سلام خانم دکتر عزیزم ..من حدود شش ماه هست پریودیم پنج شش روز میفته جلو...مثلا بیست و پنجم شدم ماه بعدش نوزدهم میشم دوباره ماه بعدش دو روز جلو میندازم بعد ماه بعد شش روز ...خانم دکتر ماه پیش سی آبان پریود شدم الان بیست و دوم آذر دوباره پریود شدم...این دفعه با اینکه دو روز گذشته خیلی خیلی کم خون میبینم در حد لکه بینی....خیلی خیلی نگرانم ...پارسال برج ده پاپ اسمیر داده بودم مشکلی نداشتم فقط کمی عفونت بود که خوب شد...خانم دکتر چکار باید بکنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



202
1404/09/24



