سلام ۸هفته تمام برو سونو قلب. تا ده هفته وقت داری
دکترم برای ۱ بهمن بهم نوبت داد ولی خودشم گفت حالا بیا احتمالا قلبش تشکیل شده ولی اگه نشد برو هفته بعدش بیا بنظرت هفته بعدش برم؟
عجله نکن واستا همون ۸ هفته برو بی استرس
۶هفته که چیزی معلوم نیس عکس بده.فقط ساک حاملگیه که اونم به دایرس
برای قلب معمولا ۶هفته تشکیل میشه ولی برای اطمینان و عدم استرس بهتره ۸هفته برید
اخه سونو کردو ساک حاملگیو نشونم داد بعدش عکس سونو نداد بهم
گاها قلب تا ده هفته هم جا داره که تشکیل بشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
اینکه چرا نداده اند را باید از خودشان جویا شوید
کیسه زرده جسمی است که با ترشح هورمون پروژسترون به حفظ بارداری در مراحل اولیه کمک میکند، دو هغته دیگر سونوگرافی جهت تعیین وضعیت قلب بدهید ❤️
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️🌹❤️