Ooma
پرسش (1405/03/11):

پریودی بعد از سقط چرا کم شده

سلام خانم دکتر عزیز من اولین پریود بعد از سقطم هست خیلی خونریزیم کم هس آیا طبیعیه آخه قبل از بارداری پریود سنگین همراه دفع لخته داشتم

سلام نازنینم به روی ماهتون
در چه حد کم هست ؟خونریزی واضح دارید ؟سونوگرافی رد بقایا بعد سقط انجام دادید ؟
خونریزی دارم ولی کم هس نسبت به قبلا کمتر هس
مابقی سوالم جانم؟
سونوی بقایا هم انجام دادم گفتن ۲ میلی بقایا داری که با پریودی دفع میشه
جانم بنابراین بعد از اتمام این پریود سونوگرافی را تکرار کنید تا مطمئن شویم که وجود بقایا دلیل این شرایط نیست البته که بعد سقط کیفیت و کمیت خونریزی پریود ممکن است تا چند سیکل تغییر کند
ممنونم مهربونم🌹
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه