سلام
دکتر خوب واسه پروتز سینه تو تهران جایی میشناسید .
پرسش (1405/01/28):
متخصص پروتز سینه کسی سراغ دارید
566
45
1405/01/28
سوال کننده
0
1405/01/28
💎 sara 💎
دکتر بهزاد خوروش
0
1405/01/28
مهربانو ❤️
کلینیک سیب صورتی
0
1405/01/28
نرگس میرزایی
من پیش دکتر سوسن کیان عمل کردم هر کس میبینه باور نمیکنه پروتز شده آنقدر طبیعی زیبا با بخیه خیلی ظریف
0
1405/01/28
رز ارجمند
یه سوال
پروتز چه مراقبت هایی بعدش داره؟
چند سال یه یه بار باید تعویض بشه؟
عوارض خاصی نداره؟
عملش درد و اذیتی داره یا نه ؟
ببخشید یه سوال دیگه بعد از عمل با سینه مثل قبل تحریک میشه ادم یا نه بی حس میشه دیگه ؟
پروتز چه مراقبت هایی بعدش داره؟
چند سال یه یه بار باید تعویض بشه؟
عوارض خاصی نداره؟
عملش درد و اذیتی داره یا نه ؟
ببخشید یه سوال دیگه بعد از عمل با سینه مثل قبل تحریک میشه ادم یا نه بی حس میشه دیگه ؟
0
1405/01/28
رز ارجمند
کسی اگهپروتز سینه انجام بده جواب بده ممنون میشم
0
1405/01/28
سوال کننده
سوال منم هس
0
1405/01/28
سوال کننده
آدرسش کجاست۱
0
1405/01/28
رز ارجمند
ببخشید بدون اجازه توی تایپیک سوال پرسیدم
0
1405/01/28
رز ارجمند
هزینه پروتز سینه چقده الان ؟
0
1405/01/28
رز ارجمند
دوست دارم پروتز کنم خوشفرم بشه سینه هام اخه خیلی کوچولوعه
خیلی بزرگم دوست ندارم که تو چشم بشه
ولی اجازشو ندارم نمیزارنم😄
خیلی بزرگم دوست ندارم که تو چشم بشه
ولی اجازشو ندارم نمیزارنم😄
0
1405/01/28
لیلا عالی
چند بود قبل عمل
بعدش چند شد؟
اصلا جای بخیه نمونده؟
بعدش چند شد؟
اصلا جای بخیه نمونده؟
0
1405/01/28
نرگس میرزایی
اگه روی عضله بزنی درد چندانی نداره اما زیبا نیست کامل گرد و معلومه اما اگه زیر عضله بذاری چند هفته درد داره 3روز نفس کشیدن هم سخته تا چند هفته دستتو زیاد نمیتونی تکون بدی اما کاملا طبیعیه و زیباست و وقتی همسرت دست بزنه انگار سینه خودته چون روش بافت سینه خودته نه پروتز
و اگه آمریکایی بزنی یه عمر اما اگر فرانسه و متفرقه بزنی 10ساله
هیچ عوارضی نداره
و کامل مثل گذشته تحریک میشی
و اگه آمریکایی بزنی یه عمر اما اگر فرانسه و متفرقه بزنی 10ساله
هیچ عوارضی نداره
و کامل مثل گذشته تحریک میشی
0
1405/01/28
نرگس میرزایی
پارسال 110 میلیون بود اما با بالا رفتن دلار قطعا چند برابر شده
1
1405/01/28
نرگس میرزایی
خوب من 6 سال پیش عمل کردم همون سال اول بخیه ناپدید شد در حد 3 سانت خط فوق نازک زیر سینه باقی موند که باید سینه رو کاملا بکشی بالا تا دیده بشه
0
1405/01/28
نسیم h
پروتز اشکی چطور هست خوب هست انجام بدم؟
0
1405/01/28
نرگس میرزایی
من گرد گذاشتم و راضی ام اشکی کمی آویزون بشه دیگه زیبایش از بین میره
0
1405/01/28
سوال کننده
آدرسش کجاست تهرانه
1
1405/01/28
سوال کننده
نه فدات شم این چ حرفیه
0
1405/01/28
Leila 💫
خانما سوال میشه بعد پروتز باردار بشی و شیردهی از سینه داشته باشی یا نه؟
0
1405/01/28
رز ارجمند
پس خیلی درد داره 😢
ای کاش درد نداشت یعنی خیلی کم و قابل تحمل بود جوری که بتونی یواشکی. انجام بدی و کسی متوجه نشه کاری کردی و درد داری😂
ای کاش درد نداشت یعنی خیلی کم و قابل تحمل بود جوری که بتونی یواشکی. انجام بدی و کسی متوجه نشه کاری کردی و درد داری😂
0
1405/01/28
رز ارجمند
باردار که اره جون نرگس خانومم انجام دادن پروتز و الانم باردارن
شیردهی رو نمیدونم
شیردهی رو نمیدونم
0
1405/01/28
fatemeh 👨👩👧👦
سوسن کیان ندیدم سوسن کیوان؟
منم میخوام پروتز کنم سینه هام شل و آویزونه
منم میخوام پروتز کنم سینه هام شل و آویزونه
0
1405/01/28
سوال کننده
سوسن کیان گوگل دکتر زنان میاره
0
1405/01/28
رز ارجمند
اگه انجام دادین بیاین از تجربه های بعدش بگید
0
1405/01/28
Leila 💫
نرگس جان بیا درمورد پروتز بگو ک چند سی سی گذاشتی و اینکه با وجود پروتز بارداری خطرناک ک نیس؟و شیردهی چجوریه چون از ماه های اخر سینه شیر میاد
0
1405/01/28
Leila 💫
من ی دکتری میشناختم تو اینستا پیجشونو دیدم یارو از اون خفنا بود ک یک دوبار میومد ایران بقیه رو ترکیه عمل میکرد تو ایران هم ی کلینیک تو تهران فقط کار میکرد پیکرتراشی بود کارش از اونا ک کمرو ی وجب درمیارن ماهیچه های یازده شکمم مشخص میشد ادم عملاشو میدید فک نمیکرد عمل کرده یارو بخیه هاش ظریف بودن پروتز سینه هم انجام میداد کارش بیست بود حتی زن و مادرزنشم خودش عمل کرده بود
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
اره میشه شیر داد فقط متاسفانه در بارداری و شیردهی خیلی سینه بزرگ میشه مثل همه و این آزارم میده
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
من درد داشتم اما سه روز اول کسی رو ندیدم و بعد اون قابل تحمل بود مال منو فقط همسرم فهمید
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
البته روی عضله درد نداره ولی نمیشه شیر داد باید درش بیاری
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
کیان هم دکتر زنان هست اما زیبایی هم مدرک داره انجام میده
0
1405/01/29
Leila 💫
اگ زیر عضله بزارن باز سینه ب مرور افتاده نمیشه ؟
1
1405/01/29
نرگس میرزایی
من چون مربی هستم و نباید سینه ام به چشم میومد 360 زدم لختی بزرگه اما با لباس اندازه هست
1
1405/01/29
نرگس میرزایی
مال من نیافتاده فقط هم موقع ورزش سوتین میزنم
روی عضله افتاده میشه زیر عضله عضله سفت نگهش میداره
روی عضله افتاده میشه زیر عضله عضله سفت نگهش میداره
0
1405/01/29
Leila 💫
ممنون از توضیحات🙏🏻 چ خوب من بخخاطر همین سوتین نزدن فک کنم برم دنبالش 🥲😂
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
بنظرم لذت بخش ترین کار دنیا واسه کسی که سینه نداره همین کاره آنقدر اعتماد به نفس به آدم میده حد نداره
0
1405/01/29
Leila 💫
من دارم ولی بعد شیردهی اون حالت اولیه از بین میره
1
1405/01/29
نرگس میرزایی
کیان هم در تهرانه
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
اگه اندازه هست لیفت کن خیلی ارزونه
من بخاطر ورزش اصلا سینه نداشتم
من بخاطر ورزش اصلا سینه نداشتم
0
1405/01/29
نرگس میرزایی
دندون درد دارم دوستان باید برم امیدوارم جواب سوالاتتون رو گرفته باشید شب خوش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




