سلام خانوم دکتر عزیزودوستان اومایی وقتتون بخیر 💕
پای خواهرم دیروز براثربرخوردبااگزوز موتورسوخته عکسشومیفرستم بعدپمادآلفا زده دیشب اینجوری شده پماد چی خوبه بزنه یاهمون آلفاخوبه؟چیکارکنه تا عفونت نکنه؟
روشوبایدپوشوند یاباز باشه؟
پرسش (1405/03/16):
سوختگی پا براثر برخوردبااگزوزموتور
369
26
20 روز قبل
سوال کننده
1
20 روز قبل
سوال کننده

0
20 روز قبل
ملیحه بانو🥰
ترمیم کننده بزنه حتما جاش نمونه اون و دکتر التیا خوبه
0
20 روز قبل
ملیحه بانو🥰
دکتر التیا بگیره البته اصلش بعد میتونه به عنوان آبرسان یا مرطوب کننده به پوست صورتشم بزنه
1
20 روز قبل
Hani Banoo
واییی اخ اخ
پماد آلفا عالیه واسه سوختگی
4 روزه درمانش میکنه
پماد آلفا عالیه واسه سوختگی
4 روزه درمانش میکنه
2
20 روز قبل
ملیحه بانو🥰
روشم به نظرم باز باشه
0
20 روز قبل
نازی ن
سلام عزیزم کدوم شهر هستی؟
0
20 روز قبل
نازی ن
پماد سیلور بزن عزیزم
0
20 روز قبل
سوال کننده
باشه عزیزم میرم میخرم یه مدل ترمیم کننده دارم برای دستای دخترم خریدم خیلی خوب بود اسمش درماتیپیک بود
0
20 روز قبل
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
20 روز قبل
سوال کننده
باشه هانی جان ممنون
0
20 روز قبل
سوال کننده
سلام گلم
سبزوار
سبزوار
0
20 روز قبل
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
20 روز قبل
sara .
شوهرم پاش خیلی بدتر سوخته بود و تاول زد و خون میومد یکم و درد داشت.داروخانه بهش پماد سیلور و آلفا ولیدوکایین داده بود گف مخلوط کن بزن. الحمدلله خوب شد ولی خب ما نسخه رو تقریبا سه بار تکرار کردیم چون وسعتش اندازه یه پیش دستی بود.
یعنی میگم هی تکرار کنه تا خوب شه.اگه درد نداره لیدوکایین رو حذف کنه
یعنی میگم هی تکرار کنه تا خوب شه.اگه درد نداره لیدوکایین رو حذف کنه
0
20 روز قبل
sara .
از هر روز استفاده کنه نهایتا یکماهه خوب میشه
0
20 روز قبل
sara .
اگه هر روز*
0
20 روز قبل
سوال کننده
باشه ساراجان ممنون
0
20 روز قبل
ناهید وح
پماد آلفا بهترینه و میتونی تخم مرغ محلی رو داخل قابلمه روحی رو گاز بزاری ولی کم باشه شعله تا بسوزه از خودش روغن سیاه بجا میزاره وبرای سوختگی عالیه وفقط باید بیرون خونه درستش کنی هم بوی بد داره وهم دود
0
20 روز قبل
Banoo .
سلام عزیزم گاز وازلین میتونه بزاره روش اگه وقتی سایش میکنه با لباس یا پتو و...میسوزع
0
20 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
به نوبت سیلور سولفادیازین و آلفا بزنند تا بهبودی کامل حاصل گردد و اگر رد ماند سیکالیفت بزنید
درمورد پوشاندن باید از بخش سوانح سوختگی بیمارستان سوال کنند
به نوبت سیلور سولفادیازین و آلفا بزنند تا بهبودی کامل حاصل گردد و اگر رد ماند سیکالیفت بزنید
درمورد پوشاندن باید از بخش سوانح سوختگی بیمارستان سوال کنند
0
20 روز قبل
نازی ن
فدات گفتم شاید همشهری من باشی ی جا معرفی کنم ببری ببینه
0
20 روز قبل
نازی ن
من پسرم اگزوز موتور کامل دستش گرفت طفلی خیلی اذیت شد ولی من بردم دکتر با ۴ جلسه خوب شد خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لکه های سیاه رنگ دور چشم در بارداری ، چه زمانی از می رود؟
- له شدن ران پا مث سوختگی
- پماد خوب برای سوختگی
- خواهر زادم وقتی ادرار میکنه جیغ و گریه میکنه
- خیلی دلم کباب شده😭
- ریخت مدام بزاق دهان
- سوختگی نوزاد تورو خدا کمک کنید
- برای جای سوختگی با بخار اب جوش ..؟!
- سلام خانوما واسه سوختگی سقف دهان چیکار میشه کرد
- قطره اهن / پماد سوختگی




