درد ندارم فقط میسوزه انگار آبجوش ریخته
سلام به روی قشنگتون مامان گل ❤️
راحیل جانم شما اخیرا آزمایش دفع پروتئین در ادرار داده بودید؟ فشار را کنترل کنید و گزارش دهید
سلام گلم منم همین درد داشتم از اولای ماه ۸ تا اخرش
هرچقدم ازمایش سونو دادم مشکلی ندادم درد اذیت کننده ای بود حتی لباسمم میخورد ب پوستم باز اذیت میشدم
بله دکتر جانم آزمایش دادم خوب بود
فشارخون هم همش۱۱ و ۱۲ هستش
خانم دکتر هر روز خون دماغ میشم
سوزش انگاررسوخته بود پوستم
احتمالا ترش میکنی سوزش معدس منم الان یک ماهه سمت راستم زیر قفسه سینه میسوزه بیشتر وقتی دراز میکشم
البته من داخل شکمم نبود من پوستم میسوخت گاهی بی حس میشد
شکمم از داخل نیس از بیرون میسوزه
راحیل جانم کی آزمایش دادید؟
بینی را با وازلین یا آد چرب کنید و بخور سرد در خانه بگذارید هوای خانه مرطوب باشد
دکترجان۱۶روز پیش آزمایش دادم
چشم ممنونم ♥️♥️

این تایپکی که آزمایش گرفتم
جانم سوال آخر اینکه پوست را چرب میکنید؟
نه دکتر جانم چرب نکردم چه پمادی بزنم
اگر حس میکنید منشا پوستی دارد، فعلا با روغن زیتون چرب کنید در طی روز چندین نوبت و حتما گزارش دهید بیشتر حس میکنید در پوست سوزش دارید؟
بله خانم دکتر در پوستم احساس سوزش میکنم
بعضی وقتا هم سوزش داره هم تیر میشه روی پوست
بعضی وقتا هم سوزش داره هم تیر میشه روی پوست
عزیزم بنابراین کاری که گفتم را امتحان کنید و گزارش دهید
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم ❤️❤️