سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر ببخشید من چند سال با قرص ال دی جلوگیری میکردم ولی میخوام حالا روش جلوگیریم رو عوض کنم میخوام ایودی بزارم بهترین زمان کی هست ؟تو پریودی باید باشه یا وقتی پاک شدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



225
1404/11/17



