Ooma
پرسش (1405/03/25):

سونو و آزمایش ان تی

من الان ۱۱ هفتمه دوازده هفده دقیق برم برای ان تی ک جنسیتشم ب صورت احتمالی معلوم باشه یا بزارم دوازده هفته و سه چهار روز برم

من ۱۲ هفته و دو روز رفتم همه چیش مشخص بود و دکتر چک کردن جنسیت رو هم بهم گفتن
من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم انتی جنسیتش اصلا معلوم نبود حتی احتمالی 😂
من ۱۲ و هفته ۵ روز رفتم احتمال جنسیت. رو داد
من ۱۱ هفته رفتم
احتمالی جنسیت رو گفت
حالا منتظرم ۱۸ هفته برم ببینم همون ک گفته هست
منم منتظرم ۱۸ هفته برم ببینم احتمال درست در میاد
من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم جنسیتش مشخص شد
پس فک کنم جنسیتی ک گفتن ب من درسته ؟
من ی جای خوب میخام برم ک همه میگن دقیق میگه
قیمتم گرفتم گفت ۴ تومن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه