سلام به روی ماهتون مامان جان بله کاملا طبیعی است موهای نوزادی هستند که به صورت طبیعی ریزش یافته دوباره موهای جدید رشد میکنند نگران نباشید
0
1404/10/01
سوال کننده
ممنون
0
1404/10/01
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر همین الان در این رابطه یه سوال دیگه به ذهنم رسید. این ریزش موی پسرم طوریه که حتی وقتی دستمو روی موهاش میکشم چند تا تار مو به دستم میچسبه یکم نگران شدم یعنی تا این حدشم طبیعیه؟