سلام .قت بخیر
حدودا یک ماهه متوجه شدم سمت راست بیضه پسرم ورم کرده و اندازش بزرگتر از سمت چپ بیضه اش شده
خیلی نگران شدم و پسرمو بردم دکتر
دکتر سونو گرافی نوشت، انجام دادیم، گفتن احتمال فتخ نداره و چیز خاصی نیس طی چند ماه برطرف میشه
اماالان با گذشت ۱۰ روز از سونو گرافیش متوجه شدم که ورمش مقداری بیشتر شده
خیلییییی میترسم
پزشک محترم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پرسش (1405/03/22):
ورم سمت راست بیضه پسرم
416
14
12 روز قبل
سوال کننده
0
12 روز قبل
سوال کننده
اینم عکسشه
0
12 روز قبل
مبینا .
نیست عکس
0
12 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
سلام عزیزم ببرش متخص اورولوژی گلم پشت گوش نندازه
0
12 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
12 روز قبل
سوال کننده

0
12 روز قبل
سوال کننده

0
12 روز قبل
سوال کننده
این عکس بیضه بچم
اینم عکس سونوگرافیش
اینم عکس سونوگرافیش
0
12 روز قبل
سوال کننده
یه وقتایی از اینم بزرگتر میشه اما موقته، بعد دوباره این اندازه میشه
0
11 روز قبل
مبینا .
از پسر منم همینطوره
0
11 روز قبل
پزشک اوما
جانم معمولا بین دو بیضه این سطح اختلاف طبیعی است نگران نباشید ولی باز اورولوژیست اطفال لمس کنند خیالمان راحت شود هیدروسل ندارد
0
9 روز قبل
سوال کننده
تشکر
0
9 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




