سلام خانم دکتر خسته نباشید،برای مادرانی که ممکنه زایمان زودرس داشته باشند،در چند هفته می توان آمپول ریه را تزریق کرد؟
0
1404/07/11
مامان مهناومهدی ،
سلام عزیزم علائم زایمان زود رس چی داری؟؟
اگه احتمال داشته باشی دکترت تجویز میکنه
من ۲۸هفته زدم
اگه احتمال داشته باشی دکترت تجویز میکنه
من ۲۸هفته زدم
0
1404/07/11
آرتیا بابایی زندگیمه
۳۲هفته زدم
0
1404/07/11
سوال کننده
من طول سرویکسم کم شد و پساری انجام دادم
0
1404/07/11
سوال کننده
الان هم تخمدون چپم درد میکنه
0
1404/07/11
الهه م
من ۲۴ هفته زدم اما نشتی کیسه آب داشتم
0
1404/07/11
سوال کننده
شما 24 هفته انجام دادی الان بچتون بدنیا اومده؟
0
1404/07/11
سوال کننده
چند هفته بدنیا اومد؟
0
1404/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
برحسب شرایط هر مادر متفاوت است اما قبل از هغته 24 معمولا نمیزنیم
برحسب شرایط هر مادر متفاوت است اما قبل از هغته 24 معمولا نمیزنیم
0
1404/07/12
الهه م
آره عزیزم ۳۷ دنیا اومد به لطف خدا
0
1404/07/12
سوال کننده
ممنون خانم دکتر مهربان
0
1404/07/12
سوال کننده
به سلامتی گلم خدا براتون نگه داره دختر یا پسر گلت رو
0
1404/07/12
سوال کننده
شما هم علائم زایمان زودرس داشتی؟
0
1404/07/12
الهه م
مرسی عزیزم انشالله خدا تو دلی شما رو هم برات نگه داره
خب من جفتم پایین بود و پساری داشتم
۲۴ هفته هم کیسه ابم سوراخ شد
پس یکی از کیس های زایمان زودرس بودم
خب من جفتم پایین بود و پساری داشتم
۲۴ هفته هم کیسه ابم سوراخ شد
پس یکی از کیس های زایمان زودرس بودم
0
1404/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️
0
1404/07/13
سوال کننده
ممنون گلم شما هم استراحت مطلق بودی بعد از پساری؟
0
1404/07/13
سوال کننده
من میترسم پساری تاثیر نداشته باشه و زودتر زایمان بکنم
0
1404/07/13
سوال کننده
چه کارها کردی که دیرتر بشه میشه لطف بکنی و به من هم بگی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



310

