Ooma
پرسش (1404/11/17):

بهترین زمان برای گذاشتن آیودی

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر ببخشید من چند سال با قرص ال دی جلوگیری میکردم ولی میخوام حالا روش جلوگیریم رو عوض کنم میخوام ایودی بزارم بهترین زمان کی هست ؟تو پریودی باید باشه یا وقتی پاک شدم؟

روز آخر پریودی بهتره
سلام به روی ماهتون عزیزم
باید در پریود مراجعه کنید بین روزهای 2 تا 5❤️
سلام خیلی ممنون 🌹
خواهش میکنم گل من ❤️
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه