سلام مامانا دخترم یکساله ویک هفته هست اسهال داره یعنی تعداد دفعش روزی چهار باره کدی لاکت و کپسول یوموگی و دستورات غذایی دادم فایده نداشت یکم کمرشا گرم میکنم بهتر میشه ولی قطع نمیشه شما شربت مترونیدازول مصرف داشتین تجربه ای تو این زمینه دارین شنبه دسترسی به متخصص دلرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



67
1405/01/27


