سلام دکتر جانم لطفا آزمایشات و سونو من رو لطف میکنید ببینید و نظر بدین
ممنون💗
پرسش (1404/10/24):
تفسیر سونو و آزمایش
138
37
1404/10/24
سوال کننده
0
1404/10/24
سوال کننده

0
1404/10/24
سوال کننده

0
1404/10/24
سوال کننده

0
1404/10/24
سوال کننده

0
1404/10/24
مریــم بانـــو
سلام عزیزم
بهتره که تو خوردن شیرینیجات مراعات کنی قندت و بیاری پایین ی موقع خدای نکرده دیابت بارداری نگیری
بهتره که تو خوردن شیرینیجات مراعات کنی قندت و بیاری پایین ی موقع خدای نکرده دیابت بارداری نگیری
0
1404/10/24
سوال کننده
سلام گلم
یعنی قندم لب مرزه؟
خیلی شیرینی جات نمیخورم
یعنی قندم لب مرزه؟
خیلی شیرینی جات نمیخورم
1
1404/10/24
مریــم بانـــو
قندت ۹۸
ولی دکتر ب من گفت باید بیاد زیر۸۰
ولی دکتر ب من گفت باید بیاد زیر۸۰
0
1404/10/24
مریــم بانـــو
هرچیزی هم ک نشاسته داشته باشه قند و میبره بالا
نون برنج ماکارانی
نون برنج ماکارانی
0
1404/10/24
مریــم بانـــو
عفونت ادراری نداری
کم خونی هم نداری
د۳هن روزی یدونه هزار مصرف میکنی؟
کم خونی هم نداری
د۳هن روزی یدونه هزار مصرف میکنی؟
1
1404/10/24
مریم امیرانی
سلام فک میکنم تیروئید بالاس اگر اشتباه نکنم و ویتامین د لازم دارید
0
1404/10/24
مریم امیرانی
حالا باز دکتر میان و درستش رو میگن
0
1404/10/24
سوال کننده
برنج و نون زیاد میخورم
0
1404/10/24
سوال کننده
ویتامین د نمیخورم فقط روزی یکی قرص ففول میخورم
1
1404/10/24
مریم امیرانی
تیروئید خیلی مهمه ولی قندت خوبه بد نیس بهتره کمتر باشه
1
1404/10/24
مریم امیرانی
ماست و کدو اینا خوبه قندو نوشابه و شیرینی اینا نخور
0
1404/10/24
مریــم بانـــو
توی بارداری حتما باید مصرف بشه عزیزم
مگه تحت نظر نیستی
مگه تحت نظر نیستی
0
1404/10/24
مریم امیرانی
متفورمین اگر دکتر صلاح بدونه میده
0
1404/10/24
مریم امیرانی
منم هنوز د۳ نداده
0
1404/10/24
مریــم بانـــو
دکتر ب من از ۳ماه قبل د ۳داد
گفت تو بارداری هم باید حتما مصرف کنی
گفت تو بارداری هم باید حتما مصرف کنی
0
1404/10/24
مریم امیرانی
شاید پایین بوده تو از مایش پیش بارداریتون
0
1404/10/24
مریــم بانـــو
۴۱بود
1
1404/10/24
سوال کننده
چرا دکتر دارم ولی تو بارداریای قبلم فکر کنم ویتامین د رو از سه ماهگی میداد
0
1404/10/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سطح قند خون ناشتا بالا است و مشکوک به دیابت بارداری هستید باید تحت نظر متخصص تغذیه و غدد باشید برای دو هغته رژیم بگیرید بعد چک قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام دهید تا درمورد نیاز به درمان دارویی تصمیم گیری شود
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
ویتامین دی 1000 میلی گرم یک روز در میان بخورید
عملکرد تیرویید اگرچه طبیعی اما در محدوده ای است که باید مجددا چک گردد به متخصص غدد نشان دهید بنظر من باید 4 هفته دیگر مجددا چک کنید ولی در نهایت تصمیم در مورد اینکه الان دارو بخورید یا نه با غدد هست
سطح قند خون ناشتا بالا است و مشکوک به دیابت بارداری هستید باید تحت نظر متخصص تغذیه و غدد باشید برای دو هغته رژیم بگیرید بعد چک قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام دهید تا درمورد نیاز به درمان دارویی تصمیم گیری شود
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
ویتامین دی 1000 میلی گرم یک روز در میان بخورید
عملکرد تیرویید اگرچه طبیعی اما در محدوده ای است که باید مجددا چک گردد به متخصص غدد نشان دهید بنظر من باید 4 هفته دیگر مجددا چک کنید ولی در نهایت تصمیم در مورد اینکه الان دارو بخورید یا نه با غدد هست
0
1404/10/25
سوال کننده
سلام دکتر مهربانم
من تا قبل اینکه بفهمم باردارم رژیم حذف قند به مدت دو ماه داشتم بعد که فهمیدم باردارم خیلی نه اما مصرف قند رو تو برنامه غذایی آوردم اونم خیلی کم به خاطر اینکه فشارم همیشه پایینه و تو بارداری پایین ترم میاد
این آزمایش رو من ناشتا نبودم چون بهم نگفتن باید ناشتا باشم
من تا قبل اینکه بفهمم باردارم رژیم حذف قند به مدت دو ماه داشتم بعد که فهمیدم باردارم خیلی نه اما مصرف قند رو تو برنامه غذایی آوردم اونم خیلی کم به خاطر اینکه فشارم همیشه پایینه و تو بارداری پایین ترم میاد
این آزمایش رو من ناشتا نبودم چون بهم نگفتن باید ناشتا باشم
0
1404/10/25
سوال کننده
ترشحات واژینال زیاد دارم اما بی رنگ و بی بو هست و وقتی روی لباس زیرم میمونه سفید رنگ میشه
خودم رو تمیز نکردم اما از وسط ادرار نمونه گرفتم
خودم رو تمیز نکردم اما از وسط ادرار نمونه گرفتم
0
1404/10/25
سوال کننده
من تا حالا اصلا سابقه تیروئید نداشتم
برای چی بوجود میاد؟
خطرناکه تو بارداری؟
برای چی بوجود میاد؟
خطرناکه تو بارداری؟
0
1404/10/25
پزشک اوما
عزیزم اگر نبودید مجددا ناشتا انجام دهید تعیین وضعیت دیابت بارداری خیلی خیلی مهم هست همین یکشنبه انجام دهید
درمورد تیروئید ، در کل نوسانات هورمونی دوران بارداري مادران را مستعد کم کاری تیروئید و دیابت میکند چه سابقه داشته باشید چه نداشته باشید
اگر مدیریت نشود بله خطرناک هست سلامت جنین و هوش او تحت تاثیر قرار میگیرد ولی با مدیریت صحیح هیچ مشکلی رخ نمیدهد خیلی از مادران درگیر این مشکل هستند حتما باید به متخصص غدد مراجعه کنید و تحت نظر اگ5 باشید
درمورد تیروئید ، در کل نوسانات هورمونی دوران بارداري مادران را مستعد کم کاری تیروئید و دیابت میکند چه سابقه داشته باشید چه نداشته باشید
اگر مدیریت نشود بله خطرناک هست سلامت جنین و هوش او تحت تاثیر قرار میگیرد ولی با مدیریت صحیح هیچ مشکلی رخ نمیدهد خیلی از مادران درگیر این مشکل هستند حتما باید به متخصص غدد مراجعه کنید و تحت نظر اگ5 باشید
0
1404/10/25
پزشک اوما
لباس زیر نپوشید مایعات فراوان بخورید و اصلا ادرار خود را نگه ندارید
0
1404/10/25
سوال کننده
خیلی خیلی ممنون دکتر عزیز بابت پاسخگوییتون🌹🌹
0
1404/10/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1404/10/26
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️😘🌹
0
1404/10/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




