Ooma
پرسش (1405/03/13):

بهترین زمان آزمایش گلوکز

سلام خانم دکتر عزیز و مامانای خوشگل میشه لطفاً بگید بهترین زمان برای انجام آزمایش گلوکز کی هست؟ و اینکه قبلش چه مراقبت یا رعایتهایی از نظر تغذیه و یا موارد دیگه داشته باشم

سلام فک کنم از هفته ۲۶تا ۲۸ باید انجام بشه
آزمایشگاه به من گفت از ۱۲ ساعت قبلش غذا یا دارو نخورم، ترجیحا مسواک هم نزنم. آب اشکالی نداره
مسواک چ تاثیری داره مگه ؟
آزمایش گلوکز برای چیه؟
نمیدونم به خاطر چی اینو گفتن
مربوط به قند خون و دیابت بارداری هست
گفتم شاید دلیلشو گفته بهت نشنیده بودم
بدترین مرحله بارداری 😂😂
وای چقد محلولش بد مزه اس الان یادم میاد عوق میزنم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زمان انجام تست سنجش سطح گلوکز بین هفته 24 تا 28 است، همان روال معمول تغذیه خود را داشته باشید فقط ناشتایی حداقل 8 ساعته را رعایت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه