Ooma
پرسش (1405/03/27):

علت ضربهای ریز ممتد و منظم چیه

سلام خانم دکتر جنین ضربهای ریزی داره و منظم هست از چی میتونه باشه یعنی داره سکسکه میکنه؟ یا دلیل دیگه ای داره
کسی تجربشو داره؟
مثلا هروز این اتفاق میوفته

سکسکه است
سکسکه میکنه
من بچم روزی چندبار سکسکه میکرد بعد که دنیا اومد هم خیلی سکسکه میکرد رفلاکس داشت الانم که ۲ سالشه هروقت غذایی بخوره که معدش ترش کنه یا همو رفلاکس بگیره دوباره سکسکه میکنه
برای من هر روز سکسکه میکنه روزی چند بارم میشه گاهی میگن خوبه و ریه ش داره آماده میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله عزیزم این حرکات ریز و نوسانی سکسکه نوزاد هستند که مشکل نداشته و جزو روند تکاملی به حساب می‌آیند، اگر به صورت کلی حرکات دلبندتان خوب است و مشکلی ندارد جای نگرانی نیست تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در این هفته‌های پایانی اگر زمانی به صورت غیر معمول سکسکه‌ها خیلی خیلی زیاد و متوالی شد بهتر است جهت بررسی دقیق‌تر و انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید
ممنونمم🌸
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|102
منم اینجوری بیشتربعد غذاخوردنم سکسکه میکنه البته هربارنیس گاهی روزی ی بار دوباره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه