سلام مامانا. بگید چی واسه بچه هاتون میپزید ک تنوع داشته باشه من ازبس برنج و خورشت و آش پختم خسته شدم دیگه نمیدونم چی بپزم واسش
0
1404/07/26
m 00 0
انواع پوره های میوه
انواع پوره های سبزی جات
انواع سوپ ها تو شیشه
انواع پخت حبوبات با گوشت تو شیشه
انواع پوره های سبزی جات
انواع سوپ ها تو شیشه
انواع پخت حبوبات با گوشت تو شیشه
0
1404/07/26
sami *
کباب تابه ای ، کباب مرغ ، کوکو ، عدسی ، ماهی ، کتلت، املت ،ماکارونی، من پسرم وارد یکسال شد دیگه همه چی بهش میدادم جز فلافل
0
1404/07/26
سوال کننده
منم غذای سفره رو بهش میدم غیراز فست فود البته
ولی گاهی نمیدونم چی بپزم
مثلا ابگوشت دوست نداره
عدسی دوست نداره
غذایی ک خیلی رب داشته باشه نمیخوره.
گفتم حتما غذاهام تکراری شده بپرسم ببینم شما چی میدید
ولی گاهی نمیدونم چی بپزم
مثلا ابگوشت دوست نداره
عدسی دوست نداره
غذایی ک خیلی رب داشته باشه نمیخوره.
گفتم حتما غذاهام تکراری شده بپرسم ببینم شما چی میدید
0
1404/07/26
Zahra Nasiri
منم دقیقا همینجورفقط برنج و خورشت و آش و کتلت😅
0
1404/07/26
Zahra Nasiri
خودم که ازبرنج فراری شدم بعضی وقتا خودم تخمه مرغ نیمرو میکنم میخورم شوهرم میگه عه چرابرنج و خورشت نمیخوری میگم والامن دیگه ازبرنج متنفرشدم یا کتلت بزارم خودم بانون میخورم برای دخترم و باباش برنج چون واقعادلموزده
0
1404/07/26
سوال کننده
وای منم
دیگه حالم از برنج بهم میخوره
دیگه حالم از برنج بهم میخوره
0
1404/07/26
sami *
کباب بهش بده ، کباب مرغ ، کباب گوشت ، کتلت بدون رب بده
0
1404/07/26
sami *
پیتزا درست کن جای سوسیس مرغ یا گوشت بریز شاید بخوره
0
1404/07/26
Zahra Nasiri
سعی میکنم کم بزارم ولی بازم میمونه چقدربیرون میریزم چی کنم خورده نمیشه واقعا دخترمن غذای نونی رویجوری نمیخوره سیرشه روزا اش سوپ عدسی خوراک لوبیاچیتی و ایجورچیزای ابکی میزارم شبا برنج میزارم یه شب دلمو زدم به دریاغذای نونی گذاشتم گفتم ببینم میخوره بهش میگفتم سلین شامتوبخورمیگفت کو شام؟؟؟😅 یعنی فقط برنجوشام میدونه و کامل میخوره 😅
بازم مشکلی ندارم همیشه میزارم براش ولی خودم دیگه نمیتونم بخورم
بازم مشکلی ندارم همیشه میزارم براش ولی خودم دیگه نمیتونم بخورم
0
1404/07/26
sami *
پسر من اصلا سوپ عدسی خوراک لوبیا نمیخوره ، قبلا اش میخورد همونم دیگه نمیخوره
کباب مرغ نمیخوره ، فقط گوشت ، خل کرده منو
کباب مرغ نمیخوره ، فقط گوشت ، خل کرده منو
0
1404/07/26
سوال کننده
یعنی این چی بپزم به معضله کلا
0
1404/07/26
سوال کننده
پسرمن غذا رو میخوره ها ولی من همش میگم چی بپزم
0
1404/07/26
Zahra Nasiri
عه نه من بخاطرگوارشش و یبوست نشدن یه وعده برنج میدم یه وعده ابکی میدم دخترمن قبلااش رشته نمیخوردالان خداروشکرمیخوره گوشتم هم مرغ هم گوشت قرمزمیخوره فقط غذای نونی رو غذانمیدونه😅خیلی بدغذایی بده تازگیاشوهرمم برنج نمیخوره نمیدونم برای یه نفرفقط سلین چجوربرنج خورشت بزارم دستمم به کم نمیره
دوست ندارم بدغذایی رو متاسفانه هم سلین بدغذاس هم باباش
دوست ندارم بدغذایی رو متاسفانه هم سلین بدغذاس هم باباش
0
1404/07/26
سوال کننده
من تو یه قابلمه کوچیک نصف پیمانه برنج واسش میپزم. اما خورشتی دیگه هروقت خودمون خوردیم میپزم دیگه جدا نه.
0
1404/07/26
Zahra Nasiri
میگن بعدیکسالگی غذای سفره بخورن متاسفانه ما سفره سه تامونم جداس هنوز😂😂
0
1404/07/26
مرجان ر
سوپ مرغ، کله گنجشکی، ماکارونی (بیشتر حالتی که ماکارونی ریخته میشه داخل مواد و ابدار و نرمتر درمیاد)، عدسی، ماشی، املت حالت پنکیک، کوکو سیب زمینی و قارچ، چلو گوشت کم آب، چلو مرغ، پرتقال میاد میتونید مرغ رو تنوع بدید مرغ پرتقالی درست کنید، مرغ لاپلو یا زیرانداز، عدس پلو گوشتی با زرشک و کشمش
کتلت، کباب تابه، کباب کوبیده، یتیمچه با کدو و گوشت چرخکرده، لوبیا پلو، آبگوشت
خوراک لوبیا و نخود هم خیلی خوشمزه میشن ولی پسر من نمیخوره آنچنان
کتلت، کباب تابه، کباب کوبیده، یتیمچه با کدو و گوشت چرخکرده، لوبیا پلو، آبگوشت
خوراک لوبیا و نخود هم خیلی خوشمزه میشن ولی پسر من نمیخوره آنچنان
0
1404/07/26
مرجان ر
کوفته کوچیک میتونید درست کنید با گوشت و پیاز و تخم مرغ و سیر و فلفل دلمه و کمی سبزی خشک و بعد سرخ کنید
1
1404/07/26
سوال کننده
مرسی عزیزم بابت پیشنهادات
مرغ پرتقالی چطوریه
تقریبا همه اینارو درست کردم
کوفته دوست نداره
مرغ پرتقالی چطوریه
تقریبا همه اینارو درست کردم
کوفته دوست نداره
0
1404/07/26
sami *
اگه خودت برنج میخوری یه لیوان پر بذار میشه دوتا پیمانه ، منم شوهرم برنج نمیخوره دوتا پیمانه میزارم
0
1404/07/26
sami *
همون مرغ بجای رب اب پرتقال بریز
0
1404/07/27
سوال کننده
والا خودم حالم بهم میخوره دیگه از برنج.
0
1404/07/27
سوال کننده
عه چه جالب
0
1404/07/27
Zahra Nasiri
باپیمانه برنج دوتامیزارم که همون واسه دونفره ولی نمیتونیم سه تایی اون دوتاروبخوریم همیشه میمونه بعدکمترم نمیتونم بزارم موقع گذاشتن هی میگم کم نباشه سیرنشیم همون دوتا یادوتاونصفی رومیزارم بعدپشیمون میشم میگم وای کی میخوادبخوره🤦♀️
0
1404/07/27
Zahra Nasiri
من یبارمرغ پرتقالی درست کردم بااب پرتقال طبیعی خوشم نیومد یه جوری بود
0
1404/07/27
sami *
منم همینم ولی میگم کم میزارم آگه سیر نشدم باز برنج خیس میکنم ، من خودم گشنه بمونم مهم نیست
این شوهرم و پسرم سیر باشن انگار من سیرم خصوصا آقایون یع ذره غذاشون کم باشه خل میکنن ادمو
این شوهرم و پسرم سیر باشن انگار من سیرم خصوصا آقایون یع ذره غذاشون کم باشه خل میکنن ادمو
0
1404/07/27
Zahra Nasiri
شوهرمن باشگام میره منوی مخصوص داره دیگه ببین من چی میکشم😂
ولی من خودم غذاروخیلی دوست دارم خیلی هم بامیل میخوردم ولی ازبس درگیرچی بپزمو اینو اون نمیخوره اونو این نمیخوره شدم خودمم ازغذا زده شدم وگرنه ادم شکمویی بودم😅
ولی من خودم غذاروخیلی دوست دارم خیلی هم بامیل میخوردم ولی ازبس درگیرچی بپزمو اینو اون نمیخوره اونو این نمیخوره شدم خودمم ازغذا زده شدم وگرنه ادم شکمویی بودم😅
1
1404/07/27
مرجان ر
مرغ رو با ادویه نمک فلفل سیاه و زردچوبه ماساژ بدید، بعد از یکی دو ساعت سرخ کنید، پیاز هم سرخ کنید و آب چندتا پرتقال ملس رو بگیرید و بریزید روی مرغ ها تا بپزن، در نهایت بهش زعفرون دم شده هم بریزید
اگر پرتقال ترش بود بهش شکر هم اضافه کنید
اگر پرتقال ترش بود بهش شکر هم اضافه کنید
1
1404/07/27
مرجان ر
من مطابق این پست درست کردم و خیلی خوش طعم شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



559

