Ooma
پرسش (1404/10/22):

چرا بعد سونو بهم عکس نداد

سلام وقتتون بخیر کیسه زرد چیه؟اخه من چند روز پیش دکتر بودم و ساک حاملگی و بهم نشون داد ولی حرفی از کیسه زرد نزد و اینکه بعد سونو عکسی چیزی بهم نداد چرا؟و اینکه بنظرتون چند هفته برای ضربان قلب برم که صد در صد بفهمم

سلام ۸هفته تمام برو سونو قلب. تا ده هفته وقت داری
دکترم برای ۱ بهمن بهم نوبت داد ولی خودشم گفت حالا بیا احتمالا قلبش تشکیل شده ولی اگه نشد برو هفته بعدش بیا بنظرت هفته بعدش برم؟
عجله نکن واستا همون ۸ هفته برو بی استرس
۶هفته که چیزی معلوم نیس عکس بده.فقط ساک حاملگیه که اونم به دایرس
برای قلب معمولا ۶هفته تشکیل میشه ولی برای اطمینان و عدم استرس بهتره ۸هفته برید
اخه سونو کردو ساک حاملگیو نشونم داد بعدش عکس سونو نداد بهم
تا ۸هفته صبر کن
گاها قلب تا ده هفته هم جا داره که تشکیل بشه
ممنون عزیزم🙏
سلام به روی ماهتون مامان جان
اینکه چرا نداده اند را باید از خودشان جویا شوید
کیسه زرده جسمی است که با ترشح هورمون پروژسترون به حفظ بارداری در مراحل اولیه کمک می‌کند، دو هغته دیگر سونوگرافی جهت تعیین وضعیت قلب بدهید ❤️
چشم ممنون دکترجان
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️🌹❤️
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه