من بچم روزی چندبار سکسکه میکرد بعد که دنیا اومد هم خیلی سکسکه میکرد رفلاکس داشت الانم که ۲ سالشه هروقت غذایی بخوره که معدش ترش کنه یا همو رفلاکس بگیره دوباره سکسکه میکنه
برای من هر روز سکسکه میکنه روزی چند بارم میشه گاهی میگن خوبه و ریه ش داره آماده میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله عزیزم این حرکات ریز و نوسانی سکسکه نوزاد هستند که مشکل نداشته و جزو روند تکاملی به حساب میآیند، اگر به صورت کلی حرکات دلبندتان خوب است و مشکلی ندارد جای نگرانی نیست تنها نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که در این هفتههای پایانی اگر زمانی به صورت غیر معمول سکسکهها خیلی خیلی زیاد و متوالی شد بهتر است جهت بررسی دقیقتر و انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید
منم اینجوری بیشتربعد غذاخوردنم سکسکه میکنه البته هربارنیس گاهی روزی ی بار دوباره