Ooma
پرسش (1404/12/05):

لابیا پلاستی لیزری یا بخیه

سلام دوستان
کسی لابیاپلاستی بیمارستان دولتی انجام داده؟
روش لیزری بهتره یا بخیه؟

مگه بیمارستان دولتی هم انجام میدن؟؟؟ چه خوب...
والا سوال دوستمه انگار تهران انجام میدن
بله بیمارستان آرش انجام میدن تهران
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه