سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم من میخام برم آزمایش واسه سقطم بدم آزمایشگاه گف چون رو بیمه حساب کنن باید بری دکتر عمومی بنویسه ولی رفتم بیمارستان دکترش گف نمبدونم چه فاکتورایی هستن میترسم اشتباه بنویسه کسی این آزمایشات انجام نداده برام لیستش بفرسته ممنون میشم
0
1405/02/28
مریــم بانـــو
عزیزم دکتر عمومی هم آزاد حساب میشه
فقط باید متخصص زنان بنویسه
فقط باید متخصص زنان بنویسه
0
1405/02/28
مامان m
سلام عزیزم برو ویزیت شو تو پذیرش 24 برات دکتر متخصص بنویسه
اگر دکتر فوق تخصص نازایی باشه خیلی بهتره تمام فاکتورها مینویسه
اگر دکتر فوق تخصص نازایی باشه خیلی بهتره تمام فاکتورها مینویسه
0
1405/02/28
مامان m
آزمایشهای انعقادی:
* PT (Prothrombin Time)
* PTT (Partial Thromboplastin Time) / aPTT
* INR (International Normalized Ratio)
* D-dimer
* Anticardiolipin antibodies (IgG, IgM)
* Lupus anticoagulant
* Beta-2 glycoprotein I antibodies (IgG, IgM)
آزمایشهای ایمونولوژی:
* ANA (Antinuclear Antibody)
* HLA-B27 (در برخی موارد)
آزمایشهای هورمونی:
* TSH (Thyroid Stimulating Hormone)
* Free T4
* Prolactin
* FSH (Follicle-Stimulating Hormone) (در روز سوم قاعدگی)
* LH (Luteinizing Hormone) (در روز سوم قاعدگی)
* Estradiol (در روز سوم قاعدگی)
* Progesterone (در روز ۲۱ سیکل قاعدگی یا ۷ روز پس از تخمکگذاری)
* AMH (Anti-Müllerian Hormone) (برای بررسی ذخیره تخمدان)
آزمایشهای ژنتیکی:
* Karyotyping (برای بررسی کروموزومی مادر و پدر)
آزمایشهای دیگر (بسته به نظر پزشک):
* NK Cell Activity (در صورت شک به نقص ایمنی سلولهای کشنده طبیعی)
* Thrombophilia panel (شامل جهش فاکتور V لیدن، جهش فاکتور II (پروترومبین)، کمبود پروتئین C، کمبود پروتئین S، کمبود آنتیترومبین III)
* Tests for inherited thrombophilias
* PT (Prothrombin Time)
* PTT (Partial Thromboplastin Time) / aPTT
* INR (International Normalized Ratio)
* D-dimer
* Anticardiolipin antibodies (IgG, IgM)
* Lupus anticoagulant
* Beta-2 glycoprotein I antibodies (IgG, IgM)
آزمایشهای ایمونولوژی:
* ANA (Antinuclear Antibody)
* HLA-B27 (در برخی موارد)
آزمایشهای هورمونی:
* TSH (Thyroid Stimulating Hormone)
* Free T4
* Prolactin
* FSH (Follicle-Stimulating Hormone) (در روز سوم قاعدگی)
* LH (Luteinizing Hormone) (در روز سوم قاعدگی)
* Estradiol (در روز سوم قاعدگی)
* Progesterone (در روز ۲۱ سیکل قاعدگی یا ۷ روز پس از تخمکگذاری)
* AMH (Anti-Müllerian Hormone) (برای بررسی ذخیره تخمدان)
آزمایشهای ژنتیکی:
* Karyotyping (برای بررسی کروموزومی مادر و پدر)
آزمایشهای دیگر (بسته به نظر پزشک):
* NK Cell Activity (در صورت شک به نقص ایمنی سلولهای کشنده طبیعی)
* Thrombophilia panel (شامل جهش فاکتور V لیدن، جهش فاکتور II (پروترومبین)، کمبود پروتئین C، کمبود پروتئین S، کمبود آنتیترومبین III)
* Tests for inherited thrombophilias
0
1405/02/28
مامان m
بطور کلی این آزمایش ها هست
ولی بازم با توجه به هفته سقط تعداد سقط وموارد دیگه ممکن این لیست کم و زیاد بشه
ولی بازم با توجه به هفته سقط تعداد سقط وموارد دیگه ممکن این لیست کم و زیاد بشه
0
1405/02/28
مامان m
دکتر من تخصص زنان بود مواردی نوشت انجام دادم گفت مشکلی نیست
تحت نظر فوق تخصص قرار گرفتم آزمایش کاملتر نوشت اونم گفت مشکلی نیست
علت مشخص نشد
فقط دکتر اوما گفتن دوباره باردار شدم باید آسپرین آنوکسا و پروژسترون استفاده کنم
تحت نظر فوق تخصص قرار گرفتم آزمایش کاملتر نوشت اونم گفت مشکلی نیست
علت مشخص نشد
فقط دکتر اوما گفتن دوباره باردار شدم باید آسپرین آنوکسا و پروژسترون استفاده کنم
1
1405/02/28
آتنا صالحی
سلام عزیز دلم نه تنها این ازمایش ها بلکه خیلییی ازمایش های دیگه تعرفشونبالا رفته و خیلیییی هزینه برهستن. حالا که میخوای انجام بدی حتما برو پیش یهمتخصص خوب برات بنویسه که خدایی نکردهمجدد نگن برو انجام بده . گاهی بعضی فاکتور ها هم زمان سنجیده میشه . یا شاید پزشک شما باتوجهبه شرایطط بخواد ازمایش خاصی توی روز خاصی از سیکلت بدی
0
1405/02/28
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1405/02/28
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1405/02/28
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در تاپیک دیگرتان هم گفتم جانم حتی عمومی بنویسند آزاد حساب میشود فقط متخصص زنان باید ثبت کنند در غیر این صورت باید هزینه بسیار بسیار بالا بدهبد
در تاپیک دیگرتان هم گفتم جانم حتی عمومی بنویسند آزاد حساب میشود فقط متخصص زنان باید ثبت کنند در غیر این صورت باید هزینه بسیار بسیار بالا بدهبد
0
1405/02/28
سوال کننده
چشم دکتر عزیزم
0
1405/02/29
مامان m
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



133

