سلام خانم دکتر
وقت بخیر
پسرمو واسه رفلاکس بردم دکتر این نسخه رو نوشتن و بخاطر داشتن آلرژی شیر خشک پسرمو از نان ای ار به اپتامیل اچ ا تغییر دادن.
این داروها مناسب سن پسرم هست؟
پرسش (1404/09/24):
نسخه ی پزشک برای رفلاکس
180
17
1404/09/24
سوال کننده
0
1404/09/24
مامان آیهان و آنیا ❤️
عکس نذاشتی
0
1404/09/24
سوال کننده
ارسال نشده
0
1404/09/24
سوال کننده

0
1404/09/24
عاطفه صالحی
نسخه دکترارو فقط نسخه خونا بلدن🥴
0
1404/09/24
mina ashrafi
من فقط اچ آ رومتوجه شدم
0
1404/09/24
سوال کننده
اونو منم منوجه شدم😬
0
1404/09/24
سوال کننده
والا اگ نسخه رو ب خودش دوباره نشون بدم نمیدونه چی نوشته😆
0
1404/09/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
مورد اول بنظر ساشه نکسپید هست که بله مناسب هست دومی شیرخشک ha ولی مورد سوم ناخوانا است
مورد اول بنظر ساشه نکسپید هست که بله مناسب هست دومی شیرخشک ha ولی مورد سوم ناخوانا است
0
1404/09/25
سوال کننده
ممنون
احتمال داره سومی قطره ی آهن باشه؟
چون گفتن غذا ی کمکی بدم و همزمان باهاش قطره اهن شروع کنم.
و ی سوال دیگه خانم دکتر
از شیر خشک قبلی(ای ار) هنوز دارم
میشه ی وعده ای ار بدم ی وعده اچ ا ؟
واسه اینکه قبلی مصرف بشه
احتمال داره سومی قطره ی آهن باشه؟
چون گفتن غذا ی کمکی بدم و همزمان باهاش قطره اهن شروع کنم.
و ی سوال دیگه خانم دکتر
از شیر خشک قبلی(ای ار) هنوز دارم
میشه ی وعده ای ار بدم ی وعده اچ ا ؟
واسه اینکه قبلی مصرف بشه
0
1404/09/25
سپیده 🐣
سلام عزیزم
اولی نوشته ساشه نکسپید
دومی شیرخشک ha
سومی قطره لیپوزوفر
اولی نوشته ساشه نکسپید
دومی شیرخشک ha
سومی قطره لیپوزوفر
0
1404/09/25
سوال کننده
مرسی عزیزم
اون لیپوزوفر قطره ی آهن هستش؟
اون لیپوزوفر قطره ی آهن هستش؟
0
1404/09/25
سوال کننده
ی سوال
اگ من اپتامیل اچ ا با همین داروهای رفلاکس بدم دیگه پسرم شیر بالا نمیاره؟
چون اپتامیل واسه حساسیت هست نه رفلاکس
اگ من اپتامیل اچ ا با همین داروهای رفلاکس بدم دیگه پسرم شیر بالا نمیاره؟
چون اپتامیل واسه حساسیت هست نه رفلاکس
0
1404/09/25
سپیده 🐣
اره عزیزم
0
1404/09/25
سپیده 🐣
شاید حدس زده رفلاکسش الرژیکه.منar میدادم .در کل داروهاتو بده و شیرشم همینطور کمتر بالا میاره ولی کامل قطع نمیشه تا دوره ش بگذره بهتر میشه.کمکی که شروع بشه خیلی بهتر میشن.پسر من الانم بعضی غذاها اذیتش میکنن ولی با شروع کمکی بالا اوردنش شد ی بار در روز و به مرور کمتر شد و قطع شد
0
1404/09/25
سوال کننده
دکترش گفت از الان بهش غذا کمکی بدم
یبار دادم ولی دلم میسوزه میگم بچه شاید نتونه هضم کنه و اذیت بشه.میخوام با داروها سعی کنم حداقل تا ۵ ماه کامل بشه بهش غذا ندم
یبار دادم ولی دلم میسوزه میگم بچه شاید نتونه هضم کنه و اذیت بشه.میخوام با داروها سعی کنم حداقل تا ۵ ماه کامل بشه بهش غذا ندم
0
1404/09/25
پزشک اوما
بله بنظر لیپوزوفر هست
نه جانم همان ها را بدهید نهایتا اول ar را تمام کنید بعد ha ، ترکیبی ندهید
نه جانم همان ها را بدهید نهایتا اول ar را تمام کنید بعد ha ، ترکیبی ندهید
0
1404/09/25
سپیده 🐣
من بعد ازپایان ۵ماهگی دادم ی ماه زودتر از بقه ی بچه ها.خیلی کم و با احتیاط بده واصول تغذیه ای رفلاکسو رعایت کن حتما که بدتر نشه.بنظر خود منم ۴ماهگی زوده چون هنوز گردن نگرفتن.تو صندلی نمیتونن بشینن .گوارششون هنوز سنگینه غذا براش و...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اقدام ب بارداری و داروهای حساسیت کمکککک
- آبریزش بینی در بارداری
- مصرف سیتریزین در بارداری فوری
- سلام دوستان عزیزم ببخشید تاحالا کسی تو بارداری؟
- سرفه های خلط دار داشتین؟تو هفته های اول
- قرص بی خطر برای حساسیت فصلی
- سلام کسی اینجا هست نوزادش الرژی داشته باشه؟
- بعد یکسالگی آلرژی کودک خوب میشه؟
- حساسیت به پروتئین گاوی چجوریه؟
- آلرژی شدید در بارداری




