سلام خانمااا ..دوباره درمورد رانندگی و گواهینامس🤦ببخشید هی میام اینجامیگم اخه غیرازشما کسیو ندارم🥹😔گواهینامو قبول شدم باراولم قبول شدم بعدش دوبار بایه مربی دیگ رفتم بهم گفتن خوبی راننده ای ...شوهرم دوسه باری منو برده داخل شهر همشم تو ماشین داد ودعوا ...همش میگفت ببین اون ماشینو زنه داره تازه یاد میگیره ازتو بهترمیپیچه توخونه هم کلی دعوا کرد گفت اینهمه بهم استرس میدی دیگ نمیبرمت نمیتونی اگ من نباشم کلی تصادف میکنی ماشینو میزنی اینوراونور😔خداییه ک بامنم میری نمیزنی خدانجاتت میده دیگ نمیگ مهارت داری اشتباه میکنی درستش میکنی...خلاصه حالم گرفتس خیلی دلم میخواد راننده شم ولی نمیشه نمیتونم 😔😔چرا فقط من اینجورم 😔مادرشوهرم دخترش رانندس چندساله توجمع میگ امیرعلی(امیرعلی پسرمنه ۲سالو نیمشه)میگه عمه فرمونو قشنگ اینجور میکنه مامان کج میکنه😔اونقد دلم شکست اخه بگو زن دخترتو چندساله رانندس من ازکجا بدونم اون اوایلش چی بوده؟؟؟!!!پسرمنم چون همیشه باما میاد باباشم غرمیزنه توماشین میبنیه حرفای اونو تکرار میکنه ...
پرسش (1405/03/12):
خانماا بیایید باهم حرف بزنیم غیرازشما کسیو ندارم باهاش دردو دل کنم😔
1061
231
22 روز قبل
سوال کننده
15
22 روز قبل
مامان ارمان
با مردی که غر میزنه نمیشه رانندگی یاد گرفت با کس دیگه برو مثلا داداشی کسی که صبرش بهتر از همسرت هست د
10
22 روز قبل
مامان ارمان
در جواب مادرشوهرتم بگو همه اول همینطور هستند منم اگه پسرت کنار دستم نباشه که غر بزنه فرمون رو درست میگیرم اگه قرار بود بلد نباشم که همون بار اول قبول نمیشدم.
2
22 روز قبل
Hani Banoo
سلام عزیزم دقیقا بابای منم همینطور بود
هرموقع میرفتم باهاش یاد بگیرم همش دعوا میکرد و بهم استرس میداد و باعث میشد از رانندگی بدم بیاد
ولی من عاااشق رانندگی بودم هرررچیم میگفت شاید گریه میکردم ولی پرو بودمو کم نمیاوردم
اخرم با داداشم رانندگی رو یاد گرفتم
بدون استرس و دادو بیداد بهم یاد داد و منم بار اول گواهینامه شهری رو قبول شدم جوری ک کل فامیل متعجب بودن
الانم بعد چندین سال با ماشین همسرم اوکیم اونم بهم استرس نمیده و خیلی خوبه شکرخدا
ببین سعی کن با برادر یا برادرشوهر یا یه کسی که اروم باشه ماشین برونی و کنارت باشه
و اینکه اگ خودت ماشین نداری اینطور ک تعریف میکنی با ماشین همسرت نمیتونی رانندگی کنی... چون هیچ اعتمادی بهت نداره و با این وضعیت به مرور رانندگی یادت میره و گواهینامه واست بی فایده میشه...
سعی کن اگ شرایطش رو داری خودت ماشین بخریف،فففففففَ
هرموقع میرفتم باهاش یاد بگیرم همش دعوا میکرد و بهم استرس میداد و باعث میشد از رانندگی بدم بیاد
ولی من عاااشق رانندگی بودم هرررچیم میگفت شاید گریه میکردم ولی پرو بودمو کم نمیاوردم
اخرم با داداشم رانندگی رو یاد گرفتم
بدون استرس و دادو بیداد بهم یاد داد و منم بار اول گواهینامه شهری رو قبول شدم جوری ک کل فامیل متعجب بودن
الانم بعد چندین سال با ماشین همسرم اوکیم اونم بهم استرس نمیده و خیلی خوبه شکرخدا
ببین سعی کن با برادر یا برادرشوهر یا یه کسی که اروم باشه ماشین برونی و کنارت باشه
و اینکه اگ خودت ماشین نداری اینطور ک تعریف میکنی با ماشین همسرت نمیتونی رانندگی کنی... چون هیچ اعتمادی بهت نداره و با این وضعیت به مرور رانندگی یادت میره و گواهینامه واست بی فایده میشه...
سعی کن اگ شرایطش رو داری خودت ماشین بخریف،فففففففَ
1
22 روز قبل
Hani Banoo
ای وای اون فففف های آخرشو دستم خورده🤣
3
22 روز قبل
yalda .
اگه باهاش بری انچه که یاد گرفتی هم از یادت میره
بابای من دقیقا همینطور بود یعنی مربی من میگفت این بهترین کسیه که دیدم ولی بابام همیشه اعتماد به نفسمو میگرفت
یادمه روز اول منو با دنده ۴ تو شهر برد اینقدر خوب بود ترسم ریخت و هنوزم دعاش میکنم ولی با بابام میرفتم با گریه پیاده میشدم
یادمه شوهرم نشست پیش بابام ماشینو ازپارک در بیاره کلا از ترس گاز و ترمز و کلاج رو قاطی کرده بود با اینکه ۱۵ سال راننده بود
خلاصه اگه باهاش بری از رانندگی زده ات میکنه و همه چیز یادت میره
خلاصه اگه میخوای یاد بگیری با کسی برو که بهت اطمینان کنه و راهش اینه یه ماشین جدا داشته باشی مطمئن باش اون تا ابدم ماشین بهت نمیده اگرم بده از چشم و گوشت میاره بیرون
بابای من دقیقا همینطور بود یعنی مربی من میگفت این بهترین کسیه که دیدم ولی بابام همیشه اعتماد به نفسمو میگرفت
یادمه روز اول منو با دنده ۴ تو شهر برد اینقدر خوب بود ترسم ریخت و هنوزم دعاش میکنم ولی با بابام میرفتم با گریه پیاده میشدم
یادمه شوهرم نشست پیش بابام ماشینو ازپارک در بیاره کلا از ترس گاز و ترمز و کلاج رو قاطی کرده بود با اینکه ۱۵ سال راننده بود
خلاصه اگه باهاش بری از رانندگی زده ات میکنه و همه چیز یادت میره
خلاصه اگه میخوای یاد بگیری با کسی برو که بهت اطمینان کنه و راهش اینه یه ماشین جدا داشته باشی مطمئن باش اون تا ابدم ماشین بهت نمیده اگرم بده از چشم و گوشت میاره بیرون
5
22 روز قبل
بانو بزرگی
بخدا من میگم بیا از خیر رانندگی بگذر
بابا اگر اون ماشین روندن بلایی سرت نیاره این استرس و اعصاب خوردی کار دستت میده واااااا از من گفتن بود☹️
بابا اگر اون ماشین روندن بلایی سرت نیاره این استرس و اعصاب خوردی کار دستت میده واااااا از من گفتن بود☹️
2
22 روز قبل
مامان گل
اگه پول داری ماشین بخر وگرنه با شناختی که از شوهرت دارم شوهرت ماشین دستت نمیده
1
22 روز قبل
مامان گل
اگه قرار نیست خودت ماشین بخری پس از خیر رانندگی بگذر
2
22 روز قبل
Nadia Rahimi
عزیزم من قبلا هم گفتم با شوهر رانندگی رفتن جز ناراحتی و اعصاب خردی هیچی نداره
5
22 روز قبل
Nadia Rahimi
مهریه تو بذار اجرا باهاش ماشین بخر🤣🤣🤣🤣🤣
3
22 روز قبل
yalda .
وای نه سعیده رانندگی بهترین کاریه که یه زن میتونه بکنه، وگرنه تا ابد محتاج و زیر دست مرد میمونه و برای یه کار ساده باید هی به مرد التماس کنه
به هر ترفندی شده یه ماشین مدل پایین بخر
به هر ترفندی شده یه ماشین مدل پایین بخر
0
22 روز قبل
yalda .
آره اگه پول نداری اینم پیشنهاد خوبیه😂😂😅
2
22 روز قبل
بانو بزرگی
ول کن یلدااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بابا کو پول ماشین
والا من کاری باشه شوهرم درجا حاظره بلدم برونم ولی اعصاب میخاد
والا من کاری باشه شوهرم درجا حاظره بلدم برونم ولی اعصاب میخاد
2
22 روز قبل
hana s m
اکثر مردها موقع آموزش رانندگی همینن.
مگر اینکه خودت یه ماشین داغون بخری باهاش رانندگی کنی خوب که وارد شدی ردش کنی بره.
مگر اینکه خودت یه ماشین داغون بخری باهاش رانندگی کنی خوب که وارد شدی ردش کنی بره.
1
22 روز قبل
hana s m
من یه پسر عمه دارم خیلی آدم آرومیه.
هم تو خونه هم بیرون. کلا معروفه به آروم بودن و خوب بودن.
اما خانومش میگفت برام تعجب آور بود موقع رانندگی چندبار سرم داد زده.
هم تو خونه هم بیرون. کلا معروفه به آروم بودن و خوب بودن.
اما خانومش میگفت برام تعجب آور بود موقع رانندگی چندبار سرم داد زده.
1
22 روز قبل
yalda .
نه بابا همه مردها اینطور نیستن
اینقدر غر میزنند یه کاری بگی
من کلا معتقدم زن باید از همه لحاظ مستقل باشه و وابسته به کسی نباشه
کلا به غرورم بر میخوره یه کاری به یکی بگم و نه بشنوم بخاطر همینه سعی میکنم از پس کارهام بربیام
اینقدر غر میزنند یه کاری بگی
من کلا معتقدم زن باید از همه لحاظ مستقل باشه و وابسته به کسی نباشه
کلا به غرورم بر میخوره یه کاری به یکی بگم و نه بشنوم بخاطر همینه سعی میکنم از پس کارهام بربیام
0
22 روز قبل
بانو بزرگی
یلدا فائزه خانم همیشه ازن معظل و دعوا رو دیدم داره برا رانندگی تنها راهش ننشستن پشت فرمونه اونم با این شوهر و مادرش
1
22 روز قبل
yalda .
آره بخاطر همینه پیشنهاد دادم ماشین بگیره
با شوهرش راننده که نمیشه طفلی هیچ..بقیه اش هم از یادش میره
با شوهرش راننده که نمیشه طفلی هیچ..بقیه اش هم از یادش میره
0
22 روز قبل
بانو بزرگی
انشالله پول باشه بخره
1
22 روز قبل
M.A .
همه مردا همینن غر میزنن
0
22 روز قبل
M.A .
من که از سال ۸۹ گواهینامه دارم الان بعضی وقتا با همیم میخام پارک کنم میگه اینور کن اونور کن عصبی میشم میگم وقتی با منی انقد حرف نزن بلدی بیا خودت پارک کن
2
22 روز قبل
M.A .
کلا میخوان بگن ما بیشتر بلدیم
1
22 روز قبل
نازنین بانو
سلام گلم
مشکل از شما نیست
مشکل از همسرتونه با رفتار سمیش
مشکل از مادرشوهر و اطرافیانتونه که سم هستن
متاسفم
امیدوارم بتونی یجوری ماشین خودتو بگیری
به شخصه کسی بخواد اعتماد به نفس منو بیاره پایین هیکلشو میارم مایین
یه چی دیگه میخواستم بگم روم نشد😆
یکم جوابشونو محترمانه بده،تو همه چی اینجورین؟
شوهر نیست که،سمه سم
واگرنه شما کارت درسته و حرف نداری
مشکل از شما نیست
مشکل از همسرتونه با رفتار سمیش
مشکل از مادرشوهر و اطرافیانتونه که سم هستن
متاسفم
امیدوارم بتونی یجوری ماشین خودتو بگیری
به شخصه کسی بخواد اعتماد به نفس منو بیاره پایین هیکلشو میارم مایین
یه چی دیگه میخواستم بگم روم نشد😆
یکم جوابشونو محترمانه بده،تو همه چی اینجورین؟
شوهر نیست که،سمه سم
واگرنه شما کارت درسته و حرف نداری
0
22 روز قبل
دنیا ملک
بابا اهمیت نده ول کن این حرفا
تمرین کن
تو یاد گرفتی تموم شد رفت
فقط باید تمرین کنی
منم کلی با شوهرم جروبحث میکردم همش ایراد میگرفت
تا آخر بدون اون چند بار مسافت های نزدیک خودم رفتم ، ترسم ریخت و راه افتادم
الانم که میشینه کنارم باید یه متلک بندازه منم چپ چپ نگاش میکنم ساکت میشه
تمرین کن
تو یاد گرفتی تموم شد رفت
فقط باید تمرین کنی
منم کلی با شوهرم جروبحث میکردم همش ایراد میگرفت
تا آخر بدون اون چند بار مسافت های نزدیک خودم رفتم ، ترسم ریخت و راه افتادم
الانم که میشینه کنارم باید یه متلک بندازه منم چپ چپ نگاش میکنم ساکت میشه
0
22 روز قبل
دنیا ملک
منم یه وقتایی که آشپزی میکنه انقدر بهش گیر میدم ، دقیقا رفتاری که اون هم موقع رانندگی با من میکرد تلافی میکنم 🥴
1
22 روز قبل
m 00 0
خودت تنها برو رانندگی
مردا اکثرا غر میزنن
من با اینکه ۱۵ ساله راننده ام.کم پیش اومده با شوهرم باشیم رانندگی کنم
مگر مسافرت که اونم استراحت میکنه پشت
مردا اکثرا غر میزنن
من با اینکه ۱۵ ساله راننده ام.کم پیش اومده با شوهرم باشیم رانندگی کنم
مگر مسافرت که اونم استراحت میکنه پشت
1
22 روز قبل
yalda .
اعتماد به نفس داشته باش
مادرشوهرت یه بار دیگه گفت بهش بگو هرکی پیش این مرد بشینه کلاچ و فرمونم یادش میره
خدا هم پیشش بشینه ایراد میگیره ازش
بگو افسر که باید قبول کنه جلسه اول قبول کرده ولی این رانندگی هیچکسو قبول نداره
مادرشوهرت یه بار دیگه گفت بهش بگو هرکی پیش این مرد بشینه کلاچ و فرمونم یادش میره
خدا هم پیشش بشینه ایراد میگیره ازش
بگو افسر که باید قبول کنه جلسه اول قبول کرده ولی این رانندگی هیچکسو قبول نداره
1
22 روز قبل
مریم سلیمانی
کم نیااااااار
پروووو باش
بگو اولشه،دارم یاد میگیرم،اگ سختته با من نیا،
پروووو باش
بگو اولشه،دارم یاد میگیرم،اگ سختته با من نیا،
1
22 روز قبل
مریم سلیمانی
شوهر من همیشه ب من میگ تو رانندگی باید کر باشی ،کسی ک کنارته یا ماشین بغلی چیزی گفت انگار ک کری نباید بشنوی ،اهمیت نده
این همه زحمت کشیدی هزینه کردی ،بخاطر حرف این و اون ولش نکن رانندگیو
پرو باش
بچسب بهش،هواس جمع،توکل ب خدا استارتو بزن
شوهرتم ی روزی رانندگیتو میبینه کیف میکنه
این همه زحمت کشیدی هزینه کردی ،بخاطر حرف این و اون ولش نکن رانندگیو
پرو باش
بچسب بهش،هواس جمع،توکل ب خدا استارتو بزن
شوهرتم ی روزی رانندگیتو میبینه کیف میکنه
3
22 روز قبل
مریم سلیمانی
التماس چرا!!! اسنپ 😎
0
22 روز قبل
سوال کننده
کس دیگ ای روندارم متاسفانه😔
0
22 روز قبل
سوال کننده
عزیزم شرایطشو ندارم😔
0
22 روز قبل
سوال کننده
کسی نیس ماشینم ندارم جدا تنهاراهش اینه باخودش برم😔
0
22 روز قبل
سوال کننده
همون ازخیرش گذشتم😔
1
22 روز قبل
heli *
هر چی گفت تو نشنیده بگیر بگو همه اوولش همینجوورن .
0
22 روز قبل
سوال کننده
😭😭😭
1
22 روز قبل
Zahra Nik
من ۱۸ ساله گواهینامه دارم و کل این سالها رانندگی کردم ، خیلی خارج شهر رفتم ، زبانزد فامیلم برای نترسی
اما اما اما ، کنار شوهرم مبتدی میشم ، البته الکی ایراد نمیگیره اما اگر یه ایراد کوچیک بگیره کل اعتماد به نفسمو از دست میدم ، یا حتی هیچی نگه استرس میگیرم .
پس تا زمانی که خودش نیست میشینم ، باشه میگم حوصله ندارم خودت بشین
اما اما اما ، کنار شوهرم مبتدی میشم ، البته الکی ایراد نمیگیره اما اگر یه ایراد کوچیک بگیره کل اعتماد به نفسمو از دست میدم ، یا حتی هیچی نگه استرس میگیرم .
پس تا زمانی که خودش نیست میشینم ، باشه میگم حوصله ندارم خودت بشین
0
22 روز قبل
heli *
اگر بخواییی رانننده بشی باید بشینی نترسی
0
22 روز قبل
Zahra Nik
ماشینتون چیه ؟ رنگ داره ؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
شرایط مالی نداریم .دیگ یه ماشین مدل خیلی پایینشم ۳۰۰کمترنیس
1
22 روز قبل
مامان گل
ببخشید ناراحتت کردم ولی واقعیته منم گواهینامه دارم ولی با شوهرم میرم زیاد حرف میزنه منم دیدم پول ندارم ماشین بخرم ماشین شوهرمم که تو دستم نیست ولش کردم گفتمواجب نیست😢
0
22 روز قبل
سوال کننده
اره کلا همینه ازوقتی باهاش ازدواج کردم اعتماد بنفسم اومده پایین درحالی ک قبلش خیلی خوب بودم
1
22 روز قبل
مهنا ا
با این اخلاق با شوهرت نرو یاد بگیر
رانندگی استعداد نیست که خدا به کسی داده باشه
فقط تمرینه
هرچی بیشتر تمرین کنی راننده ی قابل تری هستی
وقتی شوهرت خوابه خودت برو تمرین کن
رانندگی استعداد نیست که خدا به کسی داده باشه
فقط تمرینه
هرچی بیشتر تمرین کنی راننده ی قابل تری هستی
وقتی شوهرت خوابه خودت برو تمرین کن
0
22 روز قبل
مهنا ا
نگو این حرف و
واقعا واجبه
یه جایی گیر کنی و مجبور باشی چی؟
واقعا نباید بزارید شوهر به این بهانه ها جلوی پیشرفتتون رو بگیره
واقعا واجبه
یه جایی گیر کنی و مجبور باشی چی؟
واقعا نباید بزارید شوهر به این بهانه ها جلوی پیشرفتتون رو بگیره
0
22 روز قبل
سوال کننده
نمیزاره خودم تنهابرم اونقدم بهم انرژی منفی میده ک نگووو
0
22 روز قبل
سوال کننده
پراید ۱۱۱مدل۹۵
0
22 روز قبل
سوال کننده
بدبختی توجای مشترک میشینیم ماشینم توحیاطه درییارم همه میفهمن نمیزارن ک .برادرشوهزم میگفت فعلا تنها به هیچ وجه نرو تصادف میکنی .
0
22 روز قبل
سوال کننده
بهش گفتم تواین ۷سال هیچی برای خودم نخواستم یه بار خواستم کاری برای خودم کنم اینم اینجور .نمیزاشت کلی باهاش حرف زدم خواهش کردم
0
22 روز قبل
سوال کننده
خودم فکرمیکنم بتونم بادنده دو برم یه دوری بزنم بیام بعد میگم برم. تصادف کنم ذیگ تااخرعمر ازحرفای شوهرم و خانوادش راحت نمیشم
1
22 روز قبل
Zahra Nik
ببین عزیزم مقصر خودتی که از اول حس اینکه شوهرت صاحب همه چیزه رو بهش دادی ، هر چی که دارید مال جفتتونه ، حتی اگه زن کار نکنه و خونه دار باشه بازم شریکه.
تصادف هم کنی عمدی نکردی ، فدای سرت ، بیمه دارید خسارت طرف رو میدید ، خودتون هم خرج ماشین خودتون .
آخه توی شهر مگه قراره ماشین تا کمر بیاد ؟ نهایت یه تو رفتگی میشه رو ماشین.
بشین بهش بگو من به تمرین نیاز دارم باید بلاخره یاد بگیرم ، یا تنها میرم ، یا اگه باهام میای سکوت اختیار کن و فقط نکته مهم بگو بدون داد و بیداد.
بگو چیزی هم بشه عمدی که نبوده ، خرجش میکنیم. اتفاقا ترس از تصادف باعث تصادف میشه.
الان هم به نظر من بازم آموزشی برای تمرین برو ، بگو به چالش بکشه تورو ، مثلا سربالایی ، سرپایینی ، توی ترافیک ، پارک دوبل سخت و اینا ، فقط راه راست نرو .
جای شلوغ برو ، کمربندی برو که ترست بریزه و عکسالعمل آنی سریع داشته باشی ، بعدا با شوهرت بری اعتماد به نفست بیشتره.
تصادف هم کنی عمدی نکردی ، فدای سرت ، بیمه دارید خسارت طرف رو میدید ، خودتون هم خرج ماشین خودتون .
آخه توی شهر مگه قراره ماشین تا کمر بیاد ؟ نهایت یه تو رفتگی میشه رو ماشین.
بشین بهش بگو من به تمرین نیاز دارم باید بلاخره یاد بگیرم ، یا تنها میرم ، یا اگه باهام میای سکوت اختیار کن و فقط نکته مهم بگو بدون داد و بیداد.
بگو چیزی هم بشه عمدی که نبوده ، خرجش میکنیم. اتفاقا ترس از تصادف باعث تصادف میشه.
الان هم به نظر من بازم آموزشی برای تمرین برو ، بگو به چالش بکشه تورو ، مثلا سربالایی ، سرپایینی ، توی ترافیک ، پارک دوبل سخت و اینا ، فقط راه راست نرو .
جای شلوغ برو ، کمربندی برو که ترست بریزه و عکسالعمل آنی سریع داشته باشی ، بعدا با شوهرت بری اعتماد به نفست بیشتره.
0
22 روز قبل
Zahra Nik
به خودت اعتماد داشته باش ، ببین انتظار نداشتی قبول بشی اما بار اول شدی ، به حرف بقیه گوش نکن .
شوهرت و مادرشوهرت از قدرت و استقلال زن میترسن ، ترجیح میدن زن تو خونه بشینه و بگه چشم ، تا اینکه بیرون با قدرت و شجاعت بیاد و بره
شوهرت و مادرشوهرت از قدرت و استقلال زن میترسن ، ترجیح میدن زن تو خونه بشینه و بگه چشم ، تا اینکه بیرون با قدرت و شجاعت بیاد و بره
0
22 روز قبل
سوال کننده
اتفاقا میریم جاهای شلوغ اینا ولی خب نمیدونم پیشش اصلا اینقدر بددنده عوض میکنم ک نگووو درحالی ک یه مربی اقا برداشته بودم میگفت چقد خوب دنده عوض میکنی دنده کشیت خوبه
1
22 روز قبل
yalda .
ببین برای دنده کلاچ کامل تا ته بگیر بعدم توی پراید معمولا
اول دنده یک
بعد روی سرعت ۲۵ تا دنده ۲
سرعت ۵۰ دنده ۳
سرعت ۷۵ دنده ۴
سرعت ۱۰۰ دنده ۵
۲۵تا۲۵تا میره بالا
اینها تو خاطرت باشه و به سرعت هم نگاه کن به موقع دنده عوض کن
دنده معکوس هم باز همین
البته برا دنده معکوس یه کقداری باید سرعتها کمتر بشه
مثلا گفتم دنده ۳ رو سرعت ۵۰ برا دنده معکوس یه کم باید کمتر بشه مثلا بشه ۴۰
اول دنده یک
بعد روی سرعت ۲۵ تا دنده ۲
سرعت ۵۰ دنده ۳
سرعت ۷۵ دنده ۴
سرعت ۱۰۰ دنده ۵
۲۵تا۲۵تا میره بالا
اینها تو خاطرت باشه و به سرعت هم نگاه کن به موقع دنده عوض کن
دنده معکوس هم باز همین
البته برا دنده معکوس یه کقداری باید سرعتها کمتر بشه
مثلا گفتم دنده ۳ رو سرعت ۵۰ برا دنده معکوس یه کم باید کمتر بشه مثلا بشه ۴۰
2
22 روز قبل
مهنا ا
چقد به برادر شوهرت اجازه ی نظر دادن میدی😀
من بودم میگفتم باشه شما برو تو حالا
که خودش دهنشو ببنده
من بودم میگفتم باشه شما برو تو حالا
که خودش دهنشو ببنده
4
22 روز قبل
مهنا ا
ولش نکن نظر منو میخوای
اینجوری که تو داری تعریف میکنی شوهرت انگار از پیشرفت تو اصلا خوشحال نمیشه
یا فکر اینه اگه گواهینامه بگیری همش میخوای ماشین و ببری بیرون آسایش اون بهم میخوره
یا میری میزنی به یه جایی خرجشو اون باید بده
ولی از هیچ کدوم نترس
اگر اوایل آروم رانندگی کنی هیچی نمیشه
تهش چارتا بوق برات میزنن
حتی به جایی هم بخوری آسیب چندانی به ماشین وارد نمیشه
فقط اگه دیدی واقعا راهی ندارع با ماشین خودتون بری تمرین برو همون آموزشگاه با خانوم هم بردار با آقایون برندار
بگو من گواهینامه دارم ولی یکم میترسم میخوام تمرین کنم برم جای شلوغ
انقد با اونا برو که دیگه ترس از دلت بره
اینجوری که تو داری تعریف میکنی شوهرت انگار از پیشرفت تو اصلا خوشحال نمیشه
یا فکر اینه اگه گواهینامه بگیری همش میخوای ماشین و ببری بیرون آسایش اون بهم میخوره
یا میری میزنی به یه جایی خرجشو اون باید بده
ولی از هیچ کدوم نترس
اگر اوایل آروم رانندگی کنی هیچی نمیشه
تهش چارتا بوق برات میزنن
حتی به جایی هم بخوری آسیب چندانی به ماشین وارد نمیشه
فقط اگه دیدی واقعا راهی ندارع با ماشین خودتون بری تمرین برو همون آموزشگاه با خانوم هم بردار با آقایون برندار
بگو من گواهینامه دارم ولی یکم میترسم میخوام تمرین کنم برم جای شلوغ
انقد با اونا برو که دیگه ترس از دلت بره
0
22 روز قبل
سوال کننده
بدبختی من یکی دوتا نیس میخوام بردارم کلاس ولی بچه هامو چیکارکنم شوهرم نگه نمیداره ک
3
22 روز قبل
مامان گل
ببین گیر هم کنم با اسنپ میرم پول اسنپم که شوهرم میده
واقعا تحمل غر ندارم
هروقت از خودم ماشین داشتم با خیال راحت میرم ولی کو پول😭😑
واقعا تحمل غر ندارم
هروقت از خودم ماشین داشتم با خیال راحت میرم ولی کو پول😭😑
1
22 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزممم🥺🫂
3
22 روز قبل
نازنین بانو
خودت فقط میتونی ناجی خودت باشی،اونم اینطکری که سرتو نیاری پایین،سرت همیشه بالا باشه و اجازه ندی کسی بهت بگه نمیتونی و گفت هم تاثیر نزاره
خودتو جمع کن دختر،من میگم وقتی زن میتونه به یه بچه نفس بده،دست و پا بده،یه بچه رو بسازه دیگه از هیچی و هیچکسی نباید بترسه
مردا دقیقا چیکار میتونن بکنن؟
نه درد پریودی رو میتونن تحمل کنن،نه خونریزی دارن،نه زاییدن،نه شب بیداریو میتونن تحمل کنن،قوی تر از زن تو این دنیا وجود نداره،بعد چرا باید پیش مردا موش بود؟
نترس فائزه،آقایون خودشون اینقدر میمالونن ماشینو به اینور و اونور،اعتماد به نفس کاذب دارن.مثل خودشون باید رفتاد کنی
تو عید همسرم آینه ماشینو موقع پارک مالوند به دیوار،من فقط نگاهش کردم و خودشم به رو نیاورد
ایندفعه من ماشینو موقع پارک خیلی بردم جلو رفت تو جدول سپرش کشیده شد🤣 به روم نیاوردم،گفتم برو درستش کن سپر لق میزنه خطرناکه با بچه کوچیک،ببین فقط منتظر بودم یه چی بگه🤣
گذاشتی حرف بارت کنن این شد نتیجش.
خودتو جمع کن دختر،من میگم وقتی زن میتونه به یه بچه نفس بده،دست و پا بده،یه بچه رو بسازه دیگه از هیچی و هیچکسی نباید بترسه
مردا دقیقا چیکار میتونن بکنن؟
نه درد پریودی رو میتونن تحمل کنن،نه خونریزی دارن،نه زاییدن،نه شب بیداریو میتونن تحمل کنن،قوی تر از زن تو این دنیا وجود نداره،بعد چرا باید پیش مردا موش بود؟
نترس فائزه،آقایون خودشون اینقدر میمالونن ماشینو به اینور و اونور،اعتماد به نفس کاذب دارن.مثل خودشون باید رفتاد کنی
تو عید همسرم آینه ماشینو موقع پارک مالوند به دیوار،من فقط نگاهش کردم و خودشم به رو نیاورد
ایندفعه من ماشینو موقع پارک خیلی بردم جلو رفت تو جدول سپرش کشیده شد🤣 به روم نیاوردم،گفتم برو درستش کن سپر لق میزنه خطرناکه با بچه کوچیک،ببین فقط منتظر بودم یه چی بگه🤣
گذاشتی حرف بارت کنن این شد نتیجش.
2
22 روز قبل
نازنین بانو
فائزه حرف زیاد زدم،ولی فک کن زیر گردنت چاقو گذاشتن بیارن پایین دور از جونت مردی
سرت همیشه بالا باشه،نزار این چاقوی سرکوب گر نابودت کنه دختر
فقط خودتی که مانع پیشرفت یا باعث پیشرفت میشی
بزار دخترت ببیندت یادبگیره
بزار پسرت به مامانش افتخار کنه که از پس همه چیز و همه کس برمیاد
سرت همیشه بالا باشه،نزار این چاقوی سرکوب گر نابودت کنه دختر
فقط خودتی که مانع پیشرفت یا باعث پیشرفت میشی
بزار دخترت ببیندت یادبگیره
بزار پسرت به مامانش افتخار کنه که از پس همه چیز و همه کس برمیاد
1
22 روز قبل
پریناز 😍
هیچوقت با شوهرت نرو منم که میرفتم پدرمو درمیاورد هی گاز گاز گاز برو سه برو سه برو سه وااااااای یااااا خداااا😂
1
22 روز قبل
پریناز 😍
بخدا دوبار بدون خودش رفتم اینقدر رااااحت بودم
1
22 روز قبل
فاطمه 👨👧👧👩🦰
حتما ادامه بده خواهر شوهر منم میخاست بشینه پدرشوهرم و شوهرم یا باهاش نمیرفتن یا غر میزدن من بهش گفتم برو اموزشگاه کلاس اضافه بشین با بابا و داداشت راننده نمیشی رفت گرفت الان دیگه راحت میشینه پشت فرمون
0
21 روز قبل
سوال کننده
اخه کلاس برداشتم بهم گفت نیازی به اموزش نداری فقط باید تمرین کنی باماشین خودت
1
21 روز قبل
Zahra Nik
شرایطت رو بگو که نمیتونی با ماشین خودتون
بگو مسیرهای چالشی ببره که استرست کم بشه ، حرفه ای بشی .
در ضمن قلق ماشین هم مهمه ، حتما ماشین شوهرت قلق داره ، توجه کن که یادش بگیری.
یا ممکنه جاییش ایراد داشته باشه که دنده ها بد جا میرن.
قبل از حرکت یه دور دنده ها رو حرکت بده ، توی حرکت کلاچ رو تا ته بگیر ، به دور موتور ، سرعت یا صدای موتور توجه کن برای دنده عوض کردن.
من از اول با صدا یاد گرفتم ، بابام میگفت شاید یه وقت دور موتور یا کیلومتر کار نکرد چجوری میخوای دنده عوض کنی ؟
من با ماشین آردی که خیلی سخته رانندگی باهاش رانندگی یاد گرفتم ، آردی سنگینه و شتاب کمی داره ، فرمان معمولی که یه دور زدن برام وزنه زدن بود انقدر فشار به دستهام میومد .
اما بعدش پشت هر ماشینی نشستم برام آب خوردن شد .
پس خودتو به چالش بکش که حرفه ای بشی
بگو مسیرهای چالشی ببره که استرست کم بشه ، حرفه ای بشی .
در ضمن قلق ماشین هم مهمه ، حتما ماشین شوهرت قلق داره ، توجه کن که یادش بگیری.
یا ممکنه جاییش ایراد داشته باشه که دنده ها بد جا میرن.
قبل از حرکت یه دور دنده ها رو حرکت بده ، توی حرکت کلاچ رو تا ته بگیر ، به دور موتور ، سرعت یا صدای موتور توجه کن برای دنده عوض کردن.
من از اول با صدا یاد گرفتم ، بابام میگفت شاید یه وقت دور موتور یا کیلومتر کار نکرد چجوری میخوای دنده عوض کنی ؟
من با ماشین آردی که خیلی سخته رانندگی باهاش رانندگی یاد گرفتم ، آردی سنگینه و شتاب کمی داره ، فرمان معمولی که یه دور زدن برام وزنه زدن بود انقدر فشار به دستهام میومد .
اما بعدش پشت هر ماشینی نشستم برام آب خوردن شد .
پس خودتو به چالش بکش که حرفه ای بشی
1
21 روز قبل
Zahra Nik
در آخر ، هر خانمی تو زندگیش یه مردی هست که سر رانندگی بهش استرس بده .
یا باباشه ، یا برادرشه ، یا شوهرشه و یه سری بدشانس پسرشه
همسر من یه وقتایی تذکر کوچولو که واقعا هم درست میگه میده ، اعتماد به نفس ندارم باهاش بشینم .
یا میگم هیچی نگو حتی همون تذکر کوچیک چون میدونم به خاطر حضور خودشه اشتباهم
یا باباشه ، یا برادرشه ، یا شوهرشه و یه سری بدشانس پسرشه
همسر من یه وقتایی تذکر کوچولو که واقعا هم درست میگه میده ، اعتماد به نفس ندارم باهاش بشینم .
یا میگم هیچی نگو حتی همون تذکر کوچیک چون میدونم به خاطر حضور خودشه اشتباهم
1
21 روز قبل
Zahra Nik
بدون اون کل دنیا رو میرم بدون یه اشتباه ، انگار افسر کنارمه .
چند روز پیش با ماشین داداشم رفتم کل شهر و گشتیم ، وقتی برگشتم توی حیاط همسرم اومد استقبال موقع پارک خاموش کردم 😁😁
زنداداشم شاخ درآورده بود میگفت چرا اینجوری شدی ؟! 🤣🤣
چند روز پیش با ماشین داداشم رفتم کل شهر و گشتیم ، وقتی برگشتم توی حیاط همسرم اومد استقبال موقع پارک خاموش کردم 😁😁
زنداداشم شاخ درآورده بود میگفت چرا اینجوری شدی ؟! 🤣🤣
1
21 روز قبل
فاطیما احمدی
سلام خوبین
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
والا شوهر منم همینه یمدت باهاش رفتم مثلا بهم یاد بده
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
انقدر غر زد استرسیم کرد که همش خراب میکردم
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
روز اول که قرار بود برم رانندگی یاد بگیرم کلاس منواون باهم بود انقدر جلو مربیه منو خورد میکرد که اره تو راننده نمیشی تو فلانی تو اگه تونستی راننده بشی هرچی خواسی بگو انقدر غر میزد
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
اصلا دوست نداشتم کلاسم با شوهرم باهم باشه
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
توقع داشت من از همون اول بلد باشم همچیو مربیم میگفت خانمت خیلی خوب میتونه رانندگی کنه میگفت طرف ۳۰جلسه رانندگی برداشته بود باز نمیدونست دنده و ترمز اینا کجاست
0
21 روز قبل
فاطیما احمدی
خلاصه باهرکی خواسی برو با مرد جماعت نرو چون بدتر ادمو خورد میکنه اعتماد بنفستومیاره پایین
0
21 روز قبل
🌙⭐️ maman
ببینی میخوای راننده شی؟
باید تنهایی بری رانندگی همین
باید تنهایی بری رانندگی همین
0
21 روز قبل
نازنین بانو
وای زهرا جان😅😅😅
1
20 روز قبل
Zahra Nik
چی بگم ، حالا اگه خرافاتی بودم میگفتم چشمم میزنه ، اما میدونم مشکل از خودمه استرس میگیرم 🤣🤣
0
18 روز قبل
سوال کننده
سلام خانما
0
18 روز قبل
سوال کننده
امروز ماشینو خودم ازپارکینگ دراوردم ایینه بغلشو زدم شکوندم
0
18 روز قبل
سوال کننده
خیلی حالم بدشدبرادرشوهرم ومادرشوهرم وبچه هاشم بودن
0
18 روز قبل
سوال کننده
😔😔
0
18 روز قبل
مامان گل
تو خرید ماشین سهم داشتی؟مثلا طلاتو فروختی؟ اگه اره بگو از ماشین سهم دارم حق استفاده ش هم دارم
0
18 روز قبل
دل آرام 🌹
اونا از اول بودن یا بعدش اومدن
0
18 روز قبل
دل آرام 🌹
دنده عقب باید خارج بشی یا نه
1
18 روز قبل
دل آرام 🌹
نقطه ضعفتو پیدا کن فیلم آموزشی ببین تو اینستا من زیاد دیدم بعد تو ذهنم وقتی پشت فرمون بودم انجام میدادم واقعا خوب بود منم کسی کمک نکرد یادم نداد خودم یاد گرفتم فقط دنده عقب ضعف داشتم چند بار فیلم دیدم انجام دادم الان بهترم
1
18 روز قبل
دل آرام 🌹
من با دنده عقب باید خارج بشم فاصله در و ستون و دیوار هم خیلی بد جوره یه کم ناشی باشم زدم پوکوندم
ولی شکر خدا تاحالا اتفاقی نیفتاده
ولی شکر خدا تاحالا اتفاقی نیفتاده
0
18 روز قبل
دل آرام 🌹
توهم کلیپ های آموزشی ببین زیاد هم ببین بعد نشستی پشت فرمون نکاتی که گفتن یادت بیار انجام بده
0
18 روز قبل
🌙⭐️ maman
فدا سرت.
ضعف نشون نده
بگو خب اولای رانندگیمه پیش میاد تا راننده خوبی بشم از شکم مادر که نیاوردم
دختر یکم دهن باش
مشکلت اینکه خانواده شوهرت خیلی برات مهمن تو این مسئله
ضعف نشون نده
بگو خب اولای رانندگیمه پیش میاد تا راننده خوبی بشم از شکم مادر که نیاوردم
دختر یکم دهن باش
مشکلت اینکه خانواده شوهرت خیلی برات مهمن تو این مسئله
0
18 روز قبل
Zahra Nik
نه تنها مهمن ، همیشه حضور دارن
اانگار همیشه ۴ تا افسر ممتحن دور و برشن طفلک
اانگار همیشه ۴ تا افسر ممتحن دور و برشن طفلک
0
18 روز قبل
سوال کننده
اره طلادادم ولی خب همسرم چیزی بهم نگفت .اطرافیان سرزنشم کردن اونایی ک بودن
0
18 روز قبل
سوال کننده
ازاول بودن
0
18 روز قبل
سوال کننده
دنده عقب
0
18 روز قبل
سوال کننده
میبینم خیلی میبینم .
0
18 روز قبل
سوال کننده
میگن خداروشکر شکست نزاشت بری وگرنه میرفتی ادم میکشتی
0
18 روز قبل
سوال کننده
😔
1
18 روز قبل
فاطیما احمدی
خب مهم اینه که همسرت چیزی نگفته بعد ادم تا یکی دوبار به جایی نزنه راننده نمیشه
1
18 روز قبل
فاطیما احمدی
به اونا هم ربطی نداره که شما چکار کردی بنظر من شما اگه بهشون چیزی نگی فردا توهرچیزی که میخوان دخالت میکنن
1
18 روز قبل
فاطیما احمدی
همه از اول توشکم مادرشون راننده که نبودن
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
باید میگفتی دفعه بعد هواستون باشه جلومن نباشین وگرنه شمارو هم زیرمیگیرم
0
18 روز قبل
سوال کننده
بدبختی اینه تویه جا میشینیم پولم نداریم دربیاییم ..یعنی تویه ساختمون ۳طبقه باحیاط مشترک ک ماشین همونجا بود.به شوهرم میگم ماشینو بفروش بریم ازاینجا مستجری قبول نمیکنه ک
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
بامادرشوهرت اینا یجایین؟!
0
18 روز قبل
سوال کننده
ای تو تودختر مگ من میتونم این حرفو بزنم
0
18 روز قبل
سوال کننده
اره ما طبقه پایینیم مادرشوهرم وسط برادرشوهرم طبقه بالا ..بایه حیاط مشترک
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
ای بابا
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
خیلی بده
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
ما دیوار به دیواریم باهم نمیسازیم
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
تو یه حیاط که واویلاس مثلا جاریم پیششونه هرروز دعواشونه
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
این ادمای سمی کی نسلشون منقرض میشه خدا میدونه
0
18 روز قبل
فاطیما احمدی
میدونم بخاطر همسرت
0
18 روز قبل
سوال کننده
هرکی میاد یه تز میده میره
0
18 روز قبل
مامان گل
حالا به اونا چه ربطی داره؟
یذره اخم میکردی میگفتی ماشین خودمونه طلام دادم تا اینو خریدیم اینقد طلا فروختنت بزن تو سرشون یا پول طلات بدن یا گیر ندن
یذره اخم میکردی میگفتی ماشین خودمونه طلام دادم تا اینو خریدیم اینقد طلا فروختنت بزن تو سرشون یا پول طلات بدن یا گیر ندن
0
18 روز قبل
مامان گل
بازم ماشین بردار هرروز برو جای خلوت تا یاد بگیری
0
18 روز قبل
بانو بزرگی
فائزه جون تو الان مثل یه نوزادی که چهار دست و پا رو پشت سر گذاشت داره پا پا میکنه تا خوب راه بیفته اگه میخای موفق بشی نه استرس بکش نه برات مهم باشه که دارن نگاه میکنن
0
18 روز قبل
سوال کننده
اخه میدونی شوهرم خیلی بدهکاره به برادرشوهرم ..برادرشوهرم موقع خرید ماشین ۱۵۰تومن قرض داده به شوهرم هنوزم ندادیم بهش
0
18 روز قبل
سوال کننده
دیگ میترسم😔اگ توخیابون بودم زده بودم به ماشین گرون قیمت چی باید ماشینمونو میفروختیم یه چیزم میزاشتیم روش میدادیم
1
18 روز قبل
مامان گل
ای بابا
انشالله جور بشه قرض تون بدید و راحت بشید
فقط دعا از دستم بر میاد براتون😢
انشالله جور بشه قرض تون بدید و راحت بشید
فقط دعا از دستم بر میاد براتون😢
1
18 روز قبل
Zahra Nik
شما دو راه داری ، یا یه مدت بیخیال بشی و فقط بری آموزشی ، یا فکر منفی رو از خودت دور کنی و با احتیاط رانندگی رو ادامه بدی.
مثل اینه بچه بگه نکنه بیفتم ، پام زخم بشه ، چسب زخم از کجا بیارم ؟ نکنه پام بشکنه ! نکنه موقع افتادن دستم زخمی بشه ؟
به هیچ کدوم فکر نمیکنه و فقط با ذهنیت مثبت میگه میخوام راه برم.
مثل اینه بچه بگه نکنه بیفتم ، پام زخم بشه ، چسب زخم از کجا بیارم ؟ نکنه پام بشکنه ! نکنه موقع افتادن دستم زخمی بشه ؟
به هیچ کدوم فکر نمیکنه و فقط با ذهنیت مثبت میگه میخوام راه برم.
1
18 روز قبل
Zahra Nik
شما به چیزی زیاد فکر کنی پیش میاد ، ذهنت روی تصادف با ماشین گرون قیمت باشه اتفاق میفته.
اول باید نگرش و بینشت رو تغییر بدی ، به چیزای خوب ، اتفاقات خوشحال کننده فکر کن. نمیگم الکی خوش بین باش اما به چیزای بد هم فکر نکن
توصیه میکنم کتاب قانون جذب و راز رو بخونی حتما زندگیت تغییر میکنه
اول باید نگرش و بینشت رو تغییر بدی ، به چیزای خوب ، اتفاقات خوشحال کننده فکر کن. نمیگم الکی خوش بین باش اما به چیزای بد هم فکر نکن
توصیه میکنم کتاب قانون جذب و راز رو بخونی حتما زندگیت تغییر میکنه
0
18 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
18 روز قبل
سوال کننده
فعلا اگ حوصلم بکشه همسرم ببره باهاش میرم دیگ تنها نمیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کلاس تعلیم رانندگی برم یانرم🙄😐
- بیایین دلداریم بدین دارم دیوونه میشم 😔😭😭😭😭
- خانمایی ک بعد از عمل خودشون رانندگی کردن
- رانندگی چند روز بعداز سزارین
- رانندگی بعد از زایمان
- کیا از رانندگی میترسیدن؟
- کسی هست از رانندگی بترسه
- چکار کنم سرعت عملمتوی رانندگی بالا بره
- بنظرتون رانندگی کردن کاردرستیه؟
- سلام نفری ی صلوات بفرستین لطفاً برام




