Ooma
پرسش (1405/03/14):

سلام خدمت خانوم‌دکتر عزیز دخترم صبح بیدار شده پای چشمش دونه زده

براتون عکس میفرستم میشه بگید از چی میتونه باشه خیلی نگرانم کرده بنظر شما میتونه گزیدگی باشه؟

سلام خدمت خانوم‌دکتر عزیز دخترم صبح بیدار شده پای چشمش دونه زده
قبلا هم پارسال یکبار پای چشمش از این دونه ها زد بعد هم زیر چشم و چند جای صورت و روی دماغش یه چیزی مثل جوش چرکی و حالت تاول بود چند ماه طول کشید تا خوب بشه بچم
الان خیلی استرس گرفتم چیکار کنم ک خوبه بشه ممنونم ازتون دکتر مهربون
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزدل من جایی که آلوده باشد نرفتید؟ ماده غذایی زیاد از حد استفاده نشده؟
پماد بتامتازون بزنید وگزارش دهید ولی اولا به اطراف‌ نمالد دوم وارد چشم نشود
سلام دکتر عزیزم نمیدونم جایی آلوده نبود امکان داره از نیش پشه باشه؟
چشم عزیزم
ماده غذایی جدید یا بیش از اندازه هم استفاده نکرده
چشم هاتون بی بلا جانم بله ممکن است بتامتازون زدید؟
ممنونم بله زدم ولی تغییری نکرده چن روز بگذره گزارش میدم که چطور شده
منتظر اخبارتان هستم
سلام دکتر جان خداروشکر بهتر شده
دستتون درد نکنه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
هزاران بار شکر مامان گل 😘❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه