Ooma
پرسش (1405/03/23):

پریودی بعد سقط چطوره

سلام شب بخیر
کسی سابقه سقط داشته؟؟ من چهار ماهه بودم کیسه آب پاره شد
الان ۳۵ روز گذشت
هنوز پریود نشدم
اگه سابقه داشتین لطفا بهم بگین بعد چقد پریود شدین؟؟

آخ عزیزم💔
منم ۶ هفته بودم
نمیدونم کی مریود میشم هنوز گاهی ترشحات خونی دارم
سلام عزیییزم خیلی خیلی متاسفم برای این تجربه تلخ . ایشالله خیلی زود جاش سبز شه . شما سونو بقایا انجام دادین؟؟
سلام عزیزم جاش به زودی سبز بشه براتون برای من ۵۶ روز طول کشید
سلام گلم منم ۶ هفته سقط شد من با قرص جلوگیری پریود شدم
ای جان عزیزم انشالله بزودی جاش سبز بشه .
من ۶ بهمن سقط کردم ۴ اسفند پریود شدم
۶ هفته بودم تا ۸ هفته صبر کردم که خدا نخواست و با دمنوش زیره و چای زعفران فراوان سقط کردم .
بقایا هم خیلی خیلی کم داشتم که اونم دفع شد
عزیزم‌ امکانش هست سایز بقایا رو بگید؟
من سونو دادم دکترم گفت یک سیکل فرصت میدم بعد پریودت دوباره سونو بده
پریودی بعد سقط چطوره
ببین این سونو بعد سقط بود من موقع دفع همش انگاری افتاد ازم
سلام عزیزم تا چقد بعد سقط پریود شدی؟
دقیقا یکماه بعدش
من الان 38 روز هنوز پریود نشدم چون کورتاژ شدم بخاطر جفت
رحمم شست شو دادن فک کنم بخاطر این باشه
اره شاید اینم هست
من از سقطم تا پریود بعد کاچی خیلی خوردم .
ادویه مخصوصشو از عطاری گرفتم
زعفرونم زیاد میریختم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه