Ooma
پرسش (1405/03/26):

دادن شربت خواب آور برا کودک ۱۷ ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان پسر من ۱۷ ماه هست بد غذاس ی روز میخوره ۲ روز نمیخوره میوه ها رو میخوره ولی زیاد ب غذا تمایل نشون نمیده پریروز بردیم دکتر براش دارو نوشت عکسشو فرستادم اونا رو میدم اولین روز هم صبونه هم نهار و شام رو خیلی خوب خورد ولی امروز هیچی نخورده فقط شیر مادر میخوره وعده اشو وقتی میخوام کم کنم خودشو ب زمین میزنه گریه میکنه ب شددت منم مجبورم میدم میدم بعد دادن دارو دکتر اون روز شیر شبانه ندادم ساعت ۱۰ آخرین شیر رو دادم بعد ۳ ساعت برا شیر بیدار شد ندادم اینقد گریه و زار کرد آخر خوابید بعد ساعت ۳ صبح بیدار شد ندادم لای پتو میخوابوندیمش تا اونجا بود می‌خوابید روز زمین باز بیدار می‌شود دیگه ساعت ۵ صبح شیر دادم بعد دیگه نخوابید رفت دنبال بازیش. لطفا راهنمایی کنید راهکاری اگه دارین کمکم کنید خیلی ممنونم.

دادن شربت خواب آور برا کودک ۱۷ ماهه
سلام نازنینم به روی ماهتون
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟جانم بااین روال بهتر است شیردهی را کامل قطع کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.