سلام خانم دکتر و دوستان پسر من ۱۷ ماه هست بد غذاس ی روز میخوره ۲ روز نمیخوره میوه ها رو میخوره ولی زیاد ب غذا تمایل نشون نمیده پریروز بردیم دکتر براش دارو نوشت عکسشو فرستادم اونا رو میدم اولین روز هم صبونه هم نهار و شام رو خیلی خوب خورد ولی امروز هیچی نخورده فقط شیر مادر میخوره وعده اشو وقتی میخوام کم کنم خودشو ب زمین میزنه گریه میکنه ب شددت منم مجبورم میدم میدم بعد دادن دارو دکتر اون روز شیر شبانه ندادم ساعت ۱۰ آخرین شیر رو دادم بعد ۳ ساعت برا شیر بیدار شد ندادم اینقد گریه و زار کرد آخر خوابید بعد ساعت ۳ صبح بیدار شد ندادم لای پتو میخوابوندیمش تا اونجا بود میخوابید روز زمین باز بیدار میشود دیگه ساعت ۵ صبح شیر دادم بعد دیگه نخوابید رفت دنبال بازیش. لطفا راهنمایی کنید راهکاری اگه دارین کمکم کنید خیلی ممنونم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



121
8 روز قبل



