سلام خانم دکتر شبتون بخیر
پسرم دو سال و ۵ ماهش هست؛امروز صبحانه کره و مربا خورد و چند لقمه پنیر بعدش رفته بودیم بیرون و تقریبا ساعت ۱۲ برگشتیم خونه موقع برگشت هوا گرم بود . از ظهر که داشت نهار می خورد بالا آورد بعدش خوابید و وقتی بیدار شد مجدد بالا آورد. چند قطره آب خورد باز بالا آورد. آخرین بار هم آب خورد و یه لقمه نون سنگک دوباره بالا آورد. علتش چی میتونه باشه؟ گرما یا ویرووس هست خانم دکتر؟
پرسش (1405/02/24):
حالت تهوع و استفراغ کودک
164
27
1405/02/24
سوال کننده
0
1405/02/24
سوال کننده
راستش مشهد هستیم و بردمش دکتر الان یه شربت واسه تهوع دادن و دمای بدن هم چک کردن ۳۶.۸ بود و گفتن تب داره تب بر دادن و یه چرک خشک کن
0
1405/02/24
سوال کننده
مشهد هستیم و بردمش دکتر الان یه شربت واسه تهوع دادن دما بدن رو دستگاه ۳۶.۸ بود ولی گفتن تب داره و تب بر دادن
0
1405/02/24
سوال کننده
نمیدونم چرا اینجوری گفتن
0
1405/02/24
سوال کننده
آزیترومایسین ۲۰۰ هم دادن
0
1405/02/24
سوال کننده
همش هم میگه آب میخوام
0
1405/02/24
سوال کننده
اندامین نوشته اندانسترون
0
1405/02/24
سوال کننده
اورژانسی
0
1405/02/24
سوال کننده
ممنون میشم راهنمایی کنید خانم دکتر
0
1405/02/24
دریا جعفری
برو تاپیک پشتیبانی، عکس از عنوان تاپیک خودت بزار بگو اورژانسی هست تا جواب بدن
0
1405/02/24
سوال کننده
کجا هست دقیقا؟؟ میشه دقیق بگین عزیزم
0
1405/02/24
سوال کننده
تب سنج ندارم همراه خودم ولی پشت و شکمش داغه به نظرم
0
1405/02/24
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
هردو احتمال هست آب و مایعات کافی بدهید
شربت اندامین را بدهبد مناسب هست
درمورد درجه حرارت بدن دلبندتان حتما باید دماسنج بخرید جانم که بتوان استامینوفن داد و درمورد آزیترومایسین تصمیم گیری کرد
هردو احتمال هست آب و مایعات کافی بدهید
شربت اندامین را بدهبد مناسب هست
درمورد درجه حرارت بدن دلبندتان حتما باید دماسنج بخرید جانم که بتوان استامینوفن داد و درمورد آزیترومایسین تصمیم گیری کرد
0
1405/02/24
سوال کننده
ممنون خانم دکتر جان
چشم میدم بهش
اگه تب باشه استامینوفن و آزیترومایسین رو شروع کنم؟
چشم میدم بهش
اگه تب باشه استامینوفن و آزیترومایسین رو شروع کنم؟
0
1405/02/24
سوال کننده
چه خوراکی های بهتره بدم اگه دلش چیزی بکشه که بخوره
اول شب چند لقمه پنیر و نون خورد خدارو شکر از اون موقع بالا نیاورد ولی شکم و پشتش داغه
اول شب چند لقمه پنیر و نون خورد خدارو شکر از اون موقع بالا نیاورد ولی شکم و پشتش داغه
0
1405/02/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم
بله اگر تب داشت شروع کنید ❤️غذاهای سبک بدهید چرب نباشند خیلی آبکی هم نباشند
بله اگر تب داشت شروع کنید ❤️غذاهای سبک بدهید چرب نباشند خیلی آبکی هم نباشند
0
1405/02/25
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر از پاسخ گویی سریع تون
0
1405/02/25
سوال کننده
امروز صبح هم بیدار شد چون میگفت گرسنه هستم اب خورد بعدش دو لقمه نون پنیر که بالا آورد
0
1405/02/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، شربت را منظم بدهید الان حال کوچولوی ما چطور است؟
0
1405/02/25
سوال کننده
ممنونم چشم
ظاهراً که خوبه حالش
بستنی چجوریه؟ میشه بخوره ؟
ظاهراً که خوبه حالش
بستنی چجوریه؟ میشه بخوره ؟
0
1405/02/25
پزشک اوما
بله اما کم بدهید
0
1405/02/25
سوال کننده
خانم دکتر مدفوع نمیکنه فقط ادرار داره ؟ با اینکه صبحانه رو خدا رو شکر خورد و ناهار هم مقداری همراه ما خوردش
0
1405/02/26
سوال کننده
خانم دکتر شربتی که برای تهوع هست تا کی ادامه بدم ؟؟؟؟
0
1405/02/26
پزشک اوما
جانم وقتی تهوع برطرف شد قطع کنید
هنوز دفع نداشته؟ چند روز هست دفع نداشته ؟
هنوز دفع نداشته؟ چند روز هست دفع نداشته ؟
0
1405/02/29
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر دیر جواب دادم
خدارو شکر حالت تهوع خوب شده ولی میگه شکم درد دارم
خدارو شکر حالت تهوع خوب شده ولی میگه شکم درد دارم
0
1405/02/30
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل جانم اگر درد شکم بهتر نشده حتما باید مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




