Ooma
پرسش (1405/03/16):

نیش زدن زنبور به شکم در بارداری

سلام خانوم دکتر وخانوما من رفتم تو یه باغ از شانس بدم زنبور زردا شکمم نیش زد حالا سوالم اینه خطری برا بچم نداره نیازی نیست برم بیمارستان

خنده داره ولی خب پرسیدم دیگه چون نگرانم 😕
فقط یکم جاش میسوزه همین
آخیی عزیزم الهی
بنده خدا 😅
آخی فسقلی رو ماچ کرد😂😂حالا جا قحط بود براش زنبور نکبت😬
همین بگو 😂😂
اخ اخ چه بد لعنتی 😐
نه عزیزم اون پوست رو نیش زده کاری به جنین نداره
😂😂😂
عزیزم خنده ام گرفت این همه جا چرا شکمت😍😂
مرض داشت😂😂😂😂
خداروشکر پس😢
لعنتی حتما دیده خیلی تو چشمه😂😣
سلام اگه تنگی نفس .کهیر یاسرگیجه نداری مشکلی نیس

منم دوران بارداری زنبورعسل نیشم زد فقط یکم ورم داشتم دکتر گفت اگه این حالت هارو نداری مشکلی نیس
😂😂😂
ویز ویز
زنبورم زنبورای قدیم🤣
زنبور لعنتی نکبت
سلام عزیزم اگر حساسیت نداشته باشی مشکلی پیش نمیاد مثلا خواهرشوهر من یبار زنبور نیشش زد داشت خفه میشد کبود شده بود تا رسوندنش بیمارستان مثل اینکه آلرژی داشته
ولی چ زنبور فضولی بوده اینهمه جا چرا شکم 😅منم اون روز برای اولین بار تو عمرم یه سوسک گازم گرفت به هر کی میگم خندش میگیره میگن سوسک مگه گاز میگیره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درموارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا شرمنده روی ماهتون نشوم
اگر حال عمومی شما خوب است و تنگی نفس ندارید هیچ مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه