Ooma
پرسش (1405/03/14):

میشه توضیحات ببینین ک من حامله ام یا ن یا ممکنه چیز دیگ ای باشه

سلام خانوم دکتر و دوستان
من الان نزدیک ۷ماه دارم قرص دوفامد استفاده میکنم پریودیم منظم
سیکل پیش رفتم دکتر زنان بهم قرص اوزیل داد
روز اول پریودیم شروع کردم ب خوردم کلا دوروز پریود بودم
الان ک موقع پریودیم شده زیر شکمم خیلی درد می‌کنه سمت راستم درد می‌کنه امکان بارداری هس
چون ۳ماه اقدامم و این ک وقتی قرص دوفامد میخوردم دوروز ب پریودیم یا یک روز مونده ب پریودیم پریود میشدم
الان ی روز از موقعش هم گذشته ولی پریود نمیشم و‌زیر شکمم درد می‌ک

سلام عزیزم
بی بی چک بزن
کسی نمیتونه قطعی بگه باردارید
سه روز پیش زدم منفی بود
نمیخام بخاطر ی درد ساده برم دکتر یا آزمایش بدم
بزار چند روز از پریودیت بگذره نشدی برو آزمایش بتا بده
باید دوهفته صبر کنی که کامل مطمن بشی
دیدی پریود نشدی بی بی بزن که ان شاالله مثبت باشه واستون
الان بخام آزمایش بدم معلوم نمیشه
منم سر دختر اولم آزمایشم دادم منفی بود بعدش رفتم سونوگرافی دید ساک حاملگی هست بی بی چکمم منفی میشد هی
حالا بقول دوستان صبرکن یک دو هفته بعد بی بی چک بزن اگر نمیخای آزمایش بدی ان شالله که مثبته
استرس دارم هر لحظه پریود شم
سلام به روی قشنگتون فاطمه جانم
عزیزم بر این اساس نمی‌توان تشخیصی گذاشت صبوری کنید اگر تا ۷ روز بعد از قطع دوفامد خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
استرس توی این مسیر سمه عزیزم
ان شاالله هر چی سریع تر مثبت شدن رو تجربه می کنید🌹
با امروز میشه ۶روز ک قرص دوفامد تموم شده برای همون استرس گرفتم چون من بعدقطع دوفامد پریود میشم هنوز دو یا سه روز مونده ب پریودیم الان روز دوم پریودیمع
و از خوردن دوفامد هم ۶روز گذشته
مرسی عزیزم ❤️
ممکنه پریود نشدنم بخاطر خوردن قرص اوزیل باشه؟؟
جانم بنابراین شنبه آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود در مورد سوال بعدی هم نمی‌توان نظری داد تا زمانی که آزمایش بدهید
خیلی ممنون
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|139
میشه توضیحات ببینین ک من حامله ام یا ن یا ممکنه چیز دیگ ای باشه
آزمایش دادم
چی گفتن
هیچی فقط برام اومد پیامش منم اینجا فرستادم
فک کنم منفیه
سلام نازنینم به روی ماهتون
نتیجه منفی است، هنوز خونریزی شروع نشده؟
نه خونریزی ندارم
میشه توضیحات ببینین ک من حامله ام یا ن یا ممکنه چیز دیگ ای باشه
جانم صبوری کنید شروع خونریزی بعد قطع دوفامد ممکن است تا 10 روز هم زمان ببرد
نیاز نیس دوباره برم آزمایش بدم یا برم دکتر
می‌توانید اگر تا ده روز بعد قطع دوفامد شروع نشد مجددا آزمایش بدهید و بعد مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه