Ooma
پرسش (1404/10/30):

سرماخوردگی.بارداری .ابریزش و گرفتگی بینی

سلام روز بخیر هفته ۲۲ بارداری هستم قرص سرماخوردگی و آموکسیسلین و سیتریزین مجازم بخورم؟

باید حتما بری دکتر بهت دارو بده
دکتر به من گفت روزی یکی سیتریزین مجاز هست
دوروز خوردم خداروشکر آبریزش و عطسه هام قطع شد
من خودم موقع بارداری سیتریزین خوردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه