Ooma
پرسش (1405/03/13):

درد سمت چپ شکم در ۱۷ هفته

بچه ها من از عصر تاحالا سمت چپ شکمم درد داره مثلا یه تیر میکشه ول میکنه این طبیعیه؟من ظهر یخنی خوردم میشه بخاطر نفخ باشه اولین باره اینجوری شدم

شاید حرکت نی‌نی ته
سلام برای منم اینجوری میشد.‌ فکر میکردم بخاطر کیسته ولی بعدا خوب شد
سلام منم همینجوری میشم خیلی وقتاسمت چپ سوزش عحیب که گفتن بخاطر جفته و موردی نداره
سلام عزیزم دقیقا منم پریشب ی دفه سمت چپ شکمم پایین درد عجیبی داشت نمیتونستم بشینم راه میرفتم دردش بدتر بود هی میگرفت ول میکرد
فرداش رفتم پیش دکتر شیاف پروژسترون بهم داد
دقیقا منم از عصر همینطورم تکون میخورم یاراه میرم، سمت چپم درد میکنه خیلی اذیتم خدا بخیر کنه
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
آها مرسی
هفته آینده سونو دارم جفتمم کمی پایینه ببینم چی میگه
نه فکر نکنم
کلا امروز بهترم ولی دیروز درد عجیبی بود سوزش بور
بود
منم اینجوری بودم هیچ مشکلی هم نبود وسمت چپم اینجوری دردمیکرد تاچندماه بعدش خوب شد نمیدونم براچی بود
مرسی بچه ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه