنه یا تیک عصبی بگیره....
ولی نمیدونم اینو از کجا یاد گرفته....
لازمه پیگیر باشم؟ خیلی نگرانم.
کسی بچه ش اینجوری بوده؟ چکارش کرده؟
خوب میشه؟
لازمه الان ببرم دکتر ؟یا اگه بیشتر شد ببرمش؟
چکارش کنم یادش بره؟😓😓😓

تو خونه هم باهاش دعوا یا پرخاشگری نداریم اصلا.
توی فامیل هم کسی تیک عصبی نداشته تا الان ک بگم ارثی باشه
بچه منم داشت خوب شد .گوشی و تلویزیون نزار ببینه .بچه من از دوماهگی داشت تا یک سالگی .تو اون سن دکترا میگفتن تشنج داره .اخر دکتر اشرفی نعروف تهران گفت خانوم تیکه خوب میشه چون نوار مغز و همه چیش خوب بود .خودشم خوب شد .الانم چهار سال و نیمشه سالم .تازه مال بچه من شدید بود
ن اصلا اصلا گوشی بهش نمیدیم تلوزیون هم شاید درهفته دوساعت ببینه. پرخاشگری هم نداریم تو خونه.
اصلا اینجور نبود دوسه روزه میبینم یکی دوبار در طول روز انجام میده نه بیشتر
..
میترسم بیشتر بشه برا همین نگرانم
کار خاصی کردی برای خوب شدنش؟
برای موهاش هم . دو روزه تل میزنم ک موهاش نریزه رو چشمش اذیت بشه.
مثلا از دیشب تا الان هنوز نزده خداروشکر
کاش چیزیش نباشه .امیدوارم فقط حساسیت من باشه ‌.ن اینکه دخترم مشکلی داشته باشه😓😓😓❤️
راستی مریم جان خودت چطوری؟بهتر شدی؟ بیماریت خوب شد؟❤️❤️
؟
میگن بازی درمانی خوبه برای تیک عصبی.
بازی درمانی چطوریه
گاهی ممکنه از خشکی چشم باشه
پسر منم اینطوری
دکتر براش قطره اشک مصنوعی گفت استفاده کنه
زمانهایی که زیاد پای تی وی یا با گوشی بازی میکنه اینجوری میشه
سلام‌حمیده جون‌خوبی عزیزم

وای این حالتو میفهمم دختر بزرگم اینجور شد کلی بردم دکتر داروهای گرون
یه نفر تو اقوام بچه ش هم اینجور بود گفت بردم شیراز فقط گفت محل ندین تا ترک کنه
دققیا من بیخیال شدم و خدارو شکر رفت
بچها خیلی باهوشن مطمئن باش میدونه حساسی
دخترم بعدا گفت خودم چندبار انجام میدادم حس میکردم پلک نمیزنم میخاستم پلک زده باشم☹️
کولر میزنن؟؟اگه اره از اینم هست باد سرد میخوره خشکی میگیرن حتما یه سر دکتر هم ببر ولی مطمئن باش چیزیش نیست
اشک مصنوعی مال بزرگسالان؟
یا مخصوص کودکان هم هست ک بگیرم؟
سلام بانو جان ممنون عزیزم تو خوبی؟
شوهرمم میگه تو الکی حساس هستی مردم بچشون نگاه کردنش فرق داره اصلا عین خیالشون نیست بچه ی من دوباره پشت هم پلک زده عیب میزاری روش میگی تیک عصبی داره.....
دست خودم نیس.اصلا ب روی دخترمم نمیارم ک بخاد از عمد بیشتر چشمک بزنه....
ولی خب ته دلم دلشوره دارم....نگرانم.
آخه اصلا اصلا اینجور نبود.
پریروز و دیشب دیدم دوسه بار انجام داد امروز هم خداروشکر انجام نداده...

پلک زدن دخترت خیلی بود یا کم بود؟ ب مرور بیشتر نشد؟
خداروشکر که خوب شد دخترت❤️❤️🫠😘😘
چقدر طول کشید کلا کنار بزاره؟
آره اینجا گرم‌هست ۲۴ ساعت اسپیلت روشنه.
حالا براش یه اشک مصنوعی میگیرم ضرر نداره. دوسه بار بزنم چشمش از خشکی در بیاد
دکتر اطفال ببرم یا چشم پزشک؟
اگه از خشکی چشمش باشه. احتمالا بخاطر اسپیلت هست.
چون استفاده از گوشی و تلوزیون نداره
پسر شماهم چشمک میزد؟ خیلی میزد یا کم؟
چقدر طول کشید خوب بشه
سلام عزیزم شما همونی هستی ک درگیر سرطان شدی؟ بهتر شدی ؟ گل پسرت کامل خوب شد؟
فدات شم عزیزم شکر خدا❤️🫂شوهرت راست میگه اگه بخای دامن بزنی به این کارش بدتر میشه من اونروزا خودم حالم خوب نبود اینم مث پروانه بال بال بزنه انجام میداد عصبی میشدم میگفتم نکن انجام نده بدتر میکرد .اصلا نباید به روش میاوردم
دختر من خیلی شدید بود جوری که تو کوچه همه متوجه شدن وخیلی ناراحت شدن براش
فداتشم ❤️😘چندماهی طول کشید دختر تو زیاد نیست نگران نباش
پیش ماهم جهنمه
نه سرخود نگیر ببر چشم پزشک
ببر چشم پزشک دختر منو بردم چشم پزشک
تازه متوجه شد چشماش آستیگماته
🫠🫠🫠باشه عزیزم مرسی از دلگرمی ک دادی😘😘❤️❤️
آره زیاد نیس.خداروشکر
🤌❤️❤️❤️مرسی سعیده ی مهربون از کمکت❤️😘😘😘🤌
آره حتما میبرمش 😘😘
قربونت برم نگران نباش یه دوره ی گذراس😘❤️
خداروشکر
فداتشم عزیزدلم قربونت برم😘❤️درپناه خدا😘❤️
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم اگر اسپیلت روشن هست می‌تواند به احتمال بسیار زیاد یدلیل خوردن باد به صورت باشد جهت باد را اگر در گزینه های دستگاه هست تغییر دهید ببینید بهتر می‌شود یا نه ، در خانه هم بخور چند روز بگذارید بهتر نشد یا حس کردید بیشتر شده اول چشم پزشک از نظر خشکی چشم چک کنند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.